Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Dag Lady's!

Ik heb ff onder een steen gezeten,dipje gehad maar nu weer alles oke!

Stokstaarte,gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!!

Neffie,dikke knuffel Hou je taai hoor!!

Suus,zodra je je kleine gaat voelen gaat het vast 'echter' worden voor je gevoel! geniet ervan!

Voorderest wel bijgelezen,maar niet blijven hangen,Sorry! :)

Inderdaad een vruchtbaar topic zeg! Hoop dat het voor alle dames hier zo snel raak mag zijn!

Even een vraagje,hebben jullie rond de eisprong ook zo last van pijn in de buik? Ik al zeker 2 dagen dat het gevoeliger is.. vreemd?
    Hoor overal dat vrouwen alleen de eisprong zelf voelen,maar ik heb dus echt gewoon de hele tijd door gevoeligheid..

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Oh en Stokstaartje,bedankt voor het pendelen! Hoop stiekem dat het eerder raak is haha!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    #1203 annekevdz, 6 mei 2013
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
    @deesjedees: mooi dat je door de vk gerust bent gesteld, lijkt me idd enorm schrikken. Hopen dat je vandaag nog echo mag en ons vanmiddag helemaal kunt vertederen met een foto!

Hier weinig nieuws, flink vermoeid en zo nu en dan ook flink misselijk. Gelukkig gisteren nog wel kunnen genieten van "moederdag" en bevrijdingsdag. Met zulk heerlijk weer was het wel echt super hoor. Voor vandaag hebben ze het ook over prachtig weer, maar helaas zit nu in de trein naar mijn werk. Nou ja, hoort er ook bij!

@dptje: wat een drukte meid! Wel leuke drukte, geniet van je vakantie!

@saskia: vanwaar je dip? Hoop dat je je nu weer helemaal goed voelt.

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @deesjedees had het eergister met afvegen eerst wat rood (niet veel) en erna rose / bruin was minimaal (zat niet in me urine) en gister ene x wel dan weer niet maar was alleen nog maar bruin

ik schrok ook pfff bij me vorige zw schap met 12 weken gehad en dag erna echo gehad en was alles in orde
    ze zeiden ook was oud bloed en moet eruit

nu was het gister ook bruin maar minimaal en nu heb ik het niet meer, jeetje wat is dat schrikken

twijfel wel heb pas volgende week echo
    ging echt door me hoofd ojee gaat mis of hartje klopt niet meer enzo...

nu heb ik het niet meer (had geen kramp enzo) dus hopen en wachtten tot volgende wee

duim voor je een mooie echo!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Vanmorgen om 11 uur een echo gehad. Alles was goed. Heb een mooi knipperlichtje gezien. Hier ook de echo. Kan er zelf nog maar weinig van maken.

echo.jpg

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wacht maar tot je volgende echo!!

en het hartje klopt!!!!

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh bah lijkt me echt schrikken ja als je ineens bloed hebt, hoe weinig het ook mag zijn, lijkt me altijd naar!

Wat leuk zeg, de eerste echo :D Super hoor, lijkt me bijzonder om het hartje te zien kloppen.

Hier is vriendjelief gelukkig weer thuis, heb hem meer gemist dan ik dacht! Voel me wel ineens verschrikkelijk vandaag, huilen huilen huilen.. En geen idee wat er aan de hand is he. Oh wat is het toch fijn om een vrouw te zijn. Gelukkig is mn vriend altijd superlief en geeft hij me alleen maar hele dikke knuffels als ik weer eens begin te huilen (hij is het wel gewend) en gaat hij niet vragen wat er is ofzo.

Oh en inderdaad wat een HEERLIJK weer! Heb al 2 dagen in bikini in de tuin gezeten en het kleurtje begint te komen :D Morgen wordt het zelfs strandweer... Ga er maar eens flink van genieten want daarna schijnt het dus weer slechter te worden.

Heb een fijne dag weer iedereen!

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    mooie echoo!!:)

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat heerlijk Deesjedees! Een kloppend hartje is vast een hele opluchting!

En hippydepippy wat lekker dat je vriend weer thuis is. Inderdaad prachtig weer, geniet er lekker van!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mijn VK zij ook dat je kan bloeden als je seks hebt gehad
    omdat de adertjes tijdens ze zwangerschap gevoeliger zijn :)

had bruine stipjes/ mini stolseltjes in mijn afscheiding krijg straks een echo om 17:20 (meer voor mij bedoeld dat ik me niet onrustig maak de vk zij dat het normaal was)

11. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    @ Deesjedees; Fijn dat alles goed is :) Vast een opluchting.

@ hippydepippy. Fijn dat je vriend weer terug is :D.

@ smiley: ook geschrokken :(

@ saskia: wat vervelend van je dipje! sterkte!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoe ging de echo Suus?

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ging goed!! Hartje was goed en kindje hikte zelfs zo lief
    Ook zuiver vruchtwater en goed gegroeid!! En kreeg dvd mee met 4 min filmpje van de beeb!!

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ suusd, ik vind het zo gek wat er nu in zo’n korte tijd allemaal gebeurd. Volgende echo heeft de baby al armpjes en beentjes die je kunt zien.
    Fijn dat jou echo goed was. Ik weet dat er een adertje kan springen tijdens de sex. Dit hebben we al een tijdje niet meer. Eerst kon ik er geen genoeg van krijgen en nu moet ik er niet aan denken.

@hippydepippy, fijn dat je vriend weer thuis is.

@ iedereen, bedankt voor de reacties op de echo. Ik ben zo blij met een kloppend hartje. Ging helemaal trillend naar het ziekenhuis. Mocht gelukkig meteen mee voor de echo.

@ hier, gaat nu zijn gangetje. Hier weet nu mijn nicht dat ik zwanger ben. Heb er een hele goede band mee. Ze kwam vanmorgen op de koffie toen ik het echobureau aan de lijn had. Heb mijn zoontje bij haar gelaten en snel naar het ziekenhuis gereden. Ze vond het heel leuk voor ons.

15. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    #1215 Neffie, 7 mei 2013
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
    Leuk Suus! Fijn dat alles goed is!

Hier nog steeds geen bloed. Mijn ticker is inmiddels overnieuw begonnen zie ik, ik nog niet :p.

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Neffie klinkt goed weg blijven duiveltjes!!!! (heb hard geschreeuwd nu moeten ze wel luisteren)

17. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Suus, wat lijkt me dag leuk om te zien! Dan wordt het al een echt mensje he!

@ Neffie, hopen dat het goed nieuws is dan!

Hier is het wachten op de volgende ronde.. Mocht eigenlijk vandaag testen als ik een cyclus van 30 dagen aanhoud maar voel me totaaaal niet zwanger en heb stiekem zondag (de dag dat mn vriend terug kwam) getest met een sensitest en die was zo wit als maar zijn kon. Hiervoor had ik cycli van 6 weken, 8 weken, 6,5 weken dus geen pijl op te trekken en het wachten kan dus nog wel even duren... En ondertussen oefenen we gewoon lekker voor de volgende ronde :p

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ neffie, hoe was je cyclus voordat je aan anticonceptie begon? Misschien dat je cyclus van slag is? Hoop het natuurlijk niet voor je.

@hippydepippy, zo dat zijn lange cyclussen zeg. Hopelijk worden ze wat korter

19. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    I knowww verschrikkelijk! Wil niet weten hoe veel tests ik er al doorheen heb gejaagd ondertussen! Vroeger waren ze voor zover ik me kan herinneren gewoon netjes elke 4 weken. Hoop idd dat ze korter gaan worden of anders mogen ze vanaf nu gewoon helemaal uitblijven (A)

20. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    @ Suus: Jaaa hihi :D

@ Hippydepippy: Ohh dat is ook lang die 8 weken!!
    Maar je zwanger voelen of niet, je hoeft je niet zwanger te voelen om zwanger te zijn he? ;) Wie weet was je te vroeg. :)
    Maar met veel klussen is niks mis :p

@ Deesjedees: Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil. Normaal is mijn cyclus altijd tussen de 21 en de 26 dagen.
    Nu zit ik op dag 30.

Deel Deze Pagina