Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hier waren ze anders ook te groot haha

Maarre te vroeg testten zegt niks he meid
    je nod is er nog niet en ook zijn er meiden die na nod pas positief testten

Dus geen bloed is moed zoals ze zeggen!:D

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    blehhhhhhhh hier zo last van winden laten

en heb makkelijke stoelgang dus daar ligt het niet aan
    Ondanks dat ik " veel" zoutte droppies eet

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    stokkieeeeeeeeeeeeeeeee ga je hier nog x voorzichtig feliciteren meid!!!! dat 2 dgn voor nod!!

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Smiley, bij de H&M hebben ze goede sportbeha's en nog redelijk goedkoop ook!

5. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jaaaa wauwie :D

6. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Mis ik iets voor stokstaartje? :D
    Ik doe maar mee met de rest, Gefeliciteerd!!!!!!! xxxx

Anneke & Smiley: Ik hoop het, nog geen bloed gezien hier.
    Maar het rare is dat ik normaal een cyclus heb tussen de 21 en de 23 dagen. En nu zit ik op dag 26. Dan zou ik toch ver over nod zijn?

Nou ja mocht het wegblijven hier dan test ik maandag nog even.

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    JAAAAAAAAAAAAAAAA....hier zijn de belevenissen van vanmorgen terug te lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/437900-benieuwd-jullie-vinden.html
    Zondag ga ik weer testen om te kijken of HCG oploopt. Ik denk dat ik dat nog spannender vind dan uberhaupt een positieve test, want als het niet goed oploopt weet je al hoelaat het is....

@Neffie: balen zeg, we hadden wel gelijke dingen en je bent nog niet ongi dus ik heb nog hoop....Hopelijk heb jij snel net zo'n test als mij;)

@Hippydepippy: spannend hoor die sollicitatie. Hopelijk krijg je die baan!!!

8. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Hartstikke leuk om te lezen stokstaartje :D
    Gefeliciteerd!!

Hoop inderdaad dat ik ook snel zo'n posi test in handen heb, maard urf er niet van uit te gaan.
    Denk dat ik ook die kruidvat testen ga aanschaffen. Ik heb clearblue + liggen, maar vond ik best duur. Zonde dat er nu al eentje op is :p

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja bij mij doen die kruidvat testen het altijd goed....wit bij geen zwangerschap ook geen indrooglijn dus en dus posi bij zwangerschap haha..

Zo dus ook met de action alleen KV is net iets gevoeliger..

10. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Stokstaartje gefeliciteerd!!! Wauw het is jr gegunt hoor meis!!!

Ik ga zondag mijn eerste testje wagen..
    tien dpo dan.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @stokstaartje: wauw, gefeliciteerd!!!

@neffie: hoop dat t bij jou oorzaak is!

@simoontje: was gisteren flink misselijk, vandaag valt het weer mee. Sowieso wel flink vermoeid. Wat spannend je testen mee op vakantie!

12. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ja anneke inderdaad spannend, ga zondag voor we gaan eerst even testen en dan dinsdag pas weer. Ben benieuwd, probeer er niet te veel van te verwachten, maar heb wel drie vier dagen steken gehad op 5dpo. En dat was geen verbeelding, maar zou niet weten wat het anders was...

Wat vervelend lijkt me dat, de ene dag kotsmisselijk en de andere dag dat t redelijk gaat. Nou ja ik zou me ook graag zo willen voelen hoor ;)

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja, heb het er ook wel voor over hoor... En liever op en aan misselijk dan de hele tijd. Borsten worden iets minder gevoelig, gelukkig maar...

14. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    @ Simoontje: Wat spannend! Hoop dat je in de vakantie een posi test in handen hebt.

@ Anneke: Vervelend die misselijkheid. Heb het ook even gehad, maar is nu weer over. Volgens mij dan dus van een virusje, maar het was wel vervelend :p.

Ik heb de kruitvat testen gekocht.
    Eigenlijk wil ik die morgen al proberen, maar dat lijkt me wel weer te vroeg hahaha. Stiekem hoop ik natuurlijk dat de clearblue defect was ofzo hahaha!

15. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Dag dames
    Ik zal morgen even bijlezen, erg druk met klussen haha.
    stokstaartje gefeliciteerd meid!! Het is je gegund :D

Xxx

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stokstaartje; gefeliciteerd! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat er een baby kn je buik blijft zitten!
    Anneke, kan me voorstellen dat op en af misselijk beter is dan de hele tijd, is het nou met een 3e anders omdat je druk bent met je andere kinderen ook?
    Simoontje, spannend testen op vakantie!
    Neffie, ik herken je gevoel, vorige ronde heb ik een week lang elke dag getest*schaam*, hopelijk heb je snel duidelijkheid en hopelijk ben je zwanger!

Het is wel een goed vruchtbaar clubje hier zeg! Opvallend snel, leuk, hopelijk mag ik ook snel aansluiten, nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb me voorgenomen om deze maand wat minder te letten op signalen enzo, maar dat is makkelijk bedacht zo 4 dagen na mn ongesteldheid:D

17. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Goedemorgen allemaal :).

@ Winddanser: hiihi elke dag testen, dat is een duur grapje :p.
    Goed bedacht om niet op signalen te letten, mij maakt dat ook alleen maar onzeker.

Nog niet ongi... temp is 37,2.
    Heb me beheerst vanmorgen en niet getest. ;)

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Spannend testers ben duimen hoor!!

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Thnx Meiden. Gistermiddag op de bbq voelde ik me wel een beetje een zeur haha en hoopte maar dat niemand het aan een zwangerschap zou linken. Normaal vind ik het wel lekker als rundvlees een beetje rood is nog, maar nu wilde ik alles doorbakken. Dus uiteraard kwamen er opmerkingen van dit is rundvlees hoor dat is niet zo erg. En dan zei ik ja dat weet ik wel, maar ik wil het toch liever gaar hebben

Ik had laatst al een rompertje gekocht en daar heb ik de testen aangeplakt. Dit alles ingepakt en meegenomen naar mijn schoonouders, want mijn vriend zou daar ook komen en ik zou zijn kleren meenemen (hij kwam op de motor) Dus ik het cadeautje in de tas gestopt. Zag ie het niet eens haha. Dus ik hem gewezen op dat er een cadeautje in de tas zat voor hem. Hij maakt het open en zegt met een glimlach op zijn gezicht ik zie een lijntje....dus ik zeg wel 2 hahaha. En toen (precies wat ik al dacht) zei hij ik zei het toch en toen gaf die me een kus en gingen we snel naar beneden naar zijn ouders en naar wokrestaurant gegaan.

Als ik ging grillen ging ik elke keer heen als hun allemaal weg waren haha. Zodat het niet op zou vallen dat ik doorbakken nam i.p.v. medium Tussendoor als iedereen weg was ff snel gevraagd hoe het schepijs bereid was hihi. Spannend en gek hoor om dit allemaal stiekum te doen..

@Simoontje: Hopelijk heb je dan al een lijntje, maar wees niet getreurd als je niets ziet. Die van mij was 10 dpo ook nog omowit!! Ik had dat ook alleen dan op 4dpo. Toen dacht ik dat is wel heel vroeg, maar blijkbaar was het toch zo hihi.

Hopelijk blijft de vruchtbaarheid nog even doorgaan want jullie moeten ook allemaal snel positesten hoor!!!

20. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Winddanser haha ik neem het me ook altijd voor om de volgende keer gewoon te wachten tot ik ongesteld word (of niet) maar toch maak ik me elke keer helemaal gek!

@ Stokstaartje wat leuk om het op zo'n manier te vertellen! Ik heb ook al helemaal een plannetje hoe ik het mn vriend ga vertellen en op youtube staan superleuke filmpjes van hoe mensen het hun ouders enzo vertellen. (Funny Pregnancy announcement by Charades - YouTube die reactie!! Suuuupergrappig! Niet de manier hoe ik het zou vertellen maar oh zo amusant om te kijken) Ga jij tot 12 weken wachten om het je ouders enzo te vertellen?
    Leuk he om zo stiekem te doen en iets te weten wat verder niemand weet!

En inderdaad op en top vruchtbaarheid hier! Echt heel bijzonder eigenlijk!

Deel Deze Pagina