Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Neffie, ik weet het maar ik wil mezelf natuurlijk ook niet te veel hoop geven.. Als er over een week nog niks is gebeurd ga ik uiteraard gewoon testen. Of eerder, ken mezelf langer dan vandaag :p
    Wanneer ben jij van plan weer te gaan testen? Wel heeeel apart hoor dat het zo lang duurt dan!! Ik duim voor je!

2. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ja vind het ook heel raar, maar net als jij durf ik er ook niet zo op te hopen.
    Al is dag 30 wel heel ongewoon voor mijn doen.

Denk dat ik morgen even test.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer bijgelezen:D, fijn dat alles goed was bij iedereen! Leuk een eerste echo!
    Hier weinig nieuws, we klussen vrolijk verder en verder veel werken enzo..
    Wachten op ongestelheid of positieve test, vreselijk:$, ik leef met jullie mee en hoop voor jullie dat het snel duidelijk is!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat hebben we allang niks van Marieke gehoord, iemand nog contact met haar gehad?

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hier ook bijgelezen :D

Dipje is weer over hoor! Denk dat het door het stoppen met de pil is ofzo? Geen duidelijk reden voor geweest tenminste hihi.

Wat spannend Neffie!! Hoop voor je dat het raak is!!

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dat we inderdaad even niets van Marieke gehoord hebben, hoplijk gaat het goed met haar en thuis.

7. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    vanmorgen (dag 31) getest, weer negatief.
    Ik geloof er niet meer zo in, volgens mij heb ik gewoon een uitschieter van mijn cyclus.

Hij mag van mij nu wel doorbreken.

8. Smurf1985

Er hoeft nog niks aan de hand te zijn toch? Late innesteling?
    Ik blijf voor je duimen hoor.. geen bloed geeft moed!

9. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik leef nog hoor! Lief dat jullie aan mij dachten.
    Ik ben niet zo veel hier op het topic daar mijn man nog steeds niets aan zijn lage libido doet en zwanger worden er zo niet in zit. Het frustreert me ontzettend en ik twijfel erg aan mezelf daardoor. Praten met mijn man heeft geen zin want hij wordt alleen maar boos dat ik hem niet met rust laat en zegt dat hij het gewoon erg druk heeft op zijn werk en daarom te moe is s'avonds en in het weekend s'morgens gebruikt hij de kinderen als excuus pff..
    Ik probeer daarom het zwanger worden een beetje van me af te zetten maar dat wil niet echt lukken. Hij heeft me gisteravond weer beterschap beloofd maar dat deed hij vorige maand ook. We zullen zien...:(

10. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Neffie, inderdaad apart en kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. Maar inderdaad moed houden, die vrouwen van I didn't know I was pregnant hebben ook altijd negatieve testen ;) En die poepen vervolgens een baby uit in de wc.

@ Marieke, jeetje wat lijkt me dat frustrerend! En snap ook dat je erdoor aan jezelf gaat twijfelen. Begrijp dat jullie er al over praten dus? Maar het blijft niet leuk, zelfs al zou je niet zwanger willen raken zou het ook niet leuk zijn als je man geen zin heeft. Gaan jullie nog op vakantie dit jaar? Misschien een goede gelegenheid om de druk een beetje van de ketel te halen. Sterkte iig!!

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi dames,

@neffie: snap dat je er nu wel klaar mee bent. Als het nog lang duurt huisarts even inschakelen?

@marieke: dat lijkt me heel vervelend en als je er niet met elkaar over kunt praten, wordt het er ook niet gezelliger op thuis... Hoe gaat het met je oudste nu?

Hier vandaag een ontzettend misselijke dag. Beetje jammer, gisteren en eergisteren voelde ik me zo goed!
    Wel vandaag intake bij de vk gehad. Was nog wat te vroeg om hartje te luisteren, maar wel leuk gesprek gehad. Mijn zoon was erg fors bij zijn geboorte en daarom krijg ik extra controles op zwangerschapssuiker en een groeiecho met dertig weken. Bloeddruk was goed, 60/100 en mijn gewicht was minder hoog dan ik vreesde gezien mijn extreme eetlust, was 75 kilo. Zijn wel echt wat dingetjes anders dan de vorige keer. Met bloed prikken enzo... Maar wijst zich ook wel weer.

12. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    hahaha hippydepippy & Saskia: Zie mezelf al gaan over 9 maanden. Ineens huhhh? :D Waar komt die vandaan? ;)
    Lief die positiviteit van jullie. :)

@ Anneke: als ik over een week nog niet ongesteld ben en de test nog steeds negatief ga ik de huisarts even bellen. :) Eerst maar weer eens afwachten :)

Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk heb je snel beterschap!
    Wel fijn dat het gesprek bij de vk fijn verliep en alles er goed uitziet. :)

@ Marieke: Gelukkig leef je nog :) Wat jammer dat er weinig vooruitgang in zit. Kan me voorstellen dat het zeer frustrerend is als je een kinderwens hebt, maar er word niet geklust.
    Bij ons thuis is het andersom, ik heb een enorm laag libido en mijn vriend een hele hoge. Dus nu er een kinderwens is, weet hij niet wat hem overkomt ;).

Mijn lage libido is wel heel erg te wijten aan pijn en stress. Wie weet zit jou man ook niet zo lekker in zijn vel?
    Het zal zeker niet aan jou liggen. Mijn vriend denkt dat ook altijd, dat ik hem niet aantrekkelijk vind, of dat hij het niet goed doet, etc. Maar daar ligt het echt niet aan. Dus voel je niet onzeker!

@ hier... voel wat krampjes, gisteren ook. Maar nog niks te zien.

13. Smurf1985

Jeetje marieke,dat is best heftig voor je. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Knuffel!

Neefie,raar he,je voelt iets,maar je weet helemaal niet wat precies. Wat dat betreft kan het beter meteen duidelijk zijn,dan weet je dat en kun je verder.

Anneke,balen van je misselijkheid zeg! Ben je bij de vorige zwangerschappen ook misselijk geweest? (of heb ik daar overheen gelezen? hihi)

14. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Even een ander vraagje tussendoor.
    Iemand hier is toch gastouder? (of bezig met de opleiding?)

Ik zag een leuke website waar een mbo 2 opleiding werd aangeboden en je in 10 weken klaar bent. Klopt dit?
    Klinkt wel heel erg aantrekkelijk!

Is er iemand die mij meer informatie kan geven hierover? Mag ook via pb hoor, als we anders te veel off topic gaan.

Kan me wel herinneren dat Saskia er ook interesse in had, toch?

15. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nou, goed nieuws: mijn cyclus wordt korter. Slecht nieuws: de rode duivels hebben zich aangediend. Maar goed, voelde het al aankomen. En ergens misschien ook wel goed want hoe zou ik dit gaan uitleggen aan een eventuele nieuwe werkgever? Zou me wel schuldig voelen als ik nu word aangenomen (gesprek gisteren ging supergoed!!) en ik over 3 maanden moet vertellen dat ik zwanger ben.
    Dus nu een weekje zielig zijn en dan mogen we daarna weer lekker aan de slag in ons nieuwe bed dat morgen komt :D

16. Smurf1985

Ik doe deze opleiding nu!
    Heb je de website gezien van de gastouderroute? Die ben ik nu aan het doen. Heb week 4 inmiddels afgerond. Wat wil je weten? Vraag maar raak :D

17. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    @ Hippydepippy: Jammer van de rode duiveltjes, maar wel prettig dat je cyclus korter word.
    Ik ga duimen dat je word aangenomen! Fijn dat het gesprek zo goed ging. :D

@ Saskia: Oh wat leuk!! Ja ik vroeg mij af hoe dat kon, zo goedkoop en dan een erkend mbo 2 diploma in 10 weken?
    Is het een beetje te doen?
    En hoe regel je dat daarna, waar schrijf je je in, etc?

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    waar doen jullie de opleiding? jeetje 10 weken!

19. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    bij gastouderroute!
    (even googlen, hij staat snel bovenaan)

Maar ik doe de opleiding nog niet hoor, alleen ik ben het waarschijnlijk wel van plan. Nog even overleggen met vriendlief :)

(En eerst mijn revalidatie traject afmaken, die is al pittig zat)

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    sterkte neffie hoop dat je revalidatie traject toch nog een beetje meevalt ;)

Deel Deze Pagina