Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Whahaha machtig mooi!!

2. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    @simoontje ik voel helemaal niks maar heb het idee dat het niet raak is hoor.. ik ga maar nergens van uit hahaha al hoop ik natuurlijk wel! Hoe voel je je en heb je al echte symptonen? hihi

hahahahaha supergrappige shirts hippy!! en wat een mooie echo Anneke!! Hoe reageerde je man trouwens?

3. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hihi symptomen was dat?
    Niet echt nee. Alleen, ben ontzettend moe. Heb veel meer puistjes. Normaal ook nog steeds wel wat maar anders, grotere en nu echt super veel. En GEEN gevoelige borsten. Dit had ik allemaal al voor nod. Dus daarom dacht ik dat t raak was. Al durfde ik het tegen niemand te zeggen. Op het moe zijn na had ik van de ander symptomen nooit last gehad. Vanaf vandaag: grotere borsten, straks ff shoppen voor nieuwe bh. Zit pas op 7/8 dgn na nod.

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier dringt de werkelijkheid steeds een beetje beter door. We zijn nog steeds super blij, mijn man was echt met stomheid geslagen. Maar we zien nu ook wel de nadelen. Wat gaat kinderopvang straks een hoop kosten! En daarna school! Ook een hele grote kostenpost... Daar moeten we maar vast goed over nadenken...

Nu eerst even ontbijten en dan weer hop om 6.43 in de trein naar Grunn. Fijne dagnallemaal!

5. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja Anneke, komt de wens voor een kindje ineens dubbel, net zoals de spullen ;) Dat gaat vast en zeker een flinke kostenpost worden, maar wel heel leuk toch! Jullie kunnen er vast een weg in vinden :) Je hebt ook nog even om aan het idee te wennen ;)

Volgens mij zou vriendlief een rolberoerte krijgen als wij in de toekomst niet van 1, maar 2 kindjes in verwachting zijn ;)

Er zijn er inderdaad al een hoop zwanger zeg, wauw!

Ik ga de dag beginnen met een rondje hardlopen. Vanmiddag lekker shoppen met mijn moeder bij de Ikea, mag een verjaardagscadeautje uitkiezen :))

6. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Kira veel shop plezier

Anneke voor jullie is een gastouder goedkoper. Bij jullie thuis of bij de gastouder. Altijd goedkoper dan kdv. Of wil je dat niet? Misschien kunnen je ouders bijspringen?

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeeeeeeeeeeeeej dat zal schrikken zijn geweest meid!

wel een mooie verassing 1 eiig of 2 eiig?
    Gefeliciteerd zeg het is echt het jaar van de 2lingen zie er veeel voorbij komen.

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
  9. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Nee!!! Vind het echt moeilijk. Maar ben altijd heel open en eerlijk tegen iedereen. En nu kan dat niet.
    Draaf ook vaak wat door in dingen hoor! Heb al leuke positie kleding gezien, maar heb met mezelf afgesproken dat ik dat na de echo pas doe, t kan immers nog fout gaan. En een leuk kamertje voor bijna niets op marktplaats. Maar onze babykamer staat nu nog vol met een wasrek en een fitness apparaat. Dus dat kan gewoon nog niet.

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Lastig he om het voor je te houden? Ik ben heel blij dat wij het nu verteld hebben! Dat maakt alles weer zoveel gemakkelijker!

De kans is erg groot dat het twee eiig is, maar de gynaecoloog kan dat pas mét zekerheid zeggen. Ben nu wel echt extreem benieuwd naar de geslachten!

Ben nu weer beetje op aarde teruggekeerd, maar het blijft heel bijzonder! En gelukkig hebben we veel dubbel, das handig! Doordat de andere twee zo kort op elkaar zitten...

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kira, heb je leuke dingen gekregen?

Anneke, dat scheelt dat je al veel hebt! En inderdaad misschien even goed om te informeren naar een gastouder, maar is maar net wat jullie zelf willen.

Er is een kindje van mn werk overleden, geen kindje waar ik werkte, maar wel een kindje van mijn werk. Is het 2e kindje in een half jaar, andere kindje werkte ik wel. Zo sneu voor ouders enzo, hoop het nooit mee te maken, al zijn kindjes soms zo ziek en is het een verlichting voor het kindje zelf als het sterft, maar toch erg verdrietig. Helaas de harde werkelijkheid.

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    We gaan ons inderdaad wel verdiepen in de mogelijkheden van een gastouder, dit wordt een dure geschiedenis zo...

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En wat een verdriet lijkt me dat inderdaad om zo dichtbij te zitten, heftig!

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen, kdv is dan wel erg onbetaalbaar!

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Woon je toevallig bij den Bosch in drle buurt?? Maak ik er een vrienden prijsje van :)

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Vind je Leeuwarden in de buurt?

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    hmmm nee helaas met reiskosten erbij gerekend ben ik net wat duurder dan een kdv :p

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het leken me ook wel wat lange dagen voor je...

ik heb me net even in de tarieven verdiept, het is echt de moeite wel waard om dan over te stappen. Zal morgen eens contact opnemen met een gastouderbureau!

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    zeker doen. En ik kan je een advertentie op marktplaats ook aan raden. Zullen veel mensen op reageren. Ook staan er veel werkzoekende gastouders op

Succes ermee

20. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    @winddanser, ja ik heb 2 grote witte fotolijsten gekregen voor boven de bank, met lijst-verlichting :)
    Ben volgende week pas jarig, maar hadden nu toevallig tijd om samen op pad te gaan :D

@anneke, succes met het regelen van kinderopvang!

Deel Deze Pagina