Ik denk dat ik vrijdag ga testen, want ik ben bang dat er te weinig hCG in mijn urine zal zitten mocht het al positief zijn. @ Stokstaartje: Lol, hihi dat heb ik dus ook, eerst geen trek maar vervolgens wel gaan zitten snaaien hier. Want honger is er wel, maar pas wat later op de dag. (Nu dus...) Ik moest eerst heel veel plassen en nu is het weer terug naar normaal. Zou best kunnen dat ik ook wat vocht vast houd want naar mijn idee ben ik ook iets aangekomen, wat ik normaal echt niet voor elkaar krijg. athans, kost me veel moeite... En wat leuk dat je vriend het zo zeker weet, maar snap jou reactie ook. Je wilt niet te veel hopen erop, voor hetzelfde geld is het niks. Maar ik hoop wel voor je mee hoor . Verder merk ik nog niks aan mijn borsten hoor. Is wel jammer, mogen best wat groeien hahaha. @ hippydepippy: oeii sterkte met je blaas.. Heb het nooit gehad *klopt af* maar lijkt me zo vervelend en pijnlijk! En sterkte met gezellig doen... als je er geen zin in hebt is het ook echt niet leuk. @ Smiley: Dan hoop ik dat ik blijf boeren, hihihi
jammer dat je test wit is maar over 2 dgn weer eens proberen als het je is gelukt met pendelen (of dat je wat door krijgt) laat je het me weten via pb anders? ga effe koken hihiih @ neffie boeren heeft ook weer wat hoor haha
@neffie knap dat je zo lang kan wachtten met testten hier zijn me borsten wel gegroeid maar mag ook wel met een B tje haha! wel irritant met lopen zo gevoelig nu heb ik er wel meer last van als me vorige zw schap! was bezig met ovutestten en moet zeggen dan ga je wel er meer op letten met wat je voelt vorige zw schap helemaal niet en ook niet opgelet wanneer enzo en testte ook achter na nod pas.. maar omdat me cyclus een zooitje was was ik 2 mnd ervoor eens gaaan bijhouden en in febr niet geklust in de vruchtbare dagen en merkte dus ook tot me ongi dag dat ik alleen 2 dgn ervoor last heb van me rug en krampjes meer niet dus ja in april merkte ik meer wat niet bij een ongi hoorde en gewoon eruit sprong op gebied van kwaaltjes.. moet zeggen ook weer zenuwslopend hoor dan duurt het juist lang tot aan nod
@Hippydepippy: Je hoeft toch niet altijd blij te zijn. Hier mag je ook vertellen als je je verschrikkelijk rot voelt hoor en je mag best even klagen. Heb ook voor je gependel: Juni zwanger van een meisje. @Testen: Ik denk dat ik een trage HCG aanmaker ben. Waarom: omdat ik de vorige keer ook maar lichte klachten had. Mijn pendel geeft ook aan dat ik pas volgende week een positest zal hebben. En dat zou na NOD zijn. Ik heb namelijk het idee dat de klachtjes minder duidelijk worden dan eerst. Dit kan 2 dingen betekenen. Of ik heb me alles ingebeeld of ik begin eraan te wennen hahaha @Neffie: ik hoop het ook heel erg voor jou hoor. Heb ook voor jou gependeld: Zwanger van een jongetje Hopen dat het uitkomt voor jou Ik heb wel het gevoel dat mijn borsten iets opgezwollen zijn, Maar dit kan ook door vocht vasthouden komen. @Saskia: ook voor jou gependeld. In Augustus zwanger van een meisje. @Simoontje: volgens mij zou ik ook nog voor jou pendelen of niet? Oktober een meisje. @Pendelen: het hoeft niet uit te komen, maar kan wel. Sommige dingen had ik gelijk en sommige dingen juist weer niet. Dus pin je er niet op vast. Doe ik zelf ook niet
@stokstaartje: ik testte ook pas een paar dagen na NOD voor het eerst positief, kan dus nog helemaal kloppen je gevoel en dat van je vriend. @smiley: irritant he die pijnlijke borsten! Maar het is voor een goed doel! Mijn borsten zijn van bescheiden C naar volle D gegaan al. Vind ze wel heel mooi zo! @neffie: mooie banner!
Spannende dagen voor de dames die gaan testen! Mn ongestelheid is weer over, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg maar. Blaasontsteking... Dat is naar, heb ik ook wel eens, erg naar, ik haal wel eens een cranberrykuur bij de reformwinkel, helpt ook erg goed, misschien een idee? Ik zie overal zwangere vrouwen...... Verschrikkelijk! Ik gun het iedereen hoor(of nou ja bijna iedereen haha, soms denk ik dat het beter is als sommige mensen geen kinderen krijgen), maar wil zelf ook graag.
Bedankt stokstaartje voor het pendelen. En over dat vasthouden daaraan. Dat doe ik niet, want ik weet dat ik voor oktober zwanger ben. Dat voel ik gewoon!
Zeker spannende dagen! Leuk hoor! Ook zo snel allemaal, beating the odds De cranberrypillen lijken hun werk te doen, veeeel minder last vandaag! Dank de hemel En verder viel de dag gisteren nog best mee haha. Vandaag is vriendjelief met wat collega's naar Spanje vertrokken voor 4 dagen. Heb hem om 6 uur op Schiphol afgezet en nu dus 4 dagen home alone. Vind het maar niets Maarja morgen verjaardag van een vriendin en zaterdag ga ik even bij mn oude werk langs dus dan is het zo zondag. Verder... WOENSDAG SOLLICITATIEGESPREK! Gaan jullie voor me duimen? Het is een baan die me heeeel erg leuk lijkt en met goede doorgroeimogelijkheden dus ik vind het superspannend! @ Stokstaartje, dankjewel! Ben benieuwd! @ Winddanser, haha ik ken het! Het is natuurlijk ook lekker weer dus al die bolle uitstekende buiken zijn ineens een stuk beter zichtbaar. Vind het ook wel leuk om te zien allemaal hoor! Heel bijzonder eigenlijk dat er gewoon een baby in al die buiken zit.
Klinkt goed! Wat voor baan? Haha klopt dat ze allemaal beter zichtbaar zijn die buiken, blijf het mooi vinden!
@ Smiley: ja ik ben eigenlijk gewoon een scheiterd... ik durf gewoon niet te testen. Nu heb ik nog een beetje hoop en als die test aangeeft van niet is die al voorbij, hihi. @ Stokstaartje: bedankt voor het pendelen, grappig! Hopen maar dat het uitkomt . @ Hippydepippy: Vervelend dat je vriend 4 dagen weg is. Ik ben er zelf wel aan gewend. Mijn vriend werkt bij defensie en is dus steeds 4 tot 6 dagen weg en dan weer 3/4 dagen thuis. Maar toen hij een hele tijd thuis is geweest en daarna weer begon, vond ik het ook zo verschrikkelijk. En sollicitatie mogelijkheden? Leuk! Wat voor baan is het? @ Winddanser: Dat heb ik dus ook. Paar dagen terug lag ik met mijn vriend op de bank en de ene reclame na de andere, en films, etc over zwangerschap kwam voorbij. Uiteindelijk had hij het ook door en moesten we er wel om lachen. @ Over grotere borsten... sjonge ik wil ook wel. Heb een mini A... :x. Maar ik zie nog niks hier . (letterlijk, whahahaha) Verder nog steeds niet ongi... Nou zou ik morgen gaan testen, maar ik ben bang dat het zaterdag/zondag of maandag doorbreekt hahaha. Dus ik durf weer niet. Voel me zo'n muts .
Haha Neffie ik snap je helemaal! Het voelt zo goed zolang je niet ongesteld wordt en dan wil je jezelf indekken want geen nieuws is goed nieuws he. Als het voor jou goed voelt om nog even te wachten dan moet je dat gewoon doen! Als je zo lang je nieuwsgierigheid kunt bedwingen Das niet niks, werken bij defensie! Ik heb 2 vrienden die bij defensie werken of hebben gewerkt. Is hij ook wel eens uitgezonden of dat niet? De baan waar ik ga solliciteren is een P&O functie en dan alleen het werving en selectie gedeelte. Heb ik voor mijn vorige baan een half jaar gedaan en vond het heerlijk om te doen. Dus fingers crossed!
Oh dat klinkt heel leuk die baan! Succes *duimt mee* Hij is nog niet uitgezonden, maar wel vaak weg voor oefening. Gelukkig is hij van een gevechtspositie naar een bewakingspositie gegaan, anders stond hij direct op de lijst voor uitzending. Die kans is veel kleiner waar hij nu zit.
Heb je al getest??? Snap het wel hoor ..als die negatief is gaat er door je hoofd van dan word het ook niks ect..dat hoeft niet hoor!! Hoop voor je dat je positief test is het vandaag niet dan het weekend! Heb een B tje maar ene kant is groter als andere bij me vorige zw schap zag je nog duidelijk het verschhil ook al waren ze gegroeid nu is het verschil al stuk minder iemand een idee waar ik goede (ondersteunende sport BH kan kopen)? eerder had ik ze van de action en Maat S was goed maar moest toen al naar B met me vorige zw schap en heb ik Maat M aan word al aardig wat krapjes
Mijn bh's zijn eigenlijk al iets te groot met die mini erwtjes van mij . Dus mochten ze groeien is dat geen probleem! Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief. Wel apart dat mijn cyclus dan waarschijnlijk ineens normaal is, dat is lang niet geweest. (ook wel weer goed natuurlijk, 21 dagen is erg kort) Dus nu even wachten op me ongi... Blehhh
@neffie: dat je nu een negatieve test hebt, wil toch nog niet zeggen dat het niet raak is? Ik heb op NOD nog negatief getest en ben toch echt ontzettend zwanger!
Haha status van anneke:: ONTZETTEND zwanger. Hoest daarmee, misselijk geweest?? Sorry dames dat ik er weinig ben geweest afgelopen weken. Heb wel vanalles bijgelezen, maar kostte zoveel tijd om op idereen te reageren.. Hier is het nu weer spannend aan het worden. Donderdag nod, nog 6 dagen dus. Maar zondag ga ik naar Turkije dus wordt op vakantie testen. Heb wel wat symptomen gehad, maar ik wacht rustig af. Zondag ochtend even in nl een restje doen en dan donderdag pas weer. Tenzij ongi zich eerder aan meldt.