Eerste ronde begint in oktober, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droommama, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja klopt. Dit is ook een homo en geen hetero. In Amsterdam is t wel wat bekender. Dit is bewust co-ouderschap. Heel anders dus.

2. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    ik zou niet weten hoe de ovulatie testen precies werken.
    Rond de eisprong (uitgerekend) maar gewoon een paar keer klussen moet zijn werk doen hier.

Wensmama,bijzonder hoor, wel heel mooi dat het zo kan tegenwoordig. En fijn dat co-ouderschap mogelijk is. Een kindje heeft natuurlijk ook recht op een vader.

3. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

30 sep 2014
    112
    0
    0
    @wensmama, daar had ik niet aan gedacht. Dat is natuurlijk ook een hele leuke manier! ;) Fijn dat je dit zo kan doen.

4. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    oke aha. Op die manier. Wat leuk zeg.

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja blij dat dit bestaat!

Volgens app heb ik rond de 18 t/m 23e de vruchtbare periode, dus nog even wachten. Ga dus op cd 8 beginnen met testen en dan hopen dat ik snel een goede test (ovulatie bedoel ik he) vasthoud!

6. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Super leuk om te lezen dat er veel voor een baby gaan.
    Wij gaan ook voor een tweede baby. Spannend weer allemaal. Vooral omdat bij de eerste ik geen enkele zwangerschap signalen heb opgemerkt. Was eind aug toen gestopt met de pil, kreeg op een dag zere borsten, maar dacht dat het door ontpillen kwam wahaha. Ik was 5weken zwanger toen we het wisten wahaha. Daarom nu extra spannend.
    Ik ben 7 aug gestopt met de pil. Weekje later ontrekkingsbloeding en daarna weer ongesteld geworden. Ik heb een regelmatige cyclus dus denk dat daar niet veel in zal veranderen. Misschien 1 á 3dagen verschil. Volgens mij normale cyclus moet ik 1van deze dagen ongesteld worden, tenzij ik zwanger ben. Heel spannend allemaal

Voor iedereen hopelijk worden we snel verblijd met een baby:D

7. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    @ wensmamma wat super leuk dat je door Co ouderschap je wens om mama te worden kan gaan verwezenlijken! En dat je baby straks ook een vader figuur in de buurt heeft. Heel mooi!

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ook spannend Didi! Ik ben ook erg benieuwd of ik iets van die kenmerken ga voelen.

@de rest: Ja ben zeker blij dat dit ook een optie. Anders had ik het in mijn eentje gedaan, maar dit is fijner. Helft van de week zal de kleine bij de pappa zijn en de andere helft bij mij (niet meteen vanaf het begin natuurlijk!).

9. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Jaa zeker spannend!! En dat afwachten, pff zenuwslopend. Hihi
    Nu afwachten of ik ongesteld word of toch zwanger ben. Test van woensdag was helaas Omo wit. Ik ga straks zwangerschap testen halen bij de action. Voor het geval ik van het weekend nog niet ongesteld ben. Dan ga ik maar weer eens testen.

Mooi dat jullie het zo hebben bedacht. En inderdaad fijn dat je het ouderschap op deze manier kan invullen, samen

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hallo allemaal!

Mag ik ook mee kletsen?
    Het is alleen niet mijn eerste of tweede kindje.

Wij zijn een samengesteld gezin, 2 meiden van mijn vriend van 6 en bijna 2 en 2 van mijzelf een zoontje van bijna 8 en een dochter van 6.

Waarschijnlijk stoppen we deze maand met de pil, spannend!

Heel veel geluk allemaal.

11. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gezellig! Weer allemaal nieuwe gezichten en verhalen.! Welkom!

Wij gaan niet aan ovulatie testen doen. Gewoon regelmatig klussen. Geen druk ofzo. We zijn ook nog jong. (Al hoop ik natuurlijk op snep resultaat.) Haha niets voor mij al dat gewacht.. pfff

12. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Wij ook niet aan de ovu testen het komt wanneer het komt, we hebben het heel gezellig met elkaar wanneer is dat uitkomt ;)

13. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ja, datzelfde geldt hier ook. Klussen wanneer t uitkomt. Niet wanneer t moet. We zijn net begonnen. Mocht t lang duren dan komen die ovulatietesten vanzelf. Dat is dan toch een extra mogelijkheid.

Ah. Wilde net even gaan liggen. Maar m'n dochter wordt al weer wakker. Jammer dan.
    Om 1620 met haar naar de dokter. Al 2 weken diaree. En laatste 3 dagen wel 10 a 15 luiers vol waterdunne diarree. Zo zielig.

14. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Zijn er meiden hier die al gependeld zijn?

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ohw jee... ik heb geen idee wat pendelen is :)

@Lisettevers; jeetje, hoe is het bij de dokter gegaan?

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @appeltje: ja ik 3x :D

17. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    ik ben ook 3 keer gependeld. Denk jij dat het klopt?

De eerste keer anderhalf jaar geleden. Die klopt maar voor 50%
    Deze 2 keer. Moet nog blijken. Ben benieuwd.

18. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met pendelen bedoelen jullie toch met een hanger?

19. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lisettevers idd we zijn nog maar net begonnen. Als het lang duurt kunnen we altijd nog testen, tempen enz.

20. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43

Deel Deze Pagina