Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik woon in made.
    Wel heel dicht bij zeg. Ik ging daar bij mijn vorige zwangerschap op donderdag avond zwangerschapszwemmen.

2. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Geinig, jullie wonen allemaal bij elkaar in de buurt!

@ Hippydepippy: Leuk compliment toch ;). Maar zag dat je tot je 25e hier (bij de gall & gall) je id kaart moet laten zien, word steeds gekker ;).
    Toen ik 19 was kwam ik niet eens de pub in die voor 16+ bedoeld was...

Hier nu hoofdpijn en heel licht misselijk.
    Ga me bedje maar in... :(

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hopelijk toch niks aan de hand en zijn het tekenen van een zwangerschap neffie!

Deesjedees,dat is grappig! Ik heb een aantal jaar geleden in made gewerkt ook! Dat is toevallig,zo dichtbij!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ saskia, dat is wel heel toevallig zeg. Wat is de wereld dan toch klein zeg. Mag ik vragen waar je gewerkt hebt?

5. Smurf1985

natuurlijk!

Ik ben 2 jaar receptioniste/telefoniste geweest bij Bosal. Dat bedrijf maakte trekhaken en is nu helaas weg.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ken dat bedrijf niet. Zat dat op het industrieterein?

7. Smurf1985

Ja klopt! Tweede industrieweg als ik het goed heb!

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    dan weet ik wel ongeveer waar dat heeft gezeten.

9. Smurf1985

Klein wereldje!!
    Wie weet heb ik je onbewust al wel een keer gezien,ik ging regelmatig in de pauze de AH in om lunch te halen.

Nu gaan we wel erg offtopic hihi

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hahaha, ja ik doe daar altijd mijn boodschappen. Nu woon ik er pas 5 jaar. Mijn man wilde niet het dorp uit.
    Ja we gaan idd flink offtopic. Ach moet kunnen toch.

11. Smurf1985

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer bijgelezen!:D

@ Stokstaartje; het zijn een boel klachten, ik hoop het voor je dat het raak is!
    @ Neffie; vervelend dat je je nog niet beter voelt, hopelijk voel je je snel beter.
    @ Vlakbij wonen, grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, kleine wereld!
    @ Vriendinnen met "mindere" kinderwens... Ik weet het natuurlijk nooit zeker, maar het is soms wel lastig als je vriendinnen er zo anders in staan, dat maakt op zich niks uit, maar dat maakt wel dat ik liever dan niet samen zwanger ben, liever alleen:D

Hebben jullie gisteren nog leuke dingen gedaan? Ik ben onverwachts nog even de kroeg(kroegentocht) in geweest, was super gezellig! Nu pijnlijke voeten;), stappen met je "zitschoenen" aan is niet zo'n succes haha.
    Vandaag ga ik tv kijken bij gebrek aan mensen om dingen mee te doen haha, heel veel vrienden moeten werken enzo, ik straks ook.
    Gaan jullie nog leuke dingen doen?

13. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik ga dadelijk, als mijn vriend wakker is me klaar maken om den Bosch onveilig te maken. Helaas wil er maar een stelletje vd vrienden mee. En ook maar een paar uurtjes. Maar das beter dan niets, toch :-D

14. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Nou ik ben nu pas mijn bed uit. Niks voor mij!
    Ga zo even langs mijn schoonmoeder om een oranje tompoes te eten (als ik em weg krijg). Toch een beetje traditie ;)
    Verder niet zo veel, misschien de stad in maar voel me nog steeds niet helemaal lekker. Krijg me ontbijt hier niet weg, normaal eet ik gerust 3 tot 4 boterhammen, nu na 1 zie ik al op tegen de volgende.

Hoop niet dat ik ziek word :( en dat het inderdaad maar met een zwangerschap te maken heeft. Dan neem ik het voor lief ;).

Fijne koninginnendag allemaal!

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeee stokkie wat een waslijst...
    nou ik denk dat je binnenkort positief test hoor
    wanneer mag je testten meid?

@ pendelen jeej wat een hoop tweelingen

En raar dat je bij mij geen duidelijkheid krijgt .... (moet ik me zorgen maken?)

voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd
    en voor de mensen die de volgende ronde in gaan kop op en duim voor gauw een positieve test
    en voor de aankomende testters ik duim voor jullieeeeeee

16. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Nog geen ongi te bekennen hier...
    Wel krampjes maar die heb ik al bijna 2 weken.
    Vanmorgen weer 37,0.
    Mijn buikje is nu ook in de ochtend bol. En krijg mn ontbijt weer niet weg. Veel boeren ook.
    Ik heb wel honger, dus ik probeer wat weg te werken maar bwehhh...

Straks naar mijn werk en daarna revalideren.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend...boeren was een sympthoom bij mij en ontbijt was al niet me sterkste kant en nu nog niet, maar ja zal wel moeten

werk ze:)

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Neffie: En meis heb je het al aangedurfd om te testen;) We zijn zeer benieuwd hier. Herken ook echt wel dingetjes in jou klachtenlijstje. Hopelijk hebben we allebei snel een positest hihi. Boeren doe ik trouwens ook erg veel, en weinig zin in eten, maar als ik dan iets eet waar ik wel zin in heb dan blijf ik honger houden haha.

@Saskia: Ik ga voor je pendelen

@Neffie: Ik ga voor je pendelen

@Hippydepippy: Ik ga voor je pendelen

@Smiley: Nee hoor meis. Hoeft niets te zeggen. Bij een vriendin kwam er eerst niet echt iets uit net als bij jou. Later kreeg ik meisje door en het is een jongetje:( Hahaha. No worries dus! Als ik uitga van een 27 dagen cyclus is mijn NOD 8 Mei, maar aangezien ik mijn ei paar dagen eerder heb gehad is dit 5 mei geworden. Dus vandaag 10 dpo getest, maar omo wit. Zelfs na een paar uur na afleestijd. Over 2 daagjes dus maar weer proberen.;)

@All: Pff ik kan echt niet uit bed komen 's morgens. Als ik er niet echt af hoef (lees geen verplichtingen) dan val ik elke keer weer in slaap voor een uurtje. Nu toch mezelf maar het bed uit geschopt. Dat had ik de vorige keer ook. Ik heb vanmorgen getest op 10dpo. Dacht vroege innesteling (als het echte innesteling was) dus kan ook wel eerder testen aangezien mijn vriendin een week na de innesteling positest had. Vandaag was dus de 6de dag na de innesteling maar niets omo wit. En toch ben ik niet teleurgesteld en rustig. Net alsof mijn lichaam weet van geen paniek je bent wel zwanger, maar is nog niet te zien in je urine hahaha.

@Klachtjes: Wel valt me op dat ik ineens niet meer zo vaak hoef te plassen, terwijl ik wel hetzelfde drink als voorheen. Daarom en aan mijn lichaamsgevoel weet ik dat ik vocht vasthoudt. Temp is al 3 dagen 36,95 (op zelfde tijdstip gemeten). Ook kan ik sinds gisteren de aderen op mijn borsten en tepelhof beter zien. Niet zo erg dat ze er op getekend zijn, maar wel zichtbaar. Gisteren nog weer gesprek gehad met mijn vriend onder de douche. Hij ziet verder geen veranderingen aan mij, maar weer zei hij dat hij het gewoon wist dat het raak was. Dus ik vraag waarom. Ja zegt hij dat is een gevoel. Jij hebt toch ook weleens het gevoel dat iets weet en dat het klopt. Tja daar kon ik dan weet niet omheen;)

Heb ook echt een raar eetpatroon ineens. "s morgens geen honger, dus lang op zoek naar wat te eten (omdat het moet). Als ik dan iets heb gevonden waar ik zin in heb en op heb gegeten dan blijf ik naar eten verlangen en pak dan allemaal lekkere (verkeerde dingen). En dan ineens zit ik vol en hoef ik eigenlijk de hele avond geen eten meer haha. Nergens meer zin in en eet dan weer omdat het moet.

19. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ahh stokstaartje wat lief dat je vriend zo mee'voelt' :) Nog eventjes geduld dus tot het testen,spannend hoor!

@ Neffie, ben benieuwd! Wanneer ga je testen denk je?

Hier is alles oke, gisteren gezellige koninginnedag gehad en toch de traantjes weg moeten slikken toen Beatrix bijna begon te huilen na het zingen van het Wilhelmus.. Wat moet het voor haar een bijzondere dag geweest zijn! En oh oh die blauwe jurk van Maxima! WAUW!

Verder voel ik me vandaag verschrikkelijk, er zit een blaasontsteking aan te komen die ik hard probeer tegen te gaan met cranberry pillen en veel drinken. Verder komt er een verkoudheid aan en heb nergens energie voor. Als klap op de vuurpijl gisteren wat bloed verloren, precies een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Was vorige keer ook zo, een week lang licht gebloed en daarna ook nog eens echt ongesteld. Verder ontzéttend emo, tjongejonge kan vandaag al huilen als er een scheet dwars zit. Komt er vanavond ook nog eens een vriendin van m´n vriend langs waar ik dus totaal geen zin in heb. Moet ik nog gezellig gaan doen ook :( Maarja ik maak het natuurlijk in mn hoofd altijd erger dan het is en wordt het alsnog hartstikke gezellig :) We gaan het zien!

Nou dit was weer een gezellig bericht zeg sorryyyyy!

Iedereen een fijne dag!

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ neffie, wanneer wil je gaan testen?

@ stokstaartje, wat jammer dat je test negatief is. Hopelijk over een dag of 2 wel een positieve test. Je klachten zouden wel op een zwangerschap kunnen duiden.

@ hippydepippy, oef een blaasontsteking doet zo’n zeer. Goed drinken dan. Thee helpt bij mij dan meestal goed als ik er tegen aan zit.
    Helpt ff lekker huilen niet om van die emo af te komen? Hier helpt dat af en toe wel.

Deel Deze Pagina