Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Wauw Anneke, 2!!!!! vind je leuk of?

2. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Anneke, dat zal schrikken zijn!
    Maar wel heel bijzonder!

Was verder alles in orde op de echo?

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik vind het geweldig!!! En zie tegelijk heel veel praktische bezwaren, maar loop helemaal te stralen! Oftewel: helemaal happy!

Ik zal wel even een foto inscannen!

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    jaaa leuk foto!!
    hoe vind je vriend/man het?

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En ja, het zag er heel goed uit!

6. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    leuk foto!

Suus hoe is het met jou dan?? Nog misselijk?

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hahaah ja nog steeds en bandenpijn/ rugpijn
    maar probeer nu echt wat actiever te zijn op zp maar wil niet echt lukken hahah vind het super leuk op al die topics en zeker als je dan hoort dat er iemand een tweeling verwacht enzo :D

morgen weer echo met 13 weken en 4 dagen hoop stiekem dat ik iets van het geslacht kan zien :p

8. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    ik hoop het ook voor je suus, al lijkt t me wel erg vroeg. Ik moet nog tot 6 juni w88 op mijn eerste echo, ben nu al zenuwachtig.
    Vervelend om te horen dat je je nog niet goed voelt! Zou toch wel bijna over moeten gaan. Niet dan??
    Hier alleen puisten en moe. De rest komt nog wel ben ik bang.

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    heb het toch maar even gevraagd aan de VK
    en die zegt dat het heel goed kan nu al last van de banden omdat het kindje nu erg groeit :)

het komt in vragen gelukkig :D

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Mijn man is ook helemaal blij!

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Mooi anneke! Toch hoop ik dat het bij mij niet zo is. Hebben maar een kamer over nu.

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ze gaan hier samen op een kamer, de kamer is groot genoeg. Ik hoopte het vooraf ook niet hoor, maar ben wel helemaal blij!

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wauw prachtig anneke en je man gefeliciteerd!!!

14. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Hier ben ik ook weer even!

Wow anneke 2!! wat geweldig!! Lijkt me wel vreeemd hoor ben je ingesteld op 1 kindje zijn het er opeens 2! haha maar hoe leuk!!

@simoontje! wow gefelicteerd meid!!! IK ben heel blij voor je!!

@ alle nieuwe mensen welkom!

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Bedankt!! We zijn er natuurlijk ook heel blij mee. Hoe is het met jou? Wat is je gevoel over deze maand? Zou het raak kunnen zijn?

16. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo Anneke!

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Anneke! Wat superleuk!!! Wauw heb ik serieus altijd al gewild, een tweeling. Ben benieuwd zeg wat dat weer voor verrassingen met zich meebrengt :)

En wat een activiteit hier ineens. Gezellig!

Oh vandaag bedacht ik ineens.. als ex-uni-student moet ik toch even alle aanstaande moeders oproepen om erover na te denken mee te doen aan de verschillende onderzoeksstudies die er lopen. Ik heb zelf gewerkt voor generaties2, das een groot lopend onderzoek naar de ontwikkeling van kinderen. Daarnaast heb je nog in verschillende steden in Nederland het Babylab, waar ze ook verschillende soorten onderzoeken doen. Heb altijd van de (aanstaande) moeders gehoord dat zij het superleuk vinden om mee te doen met de onderzoeken. De onderzoeken zijn verschillend, de ene keer kan je gevraagd worden een vragenlijst in te vullen bijvoorbeeld over je zwangerschap of over de ontwikkeling van je kindje. Het kan ook zijn dat je gevraagd wordt om mee te doen aan een uitgebreider gedeelte van de studie. Ik heb bijvoorbeeld bij aanstaande moeders die 20 weken zwanger waren interviews gedaan over hoe zij terug kijken op hun jeugd en hoe zij zijn opgevoed en de verwachtingen van hun eigen moederschap.
    Generaties 2
    Oh en voor Anneke ;) bij de VU in Amsterdam hebben ze het tweelingenregister, hierin staan een heleboel tweelingen opgenomen en die worden soms gevraagd mee te doen met bijvoorbeeld persoonlijkheidstesten of behendigheidstesten. Wat ik ervan heb gezien is het altijd heel leuk om mee te doen en je krijgt er altijd een vergoeding voor.
    Ik ga in ieder geval mocht ik zwanger worden zeker meedoen, gedragswetenschappers kunnen zo een beter beeld krijgen van hoe kinderen zich ontwikkelen. Ookal is er al zoooo veel bekend, er is ook nog heel veel wat ze niet weten en ik denk altijd dat het best okee is om een steentje bij te dragen aan de wetenschap.

Tot zover mijn 'plicht' :p

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah Anneke, 2 kleine mini's, super leuk en mooie echo! Zo ga je ineens van 2 naar vier kinderen:D

Froetsel; welkom!

Jeej er zijn er echt al een boel zwanger in dit topic zeg, stiekem hoop ik me er over een week of 2 ook bij te kunnen voegen:)

19. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
  20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0