Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Suus: spannend. gaan de dagen langzaam voorbij voor je gevoel??

@Bloem: gebruik je nog anticonceptie?? Anders is er theoretisch gezien al een kans hoor als je deze maand onbeschermd sex hebt. (even je medisch situatie buiten beschouwing gelaten dan he)

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bloem dat klopt wat stokstaartje zegt

Jaaaaaaaaah echt te langzaam zeg phoe ben nu gelukkig baby kamer schilderen dus doe daar ook wel 3 dagen over gok ik maar owww dat wachten is echt erg
    net gelezen dan een vriendin van mij gisteren is bevallen van een zoontje naam weet ik nog niet
    maar dat maakt het wacht nog moeilijker ben wel jaloers hahah

3. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil ook graag meekletsen. :) Wij gaan vanaf april voor een brusje. We hebben een zoontje van 1,5 jaar (augustus 2011). Vind het bijna weer net zo spannend, haha.

Doordat het nu regelmatig spitsuur in huis is, kan ik lang niet altijd meekletsen. Maar ik het zal het zoveel mogelijk proberen. ;)

O ja, ik ben 32 en word in juni 33 jaar.

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier is mijn beste vriendin zwanger, ze is over twee weken uitgerekend. Maar verder is iedereen in mijn omgeving al compleet met hun gezin. Op de peuterspeelzaal zitten toevallig allemaal kindjes met al oudere broertjes en zusjes dus ook daar geen dikke buiken tegen het lijf.
    Ik vond het wel heel grappig dat toen ik zwanger was van onze jongste er opeens een hoop ouders op school waren die het toch nog wel leuk vonden zo'n kleintje erbij en promt waren er daarna 2 zwanger met ook een hoop leeftijdsverschil tussen hun kids. Dikke buiken steken kennelijk toch aan hahaha.

Mijn jongste is met een denkbeeldig vriendje aan het spelen. Zo grappig hahaha. Ze vlucht steeds naar boven en dan komt ze terug en zegt dan, is ie weg? Leuke leeftijd dit.

Lekker dat je nu iemand hebt om het mee te delen stokstaartje :D Dan sta je niet meer zo op knappen om het te vertellen :)

Ik ben benieuwd hoe mijn meiden zullen reageren als er nog een kleintje bij zou komen. Mijn oudste was in de wolken toen ze een zusje kreeg maar nu hoeft het niet meer zo van haar en mijn jongste is super makkelijk maar ik heb sinds 3 weken een baby vogeltje die ik met pap groot breng en daar is ze toch jaloers op! Ben benieuwd hoe ze reageert als ze niet meer de kleinste is.

Spannend Suus. Ik ben heel benieuwd!

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Welkom Lori!

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bezig zwanger te raken

Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    Kindje: eerste kindje
    Ronde: 1
    NOD: 10 maart (gaat testen zondag 9maart)
    Start datum: 1 februari 2013

Naam: Bloem
    Leeftijd: 26 jaar
    NOD: ? 13 maart ?
    Start datum: Februari 2013

Nog niet begonnen met zwanger raken

Naam: Anneke
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    NOD: ?
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Marieke3
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    Leeftijd: 27 jaar
    NOD: 16 Maart
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar
    Kindje: tweede kindje
    Start datum: april 2013

Zwanger!
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    -

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @ Suus: gelukkig begin ik volgende week met mijn opleiding en heb ik genoeg afleiding en gaan de dagen (hopelijk) snel voorbij hahaha. En gefeliciteerd met je vriendin en binnenkort feliciteren we jou lekker met je eigen zwangerschap;)

@ Lori: Welkom hier!! En het geeft niet hoor als je wat minder vaak er bent. Je hebt ook nog een gezinnetje waar je voor moet zorgen:D. Ik vind het ook super spannend allemaal

@ Marieke: ook spannend dus wanneer het nieuws komt van de geboorte en ook jou weer met een eigen zwangerschap natuurlijk:D Haha nou idd ja zwangere buiken steken volgens mij echt aan hihi. Mijn neefje is rond je leeftijd van jou dochtertje en ik vind hem echt om op te eten. Net zoals het dochtertje van een andere vriendin. Oow ja dat lijkt me ook best spannend hoe je andere kids erop reageren.....

@All: ik zit hier gewoon huiswerk te maken haha. Alvast de lessen voorbereiden van de eerste week. Voelt best wel als een contrast nu. Voel me 16 door het huiswerk en de opleiding en aan de andere kant over 2 maanden voor een kindje gaan. ;) Ach heb nog 2 maanden om te wennen haha.

8. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SuusD: Wat fijn dat je me meteen op de lijst hebt gezet. Bedankt!

@stokstaartje86: Ik vind jouw contrast juist leuk, haha. Gelukkig kun je zwanger worden niet plannen en valt er altijd wel weer ergens een mouw aan te passen.

@all: Het is al bijna april! :p

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Stokstaartje ik hoop ook dat ik 9 maart zwanger ben!!!

Ja meiden april duurt niet lang meer!!! maar eerst maart :D

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #130 Stokstaartje86, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
    Nou voor mijn gevoel duurt het nog hartstikke lang haha, maar misschien komt dat omdat wij i.v.m. met mijn cyclus er pas halverwege april voor kunnen gaan. (13 april moet ik namelijk ongeveer ongesteld worden en daarna gaan we los hahaha)

Maaaar we gaan alvast meeleven met en duimen voor suus!!

@Lori: door het huiswerk voel ik me net 16 en door het bezig zijn juist weer niet haha. Vind het ook wel wat hebben hoor, maar ook best wel spannend.....Want ja wat nou als je een tweeling krijgt? Of een huilbaby....En we wonen ook nog niet helemaal ideaal dus wat als we niet op tijd een ander huis hebben.....Maar daar wil ik nog niet teveel over nadenken. Dat zien we wel als het zover is...

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Dat zou ik super fijn vinden de vorige maand toen wij er nog niet voor gingen had ik een luteale fase van 10 dagen
    dus vanaf je eisprong tot aan je ongi dus had piek de 29ste en op de 8e werd ik ongi

Als ik weer zo'n luteale fase heb zou ik de 5e al ongi moeten worden
    dus vanaf de 5e word het voor mij niet te houden zo spannend....

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Nou idd zeg. Ik heb me net als jij voorgenomen op pas te testen op NOD en het liefst een paar dagen daarna. Zodat je niet van die twijfelstreepjes hebt...

13. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is niet ideaal wonen? Wij wonen ook niet heel groot, maar waar een wil is is een weg. ;) Maar spannend is het zeker! Ook nu we voor een tweede kindje gaan voelt het weer als nieuw, haha. :D

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    We hebben 1 slaapkamer en wonen in een duplexwoning boven. We hebben wel een achterkamer, maar daar staat een tafel en een bureau met computer. Als het echt moet kan daar een kinderkamertje gemaakt worden, maar we zijn aan het proberen om iets te kunnen kopen alleen gaat dat nog niet heel erg makkelijk.

Ik heb namelijk een werken leren contract en mijn vriend waarschijnlijk een jaarcontract. We moeten dus in elk geval 1 intentieverklaring krijgen en het mooiste is 2 natuurlijk, maar aangezien ik nog aan de opleiding moet beginnen en hij nog bezig is met zijn proefperiode hebben we nog geen 100% zekerheid. En dan moeten ze ook nog de intentieverklaring van hem ondertekenen.

Als we dus geen woning kunnen kopen zullen we dus een ander huurhuis moeten hebben, maar laten er nu juist een heleboel mensen tegenwoordig willen of moeten huren i.v.m. de kredietcrisis.

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik woon in een appartament met 2 slaapkamers
    dus heb een babykamer en als er een 2e komt dan gaan ze bij elkaar op de kamer slapen vond ik vroeger ook zo leuk

heb net berichtje gestuurd via hier naar verloskundige en die zegt dat ik de 5e al een testje kan wagen dus dat ga ik doen hahahh zo 4 dagen minder wachten :D

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bezig zwanger te raken

Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    NOD: 9 maart (gaat testen zondag 5maart)
    Start datum: 1 februari 2013

Naam: Bloem
    Leeftijd: 26 jaar
    NOD: ? 13 maart ?
    Start datum: Februari 2013

Nog niet begonnen met zwanger raken

Naam: Anneke
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Marieke3
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    Leeftijd: 27 jaar
    NOD: 16 Maart
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar
    Kindje: tweede kindje
    Start datum: april 2013

Zwanger!
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    -

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    whahaha zo gaat het een stuk sneller hihi. Gingen er elke dag maar 4 dagen af he hihi. Ja als ik een 2e slaapkamer had gehad had ik het al anders gevonden, maar ik heb er maar 1 dus dat vind ik niet echt ideaal zeg maar

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    misschien kunnen jullie vrije sector huren is wel erg duur

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja dat is wel erg duur idd, vinden wat we nu betalen al zonde omdat je het geld weggooit en er niets voor terug krijgt zeg maar haha. Maar ja we moeten maar eens even zien hoe het afloopt. We hebben wat balletjes aan het rollen gezet dus nu is het afwachten waar ze stranden...alweer wachten haha

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Het is wel veel wachten he hahahahha
    Ik merk wel nu ik weet dat ik al eerder mag testen dat ik echt niet meer kan wachten wat duur een uur al lang zeg.....

Deel Deze Pagina