Dankje wel dames voor het snel reageren . Ik heb niet echt direct gesproken met me man. Maar hy weet dat ik graag meer kindjes zou willen hebben. En ik heb 2 kindjes altyd zelf opgevoed sinds dit jaar is hy terug gekomen en ik hem een tweede kans geeft. Het is ook erg moeilijk denk ik ook met cultuur verschillen maybe dat daar ook te maken heeft ben zelf geboren in nederland en hy heeft heel zijn leven in india gewoont
Hè meiden, Ik kom graag met jullie mee kletsen. Hier nu in de 1e officiële ronde voor en 2e. Ben eind september ongesteld geworden na 2 maanden pil gebruik en gaan nu rond de vermoedelijke sprong gewoon om de dag ff gezellig doen Bij de 1e was het na de 3e ronde al raak dus ben benieuwd hoe het nu zal verlopen.
Hallo, Ik kom graag mee kletsen, ook ik zit in mijn eerste ronde, bijna aan het einde. Ik ben begin september gestopt met de nuvaring en kreeg 15 sept. mijn eerste ongesteldheid. Omdat ik nogal een ongedult ben en heel nieuwschierig, heb ik een paar dagen na mijn ongesteldheid Een ovulatie test gedaan, na drie dagen testen mijn LH piek gemeten het lijkt dus wel alsof ik niet echt hoef te ontnuvaringen... Spannend of ik ook daadwerkelijk as maandag ongesteld word of niet...
Zo, inmiddels ieders verhalen gelezen, leuk hoor! Veel dingen zijn zo herkenbaar, wat een leuke gemixte groep met allemaal de zelfde wens in de zelfde maand. Ik vind het zo spannend, ben er zowat de hele dag mee bezig. Ik weet dat bij de eerste ronde de kans nog klein is, maar wat nou als....
Hallo dames, Ik lees morgen tijdens mijn werk jullie verhalen. Maar ik wilde eerst dit met jullie delen. Ik heb vanochtend om half 6 een test gedaan. Ik was wakker geworden van mijn mans zn wekker en dacht ach laat ik maar een test doen. En toen opeens zag ik het echt de Kruidvat test gaf een tweede streep aan. (Ik nog half slaperig, mn telefoon gepakt met de zaklamp app er opschijnen) En jaa hoor idd een streep. Ik kon het niet geloven aangezien maandagavond omo wit was. Ik had nog een laatste test liggen van de wibra. Die gaf ook zwanger aan, alleen was de streep stuk lichter. Later op de dag toch maar zo'n digitale test gehaald (sorry kon het niet laten) En ik heb toch maar weer een test gedaan, ik kon echt niet tot morgenochtend wachten. En jaa hoor ZWANGER . Er stond wel 1-2 weken. Dus dan is mijn ei wel later gesprongen al ik terug tel. Ohh spannend allemaal. Hopelijk is dit een plakkertje Fijne avond
didi wat een fantastisch bericht, gefeliciteerd. Ben echt super blij voor je. Je moet ons wel op de hoogte houden hoor!
Wat een hoop nieuwe meiden erbij, gezellig! Welkom allemaal en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger! Didi5, wat super gefeliciteerd!!! Hopelijk blijft het allemaal helemaal goed gaan enne ons wel op de hoogte blijven houden he
@didi wat spannend! En toch ook wel heel bijzonder zo snel! Hopelijk gaat het helemaal goed..... En uiteraard ook GEFELICITEERD!!
Hoi iedereen, de afgelopen maanden heb ik van alles gelezen over zwanger worden op het web incl forums van 2010. Vandaag vond ik dat het tijd werd om me ook in te schrijven nihil. Wij zijn deze maand ook voor het eerst begonnen dus vind het allemaal rete spannend. Vorige maand hebben we wel al wat af gewipt (vakantie in het Dominicaanse republiek) dus ik hoopte dat het stiekem deze maand al raak zou zijn, achteraf was het een week voor mijn menstruatie dus tja inprincipe ben je al te laat. Deze maand zijn we echt begonnen, heb ook al ovulatie cb gekocht. Ik heb een cyclus tussen de 26 en 28 dagen best regelmatig dus ik ging er vanuit dat mijn eisprong rond 10 oktober zou zitten, 5 oktober (mijn verjaardag) zijn we toch maar een beetje gaan wippen, tja was immers toch jarig goed 6 oktober dacht ik laat ik toch even kijken hoever mijn ovulatie is, en verdomd! Gewoon een dikke vette smiley! Gelijk aan de slag gegaan, meer ik dan hij haha. 7 oktober was mijn smiley we, dus ik denk dat we precies goed heb geklutst. Maar vond het ei wel heel snel 9de dag al! Maar nu komt het dilemma hèhè, aanstaand weekend heb ik twee verjaardagen van mensen die weten dat ik van een borreltje en een peukje hou. Liever doe ik geen van beide maar zou het veel kwaad kunnen,als het goed is is het net voor de innesteling ? Liefs
Haha jA het is een beetje druk, iedereen begint denk ik in oktober maar lisette check jij je ovu via een app?
In geval van die feestjes beide, :s maar daarna geen feestje meer dus heb al besloten om dan niet meer te drinken en te roken
@Didi5: Gefeliciteerd!!!! Ik had vanmorgen in de auto heel erg krampen rechts en last rechts van mijn rug, misschien toch al een eisprong, aangezien ik net gestopt ben met de pil en geen idee hoe mijn cyclus is!