@Suus: spannend hoor! Nog een weekje Ik ben vandaag een beetje aan het snuffelen in mijn opdrachten die horen bij de eerste week les, maar wordt steeds afgeleid door mijn gedachten hihi..Vanavond maar even sporten. Ben 10 kilo te zwaar voor mijn lengte en zit daar best mee. Dus mijn moed weer bij elkaar geschraapt en toch maar weer proberen er wat aan te doen. Want hoe lager mijn startgewicht voor het zwanger worden, hoe minder zwaar ik uitkom na de zwangerschap @Bloem: kun je doen. zou wel fijn zijn als je iemand had om mee te praten die hetzelfde of een soortgelijk iets heeft.
Ja dat dacht ik dus ook, dus ik was al zo lekker eigenwijs geweest. hoop dat het mensen "trekt" en ik idd zo iemand tref.
@Bloem: ben benieuwd of je reacties krijgt. Er komen hier zoveel dames dus moet haast wel iemand zijn toch.... @Suus: whahaha ja proberen zoveel mogelijk dingen te gaan doen dan zijn de dagen zo om! Das toevallig! Bijna hetzelfde. Ik ben 1.63 en weeg 75 haha.
ja, ik merk dat het topic nou ook weer gelezen wordt, dus ik hoop het!! Ik ben veel te zwaar, durf mijn gewicht hier niet eens te benoemen
ja normaal vertel ik het ook niet graag hoor, maar niemand die me hier kent behalve mijn beste vriendin hahaha Nou deze maand voel ik wel heeel duidelijk mijn follikels groeien zeg tjongejonge. Normaal voel ik het gewoon, maar nu doet het af en toe soms een heeeeel klein beetje pijn. Ik weet al wat het is, ze zijn gewoon helemaal wild omdat ze weten dat er binnenkort een bevruchting aan zit te komen haha. Nou ik ga me klaarmaken om daarna te gaan sporten...
@Marieke: kleertjes heb ik sowieso niet meer, tenminste weinig. Het was niet de bedoeling er nog eentje bij te krijgen, heb alles weggegeven. Meubels heb ik nog wel en positiekleding ook nog wel. @Suus: mijn nod is aankomende zaterdag 2 maart. Ik ga op zijn vroegst maandag testen. Wel al vandaag wat zeurende buikpijn, dus ik denk dat ik best eens een kortere cyclus zou kunnen hebben deze keer. We gaan op zoek naar een andere auto, deze heeft kuren. Gelijk maar rondkijken voor een auto waar drie kinderstoeltjes in passen. Zo leuk!
Bezig zwanger te raken Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 9 maart (gaat testen dinsdag 5maart) Start datum: 1 februari 2013 Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! - Afspraken - Echo's & Controles -
Vielen jullie allemaal dingen in jullie buik? Zoals de ovulatie etc? Ik voel namelijk nooit iets, alleen op het moment van de menstruatie, maar ook dan niets vooraf ofzo.
Oh vandaar Anneke. Kun je inderdaad weer heerlijk aan de shop! Naar wat voor auto gaat jullie voorkeur? Ik heb een 7 persoons Voyager automaat. Ideaal. Kinderen zitten heerlijk ruim en met mijn rug kan ik ze zonder al te veel bukken vast zetten in de auto. Bloem ik voel als ik geen anticonceptie heb ook mijn eisprong. Een zeurend gevoel links of rechts onderin mijn buik. Hier ook te zwaar, helaas door de medicatie. Ik was altijd veel te mager dus dit is een hele vreemde gewaarwoording. Ik hoop niet dat het het zwanger worden in de weg staat. Ik ben 1.80 en weeg 95 kg (huil) voorheen woog ik altijd tussen de 62 en 68 kg. Zelfs tijdens mijn zwangerschappen ben ik niet zo zwaar geweest. Na ja.. vanavond weer naar Zumba en ik wil toch eens gaan hardlopen maar toen ik het de eerste keer deed kon ik 2 dagen niet lopen. Het rare is dat ik met Zumba geen last heb van mijn spieren. Vanmiddag gezellig naar de verjaardag van mijn vriendin haar dochter, ze is 3 geworden vandaag. 3 Jaar geleden hadden we net een dag ervoor nog samen een dikke buiken foto gemaakt. Ik was 3 mnd zwanger en had een buik die al niet meer te verbergen was haha.
@Bloem:Ja ik voel mijn follikels groeien, ik voel de eisprong en ik krijg als ik vruchtbaar ben een andere geur van onderen en de welbekende afscheiding. En ik voel van alles in mijn buik na de eisprong. Dit is wel heel verschillend, maar voor de eisprong aan gaat enigszins elke maand hetzelfde. Maar ik speel een beetje vals, want ik ben in April vorig jaar al gestopt met de pil dus ik heb al een tijdje goed kunnen oefenen met voelen wat er in mijn lijf gebeurd. In het begin toen ik gestopt was dacht ik echt snap niet wat die anderen allemaal voelen, want ik voel niks hahaha. Toen ik aan de pil was voelde ik dit allemaal niet...maar dat kan ook kloppen want dan heb je geen eisprong @Marieke: Gefeliciteerd! Enneh jullie kunnen wel even vooruit met jullie auto hihihi. Kan me voorstellen dat dat een enorm contrast voor je moet zijn. Eerst veel te licht en nu wat te zwaar. Hebben de medicijnen wel het gewenste effect? Hopelijk ben je snel weer wat gewicht kwijt
Hahahaha, nou we houden het er bij 3 hoor Is wel heerlijk zo'n auto want als we een dagje naar een indoor speeltuin gaan ofzo dan kunnen mijn vriendinnen met hun kids ook mee en is het net alsof we op schoolreisje gaan hahaha. Laats zaten we met 3 volwassenen, 3 kinderzitjes en 1 groot kind in de auto. Zo gezellig. En dan nog heb ik ruimte te kort he.. als we op vakantie gaan Je moet mijn man horen tijdens het inpakken van de auto
Whahaha is wel erg handig ja zo'n grote auto....Wel erg hoor dat je dan nog ruimte te kort komt als je op vakantie gaat hihi
wat leuk nieuwe auto ik voel echt sind ik ben gestopt met de pil vanalles in mijn buik vooral contant misselijk en zeurend gevoel onderin ...
Hallo allemaal! Mag ik ook met jullie mee praten? Ik ben sinds oktober gestopt met de pil maar gaan vanaf deze ronde echt beginnen om samen zwanger te worden. We beginnen nu ook met ovaluatietesten dus ik ben benieuwd! Ik vind het allemaal erg spannend in ieder geval!
pocanhontas WELKOM hoe oud ben je? en is het je eerste kindje? wanneer is je NOD? dan zet ik je op de lijst
Bezig zwanger te raken Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 9 maart (gaat testen dinsdag 5maart) Start datum: 1 februari 2013 Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: jaar Kindje: kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: Februari 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! - Afspraken - Echo's & Controles -
Gezellig Pocanhontas! @ de antwoorden op mijn vragen: Ik hoop dat ik dat ook ga voelen, wel heel bijzonder hoor! Trouwens, ik heb de ovulatiestrips gekocht SuusD! Gisteren laat in de middag besteld, en vandaag al op de mat! Er ging iets fout met bestellen, mailtje gestuurd, binnen 5 minuten een passend antwoord. Wat een service!