Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wauw Simone gefeliciteerd! Wat een super nieuws!

@ Dptje beetje bloed is niets om je zorgen over te maken, kan van alles zijn! Geknapt bloedvat ofzo..

@ Smiley, gelukkig is alles goed, lijkt me een hele geruststelling om het ook echt te kunnen zien. Hoe gaat het verder? Nog klachten?

@ Winddanser hahaha klapperende eierstokken? ;)

@ Hier, helaas niet aangenomen. Pfff zit echt te denken wat ik nu moet. Heb verder niet echt sollicitaties meer uit staan en kan moeilijk nog leuke vacatures vinden. Ga morgen denk naar het uitzendbureau om te kijken of zij nog wat voor me hebben. En anders ga ik in de stad (Utrecht) kijken of ik ergens in een winkel kan gaan werken en dan ondertussen een opleiding volgen denk! Als ik maar wat kan doen want begin me ondertussen wel een beetje te vervelen :)
    Verder is de ongesteldheid alweer over en hebben we sinds vrijdag eindelijk een bed (sliepen hiervoor gewoon op matras op de grond) dus op naar de volgende ronde! Woehoeee! :p

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ simoontje123, woep woep, mooie banner. Gefeliciteerd.

@ smiley, dat is ff schrikken zeg. Gelukkig was de echo goed. Hopelijk krijg je geen bloedverlies meer.

@ hier, vanmiddag voor de eerste keer naar de verloskundige voor een intake. Krijg dat ook papieren mee om de combinatietest en termijn echo aan te vragen. Voor de combinatietest knijp ik hem wel een beetje. Bij de zwangerschap van mijn zoontje hadden wij een verhoogde kans. Toen ook een vlokkentest gehad. Gelukkig was het allemaal goed.

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @simoontje: ik wist bij de eerste na mijn positieve test eigenlijk ook helemaal niet wat ik moest doen... Gek he? Ik ging naar de huisarts en kreeg een ontzettend langdradig verhaal van niks met als uiteindelijke clou dat ik naar een verloskundige moest.... Haha, vandaar uit snel verder geleerd.

@hippydepippy: wat jammer zeg dat het niet gelukt is. Heb je nog een terugkoppeling gekregen waarom niet?

@smiley: wat fijn die echo! Hele geruststelling denk ik!

@deesjedees: veel plezier bij de vk!

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    thnxx dames!!

eerst wou ik wachtten tot donderdag maar het leek erger te worden (het was al niet veel) maar toch.
    Gelukkig toch gebeld aangezien ik ook x bbz heb gehad dus ja alles spookte door elkaar.
    Echo was idd goed alles klopte en hartje ook dus gerustgesteld.
    Ik verlies nu alleen soms sliertjes en kleine propjes oud bruin(sorry) rood niet meer gelukkig

vraag me wel soms af hoelang het duurt voordat het oude troep helemaal uit je baarmoeder is.

De oorzaak wistten ze niet, is ook niet na gekeken want belangrijkste was dat hartje klopte samen met termijn.

nog steeds wat spanning als ik naar toilet moet hoor goed kijken enzo denk dat dat wel zal blijven verlopig.

5. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @ Anneke, ja weer eens niet genoeg ervaring. Zo vermoeiend! Hoe moet ik dan ooit aan ervaring komen he... Maarjaaa we houden goede moed en op naar de volgende!

@ Dees, hoe was het bij de vk?

@ Smiley, ineens bedenk ik: geen tweeling dus ;)

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is wel heel jammer, daar kun je helemaal niks aan doen... Ja ervaring opbouwen, maar dat kost tijd. Succes met verder zoeken!

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nou vrouw had snel bekeken dan ook echt snel,
    of het lag aan het echo apparaat maar ze liet me eerst me baarmoeder zien ik zag dus alleen echt me baarmoeder zwart met wit en beetje streepjes, en vanuit het beeld gezien dus helemaal links zat het (bij me vorige in het midden)

dus sluit nog niks uit ze had het beebje gevonden ze zag het kloppen en de grootte klopte en klaar was ze.
    Ik zei nog en heb u er 1 afgedrukt nee vergeten en ze stond al klaar om weg te gaan, mag niet klagen want kon gelijk terecht in ZH ;)
    Krijg donderdag een uitgebreide echo! maar denk gewoon 1 hoor:)

verders geen vervelende klachtten gelukkig,
    wat gewoon echt vervelend is dat ik deze zwangerschap me benen vaaaaak kan gaan scheren in de zomer:(:(

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Hippy, misschien dat open sollicitaties sturen helpt?
    Smiley, gelukkig dat je nieuwe echoafspraak al gepland stond, dit is wel heeel snel!

9. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Sorry meiden dat ik even niet zo veel reageer.
    Ben ontzettend moe, revalidatie word steeds pittiger dus zit niet meer zo veel met mijn laptopje. Ga nu eerst eten maken en dan mijn bedje in ;).

10. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @Neffie, sterkte! Hoop dat je je snel beter voelt!

Tja heb vorig jaar de sollicitatiehel ook doorgemaakt en toen had ik uit het niets ineens 3 gesprekken dus hou nu de goeie moed er ook in! Ben vandaag bij Randstad langs geweest en daar een heel positief gesprek gehad, morgen afspraak om te kijken of ze wat voor me hebben.

11. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik meld me ook, april was me eerste ronde voor een tweede. En wacht nog steeds af of ik op rood ga of me mag bevinden op een roze wolk. Laten we hopen dat het de laatste zal zijn.

12. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Froetsel. Ik hoop ook voor je dat je snel op een roze wolk zit :)

Balen Hippy van je sollicitatie. Hopelijk komt er wat uit bij Randstad!

13. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop dat we allen binnenkort op een roze wolk!
    Hier is al sprake van een witte vloed nog even geduld dus, wachten daar heb k zo geen geduld voor pff.

14. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha ik herken het.. We hebben 9 dagen geleden besloten om geen rubbers meer te gebruiken de tijd kruipt echt voorbij.. Kan niet wachten op mijn NOD en dan te hopen op een positieve test haha, maarja.. Dat zal vast niet ;)

15. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je hahaha we hebben ook sinds 17 april besloten geen rubbers meer te gebruiken, dus tja.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Welkom Froetsel, jullie zijn snel aan een tweede toe zeg! Hoop voor je dat het snel raak is!

Hier erg nerveus.... Om elf uur de termijnecho... Aaaah!!!

17. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend Anneke! Maar ook heel veel plezier :D

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Verrassing!!! Het zijn er twee!!!

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH geweldig Anneke!!
    of vind je het niet leuk?
    heb je een foto? vind dat altijd zo mooi twee kleintjes op een echo!

20. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Whaaaaaa!!!! Echt?? Oei, ff slikken zeker????

Deel Deze Pagina