Eerste ronde begint in oktober, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droommama, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik ga vandaag beginnen met de ovulatietesten en nu ben ik ineens 'bang' dat ik de testen niet goed interpreteer. Wat natuurlijk idioot is, want ik interpreteer ze al maanden goed, maar ja er hangt nu wat meer vanaf. Hoop iig op een witte test vandaag (en morgen ook nog).

2. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    @droommamma ik zag je melding voor de club heb me ook gezellig aangemeld

3. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    ja inderdaad wensmama, zou niet goed zijn als je nu al een eisprong hebt.

4. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Spannend,

Ik had ook a lang een test eraan gewaagd.
    De eerste ronde wil niet zegen dat het niet raak is.

Succes met testen.

5. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Succes met testen.

6. lola1985

lola1985 Lid

10 aug 2014
    39
    0
    0
    kinderen
    Utrecht
    Hallo dames,
    ik vroeg me af of ik met jullie mee kan kletsen? Ik ben al mama van een dochter en we willen voor een 2e wondertje gaan.....
    Echter stoppen we wat eerder dan gepland, waarom? Nou mijn cyclus doet ineens zo raar tijdens me pilgebruik dat het vermoedde er is dat is of misschien door de pil door nu zwanger ben of dat me hormonen op hol zijn geslagen. Gisterenmorgen had ik ineens een bloeding (zat tot zondagavond aan de pil.....moest er nog 6) en giga kramp en rugpijn. Dit was na een paar uurtjes over, ook het vloeien. Ook had ik ineens vocht uit me tepels dus ik kreeg toch zo'n donderbruin vermoedde dat ik zwanger zou kunnen zijn. Hierdoor gisteren me pil weggegooid want ik wil het dan niet kapot maken! Ik had het idee dat het een innestelbloeding kon zijn gisteren. Maar nu vanmorgen vloeide ik weer......heb een opgeblazen volle buik, me tepels zijn anders en me aderen zie ik ineens (weer). Daarnaast zijn me darmen ook van slag en heb veel drang om te plassen. Dus....me lijf is van slag/anders! Ik ben ook ooit eerder door de pil heen zwanger geweest wat uiteindelijk een miskraam werd dus jullie begrijpen misschien mijn angst wel.
    Hierdoor hebben me man en ik gisterenavond gepraat en besloten geheel te stoppen met de pil. Dit waren we wel van plan maar pas in het nieuwe jaar. Maar als het nu zo is, is het een wonder en zijn we onwijs dankbaar. Zo niet, dan gaan we er gewoon voor en probeer ik het nuchter te bekijken!
    Maar jullie snappen misschien wel dat ik gewoon erg onzeker ben en ik erg hoop en duim maar aan de andere kant ook vrees voor wat die pil met me lijf/ mogelijk vruchtje doet/heeft gedaan.
    Kortom hier word het een spannende week maar als het niet zo is wacht ik me menstruatie af en gaan we gewoon kijken hoe alles loopt.

Ik heb alle 11 pagina's niet doorgelezen maar zijn er meer moeders die voor een 2e kindje gaan?

7. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Haha, jullie hebben natuurlijk gelijk Lisette en Appeltje dat het de eerste ronde gelijk raak kan zijn! Maar goed, denk dat ik mezelf aanpraat dat de kans heel klein is om zo teleurstelling te voorkomen ;). Ik vind het wel lastig om te wachten met testen, maar ja weet niet exact de lengte van mijn cyclus dus wacht liever wat langer dan dat ik te vroeg test. Was trouwens een paar weken geleden van plan om pas 20 oktober te testen :eek:. Maar dat gaat me iets te ver, dus heb de datum vervroegd haha.

@Lola1985: welkom! En snap je onzekerheid, echt vervelend. Maar de pil kan in principe geen kwaad voor het vruchtje toch? Beter is uiteraard om meteen te stoppen als je zwanger bent, maar in de bijsluiter staat volgens mij altijd dat het niet schadelijk is. Sterkte met wachten in ieder geval!

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Spannend Lola!!

En ook voor jou Luna, ik zou zelf ook wachten tot na mijn nod (ook omdat ik niet precies weet wanneer mijn nod gaat plaatsvindne, want mijn cyclus is niet echt regelmatig te noemen).

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Net een witte test vast gehouden gelukkig. Ik wil echt pas op donderdag een licht streepje zien, want dan vallen 2 dagen van insemineren lekker in t weekend :D

10. xdnj

xdnj Nieuw lid

14 okt 2014
    1
    0
    0
    Hallo dames!

Net lid geworden van deze leuke site en forum! Lees al een tijdje mee... toch maar besloten om lekker mee te babbelen. Ben de eerste in mijn vriendenkring dat een kinderwens heeft, dus lastig om er met hun over te hebben.

Al heel lang de planning om een gezinnetje te beginnen. Van de zomer eerst nog een mooie vakantie gehad en in september gestopt met de pil. Oktober dus de eerste ronde! Heb gebruik gemaakt van ovulatietesten, misschien onnodig geweest... Maar meer om inzicht te krijgen in mijn cyclus en een stukje onzekerheid weg te nemen.

Anyways... over 5 dagen mogen we testen! Vind het ontzettend spannend!

11. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik merkte vandaag alweer de eerste tekens van de ovulatie (afscheiding).
    Spannend! :)

Ben nu ontzettend verkouden. Hopelijk heeft dat er geen negatieve invloed op.

12. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    @droommama ik heb een pb gestuurd. Zag net dat we over zijn gegaam naarveen club. :) gezellig

13. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #333 Appeltje2, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    Even een update van mij,

Test :) gisteren avond laat en vanochtend. Daar ben ik blij mee.

We hebben het gisteren en eergisteren plezier gehad. Wat is verstandig om te doen? vanavond ook plezier te hebben of morgen avond?

Zelf denk ik dat mijn NOD paar dagen opschuift. Staat nu op 25-10.
    Ik had mijn ovulatie eerder verwacht. Ik heb hem niet gemist.
    De eerste zwangerschapstest is dus vals.

14. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Ik denk vanavond of morgenochtend weer, want misschien is morgenavond al te laat.

15. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Jemig, lijkt me toch wel extra spannend, dat je maar twee dagen hebt om 'raak te schieten' Wel heel tof dat je iemand hebt gevonden voor Co-ouderschap, waren jullie al vrienden, of zijn jullie door de kinderwens met elkaar in contact gekomen?

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nou we hebben 3 dagen hoor. 1 dag voor de piek (als er dus een licht streepje zichtbaar is op de test) en de 2 dagen na de piek.

We waren nog geen vrienden, ik heb hem voor het eerst ontmoet op een speeddate (jaja er bestaan speeddates :D) en meteen toen ik hem de hand schudde was er al een goed gevoel en dat is nooit meer weggegaan. Ik stond bij hem op nummer 1 van de 10 vrouwen, ondanks dat ik in het oost'n woon en hij in Amsterdam. Ik ben natuurlijk ook hartstikke leuk :D

17. Haakmuts1988

30 sep 2014
    95
    65
    18
    @ droommama ik heb ook een pb gestuurd.

@wensmama. Succes :).

Misschien een domme vraag ;). Maar vanaf wanneer zijn de testen van de kruidvat te gebruiken. Mn handen jeuken om te testen vooral omdat ik overal klachten heb maar dit net zo goed kan zijn van het ontpillen :)

18. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

@haakmuts volgens de bijsluiter vanaf 4 dagen voor NOD, maar ik heb ook gelezen van meiden bij wie de test al 6 dagen voor NOD positief testte. Alleen is er dan dus nog wel een erg grote kans dat je een paar dagen later weer negatief test... Ik heb mijzelf voorgenomen om komende maand niet meer voor NOD te testen, het wordt met al dat getest een duur grapje en je wordt er niet meer zwanger van als je vroeger test. Maar ik snap je ongeduldigheid :) vreselijk he dat wachten?!

19. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Gezellig ik wil ook graag in de club. We gaan namelijk toch de pil al opzij leggen! :D

20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Leuk Repeltje!!

Deel Deze Pagina