Eerste ronde begint in oktober, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droommama, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Mijn vriend was wonderbaarlijk snel super enthousiast. Hij gaat iig september, wanneer ik ga is nog flexibel en ook afhankelijk van het succes van onze pogingen.

2. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Mijn man en ik gaan het vanaf deze maand (oktober) ook proberen! We hebben het deze maand al niet meer met anticonceptie gewerkt, maar we gaan er echt ons best voor doen vanaf deze maand. Spannend! Succes voor iedereen die het ook gaat proberen.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat spanneeend.. ik mag ook mee komen kletsen, nouwjaa half :D :D

We wouden graag in november stoppen met de pil, maar kwam erachter dat ik nu met de laatste strip bezig ben.
    Hebben besloten om gewoon te stoppen en het een maandje veilig te doen om mijn eerste menstruatie af te wachten.
    Verwacht eigenlijk dat ik weer een normale cyclus direct zou hebben, nooit een afwijkende cyclus gehad.

Merk wel dat ik het weer ontzettend spannend vind en er echt weer een beetje in moeten komen en vooral in moet lezen over hoe het ook alweer allemaal in zijn werk ging haha.

Alle dames die er ook voor gaan, ontzettend veel succes :D

4. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    september volgend jaar bedoel je dan? spannend zeg dat emigreren. waar ga je heen als ik vragen mag?

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik kom ook mee kletsen want wij beginnen ook weer. Rond 9 oktober is mijn eisprong. Onze zoon is nog heel jong maar wij willen ze graag snel op elkaar en ook medisch gezien is dat van belang.

6. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ja inderdaad volgend jaar. Dat is toch al heel snel als je ineens bedenkt dat je daarvoor nog een kindje zou willen haha. Dat is vooral zodat mijn familie en vrienden dan nog in de buurt zijn. Zij weten nog niet dat "we" zwanger proberen te worden dus ik hou nog even geheim waar we heen gaan, mocht iemand ook hier meelezen :p (ik heb je een privebericht gestuurd met de bestemming)

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    ik klets ook graag met jullie mee. Wij zijn deze maand begonnen.. Nu ongesteld.. Dus vanaf volgende week aan de klus.
    Spannend hoor. En leuk vooral hoe de mannen reageren.
    Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind, maar ook doodeng om weer een kindje te krijgen.

8. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gemini020:
    het zou idd erg fijn zijn als je familie en vrienden in de buurt zijn.

@lisettevers
    welkom! wat spannend een 2e. toen we stopte met de pil had ik idd ook zoiets van. help nu zou het toch echt kunnen gebeuren. gelukkig wel allemaal leuke spanningen. :cool:

@de rest
    volgens mij gaan de meeste voor de eerste en een aantal voor de tweede als ik het zo lees.? op naar veel klusplezier!!

9. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    @Nootje 1, voor mij wordt het de tweede. Mijn dochter is nu anderhalf. :)

10. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ja, er komt veel op je af he als je voor de eerste keer moeder gaat worden. Je leven gaat er compleet anders uit zien. Toch is het ineens heel natuurlijk als je het eenmaal moet gaan doen.

Zijn er ook al mensen zwanger hier?
    Of mensen die binnenkort kunnen testen? Overtijd zijn?

liefs

11. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Hallo meiden,

Mag ik mee kletsen?

Wij hebben al een zoontje van 10 maanden en zijn van plan om voor een 2de tegaan. Ben nu ongesteld en deze maand gaan we echt beginnen.
    Ik vind het wel spannend.

12. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Wat leuk dat jullie ook voor een 2de gaan. Ik zie dat jou dochter en mijn zoontje 1 dag schelen.

Wie weet zijn we tegelijk zwanger! Ik vind het ook wel weer spannend.
    Bij jou snel gegaan de eerste?

13. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    He appeltje,

Hier de eerste de eerste ronde.
    Nu dus even afwachten.
    Vind het heel erg spannend, want we hebben een echte huilbaby gehad. 18 uur per dag huilen.
    Inmiddels is het gewoon een "veeleisende" baby. Dus onze handjes nog vol. Maar ze is al zoveel makkelijker dan in het begin.

Zou wel grappig zijn inderdaad om tegelijk zwanger te worden. Dan hebben we 2 kids van dezelfde leeftijd.

14. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #34 Appeltje2, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
    Hoi Lisettevers,

Een huilbaby dat is niet echt leuk. Fijn dat het nu makkelijker gaat. Het is ook kwestie van wennen. Het is wel allemaal nieuw.

Wij hebben in het begin ook niet echt makkelijk gehad. Heb meer gekolft dan dat ik borstvoeding heb gegeven.
    Mijn zoontje heeft het het kiss-syndroom. Moeilijk doen aan de borst en altijd op zijn rug liggen en zijn hoofd weinig bewegen. Hij heeft nu een beetje plat achterhoofd. Gelukkig hoeft hij geen helm.
    Wou niet op zijn buik liggen. Ik loop met hem ook bij de fysio. Het gaat wel iets beter. Hij kan nog niet zitten en kruipen dat doet hij nog niet. De fysio zegt niet dat hij echt achterloop gewoon gemiddeld. Als ik om mij heen kijk zie ik wel dat er veel kinderen meer kunnen dan mijn zoontje. Ik maak me niet echt zorgen. Hij is wel een makkelijk mannetje. Snel tevreden.

De eerste ook eerste ronde.

15. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Bij mijn vorige clubje daar zijn er ook nog kindjes die niet kruipen hoor. Dus zou me er zeker geen zorgen om maken.

mijn dochter waarschijnlijk een huilbaby omdat ze qua ontwikkeling in haar hoofd al verder was dan ze met haar lichaam kon. Kan inmiddels los lopen sinds half september.

Nu een 2e erg spannend allemaal..

Kiss lijkt me ook niet altijd makkelijk. Gelukkig geen helm, dat is wel fijn. Dat scheelt al veel.

Hopelijk zijn we allemaal snel in verwachting.

16. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Ik ben er wel op tijd bij met kiss syndroom. Het kan verholpen worden. In het begin als ik hem optilde. Had hij zijn hoofd naar een kant hangen. Niet recht boven zijn lichaam. Hij heeft het nog wel een beetje.Als hij nu op zijn buik lig wil hij zo graag kruipen maar hij weet niet hoe het moet. Van de week had hij een beetje blauwe knieen van dat bewegen. Soort vliegtuigje zwemmen doet hij dan na. De fysio zegt ook dat hij geen zitter is maar dat hij op onderzoek uit gaat.

Meiden sneller zijn dan jongens.Het komt wel goed. Niet ieder kind is het zelfde.

Bij jullie nu ze kan lopen heb je je handen denk ik wel vol aan.
    Dat wordt vangen.

Hoop ook dat we met ze alle snel zwanger zijn.

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hej meiden,

Mag ik ook mee kletsen?

Mijn vriend heeft deze maand ook ja gezegd op een kleine baby.
    Ben sinds april al gestopt met de pil ivm hormonen enzo.

Mijn cyclus is erg wisselend als het goed is moet ik dit weekend ongesteld worden ben benieuwd.
    Vanaf de eerste dag zal ik ook gaan beginnen met foliumzuur en tarwekiemolie.

Hoop dat we snel zwanger mogen worden!

18. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Wij zijn ook net begonnen met proberen voor een eerste, hoop heel erg dat het meteen raak is, maar maak me geen illusies! Bij de meesten kan het toch wel een aantal maandjes duren, maar wie weet :)

19. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hee meiden.

Mag ik met jullie meekletsen?

Mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf november voor een eerste kleintje te gaan. We zouden eerst pas december doen maar dat kwam niet uit met mijn pil.

In het begin wou vriendlief er ook niet veel over horen en ik had het er erg vaak over en hij werd er gewoon gek van haha.

Maar nu zit hij zelfs dingen op te zoeken over sneller zwanger worden en heeft vitamines voor zichzelf gehaald en voor mij tarwekiemolie en foliumzuur.

Met foliumzuur moet je toch beginnen zodra je ben gestopt met de pil?

20. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #40 Appeltje2, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
    Waarvoor is tarwekiemolie?

Zelf ben ik een paar dagen geleden begonnen met foliumzuur.
    2de dag van mijn menstruatie.

Deel Deze Pagina