Eerste ronde begint in oktober, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droommama, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Schijnt de innesteling te kunnen bevorderen. Hoopt er best positieve verhalen over

2. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ow daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Alle beetjes helpen toch?

3. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

30 sep 2014
    112
    0
    0
    @appeltje, fijn dat je er zo vroeg bij was en er zo positief in staat. Het is natuurlijk erg vervelend of frustrerend als je zoiets moet Zien bij je kind.

@Lisettevers, een huil baby lijkt me erg zwaar. Wat knap dat ze los loopt. Wat appeltje al zei, daar heb je denk ik je handen vol aan ;)

@Kim, @Lilliesleaf en @Repeltje, leuk dat jullie ook mee komen praten! :)

@Foliumzuur: Ik heb begrepen dat ze het aanraden om te gaan slikken 4 weken voordat je zwanger kunt worden. Dus ook als je nog aan de pil zit. Ik heb nu kauw tabletten waar ook vitamine en ijzer in zit. Ik eb van tarwekiemolie gehoor dat het ook je eisprong kan uitstellen. Ik moet het dus eens goed uit gaan zoeken en anders ook maar gaan halen :).

4. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Als je erachter bent wat tarwekiemolie doet en vooral of het ook negatieve effecten kan hebben, hoor ik het graag! Ik kom er niet helemaal achter maar gezien onze tijdlijn ben ik niet zo goed in even afwachten hoe het gaat

5. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Als je er na je eisprong mee begint zou het niet veel aam je cyclus kunnen veranderen denk ik. En ja allee kleine beetjes helpen haha.

6. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Tarwekiemolie had ik ook nog nooit van gehoord, ben wel ook aan de foliumzuurpillen (waar ook nog een heleboel andere vitaminen bij zitten).

Verder test ik met ovulatietesten. Vriendin van mij verklaart me voor gek dat ik hier meteen mee begonnen ben,maar toch fijn om te weten wanneer je ovuleert ;)

Nog anderen die de testen ook gebruiken?

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik schuif ook graag aan. Zoals jullie aan mijn onderschrift zien begin ik ook met de 1e ronde deze maand. Moet nog wel even geduld hebben (lastig, lastig!)

Ik gebruik ook ovulatietesten trouwens, maar dat komt vooral omdat ik ga insemineren, dus ik moet het echt op het juiste moment doen!

8. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

30 sep 2014
    112
    0
    0
    Ik zou het graag proberen maar ik snap echt niet hoe ze werken. Maar ik wil wel graag weten wanneer ik oculeer. Mijn man vertrekt maandag ochtend (nacht eigenlijk) om 5.00 uur en hij komt vrijdag rond 18.00 uur thuis. Een ovulatie op zaterdag zou erg welkom zijn haha. Hij gaat nu een periode in dat hij soms niet thuis zal komen. Ik hoop dat ik rond dat weekend dan niet ovuleer! :$

9. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

30 sep 2014
    112
    0
    0
    @wensmama, hoe komt het dat je gaat insemineren? Is toch een hele andere manier.

10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Klopt is een hele andere manier, maar ik ga dan ook niet op de 'normale' manier mijn kinderwens vervullen ;)

11. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is. Wij hebben gewoon om de dag ongeveer sex, lijkt me leuker dan telkens testen en dan doelmatig sex te hebben

12. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Dat is zeker een andere manier. Ben je alleen of heb je een vrouwelijke partner? Voor jou ook wel spannend.

13. Haakmuts1988

30 sep 2014
    95
    65
    18
    Ik heb ook nog geen flauw id wanneer mn eisprong is ben nog niet na het stoppen van de pil og geworden. Maar gewoon om de 2 dagen ongeveer 'innig knuffelen':D. Het moet wel leuk blijven.

14. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Super gezellig zo'n grote club met mensen die voor een kindje gaan, welkom allemaal! Ik ben zelf op vakantie dus iets minder actief nog :)
    Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet, wordt er echt ongeduldig van want wil gewoon beginnen! En weet praktisch zeker dat ik op dit moment nog niet zwanger ben. Dit is voorlopig gelijk ook de laatste keer dat ik blij ben om ongesteld te worden haha.
    Heeft iemand nog tips hoe je je menstruatie regelmatig kan krijgen?

15. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    @Prinsesbelle,

Je moet echt op je gevoel af gaan. Je buiten wereld kunnen wel zegen van hoe en wat. je gevoel is het belangrijkste. Mijn schoonmoeder die zei kinderen huilen wel eens vaker. Soms werd ik wel gek ervan. Dat kwam ook dat ik full time kolfde eigen schema en dan nog een kind voeden. Die niet aan de borst wil drinken. In het begin dag ik dat het spruw was. Dat heeft hij ook gehad. Hij had gewoon last van zijn nek. Het kan ook met de geboorte fout zijn gegaan. Met vacuumpomp geboren. Ze hebben snel ingegrepen.

Ik was alleen maar met mijn zoon bezig. Ik wou borstvoeding geven tot en met een half jaar. Dat is uiteindelijk wel gelukt alleen met kolfen dan.
    Als ik deze problemen bij mij 2de heb. Dan was ik al lang stopt met borstvoeding.
    Cb ben ik ook niet zo blij mee. Had in het begin al gezegd bij een maand dat mijn zoontje een voorkeurshouding heeft. Op zijn rug liggen naar de lucht kijken. cb vind dat geen voorkeurshouding is. Die hebben daar niks aan gedaan.
    Toen mijn zoontje 3 maanden was ben ik zelf naar de fysio gegaan.
    Daar ben ik heel blij mee.

16. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Oke. Zelf ga ik dat niet slikken. Bij de eerste was wel heel snel raak.
    Ik heb daar nooit van gehoord. Denk dat voor andere vrouwen wel goed is om daarmee te beginnen.

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @appeltje: nee ik ga voor een co-ouderschap. Vond t een fijn idee dat een kindje ook een pappa heeft. En op deze manier kan dat. Heb een super lieve man gevonden. Heel spannend allemaal!

18. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #58 Appeltje2, 2 okt 2014
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
    Zelf ga ik wel met ovulatie testen doen.
    Vorig jaar ben ik toen gelijk zwanger geraakt in de eerste ronde.

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja als ik een positieve test in handen heb app ik hem dat ie 's avonds langs moet komen.

20. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #60 Appeltje2, 2 okt 2014
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
    Co-ouderschap.
    Dat is wel wat bijzonder. Ik ken het alleen als de mensen gescheiden zijn en die kinderen hebben. Deze manier ken ik niet.

Deel Deze Pagina