@wensmamma bijzonder zeg! Wel heel gaaf dat je zo toch jouw wens voor een kind in vervulling kan laten gaan. succes dit weekend!
Hallo, Mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerste kindje, hebben het al wel eerder geprobeerd maar door omstandigheden toch besloten om te stoppen. Ik zelf ben al een tijdje gestopt met de pil maar dat is om andere redenen. Zijn er nog meer dames die al begonnen zijn met foliumzuur / zwanger worden tabletjes? Ik zelf ben daar nu een week mee bezig! Xx
@minimiep en repeltje: Ja ik ben ook erg blij dat deze manier er is. En de man in kwestie is ook erg blij dat hij op deze manier toch gewoon pappa kan worden!
@ladyy: ik slik al foliumzuur sinds begin september. Maar weet al sindsdien dat we deze cyclus wilden beginnen.
Zelf heb ik 9 dagen naar mijn ovulatie smile test getest. Ik zag een heel licht streepje en was die maand ook zwanger. Hoeveel dagen zit je voor je NOD?
Het is hier wel een beetje rustig sinds de club is aangemaakt, maar ik heb nog geen uitnodiging gehad dus blijf hier maar door kletsen.
Ik heb droommamma al een pbtje gestuurd. Paar dagen geleden, maar nog niets gezien van een uitnodiging. Ik ga testen om half 12, dus moet nog even geduld hebben
Ja ik wacht rustig af hoor, volgens mij is ze ook op vakantie, dus dan gaat dat natuurlijk voor op dit.