Er is bij mij 3x een andere maand gependeld. Ik hoop dat de 1e klopt haha. Dat was november namelijk, maar we zien t wel. Vind t meer grappig dan dat ik er daadwerkelijk in geloof.
Ik vind het ook grappig. Geloof er niet zo veel van en die Chinese kalender klopt niet. bij mijn ten minste. Bij deze 2. maand het zelfde geslacht niet.
heej Ik zit momenteel ook in mijn 1ste ronde Mijn nod zal rond 15 oktober zijn .. Wij zijn voor ons 2de kindje aan het gaan
Zo gaan wij het inderdaad ook in pakken. Met net zoveel geluk als de vorige keer ben ik snel zwanger. Mocht het niet lukken binnen een aantal maanden dan begin ik met ovutesten. Maar ik hoop er het beste van
Hoi meiden, Ook ik ben nieuw! Mag ik gezellig mee kletsen? Mijn vriend en ik hebben bijna twee weken geleden besloten dat we een kindje willen (eerste kindje) . Lekker gestopt met de pil en meteen ronde 1 gestart. You never can tell . Maar goed, aangezien ik geen idee heb wat m'n cyclus is, weet ik niet echt wanneer ik ongesteld moet worden of zou kunnen testen. Ik ga maar even uit van een cyclus van 28 dagen en - mocht ik niet ongesteld worden -dan test ik gewoon een weekje nadat ik normaal gesproken 'ongesteld' werd. Ik vind het echt super spannend allemaal! Hopelijk wordt iedereen die momenteel ervoor gaat snel zwanger!
Ik heb ook al een paar pendels gespaard vind het vooral leuk om te laten doen alleen klamp me eigen er niet aan vast. @lana welkom! Zal wel mooi zijn als het precies die eerste ronde raak is dan heb je die goed benut hihi!
@wensmama, wat een bijzondere manier om een kindje te krijgen. Wat me wel erg lastig lijkt is hoe je dat gaat doen met meningsverschillen over opvoeding? En vanaf welke leeftijd gaat het kindje ook naar hem? Zou het persoonlijk niet kunnen denk ik, m'n kindje de helft van de week moeten missen. Maar vind het knap dat je hierin echt aan het kind denkt!
Leuk al die nieuwe gezichten. Zijn er wel veel! Hoop dat ik het allemaal ga onthouden Als we echt verder kletsen kunnen we het wel op een prive club gooien. Net iets makkelijker wat mij betreft. En je kan wat meer vertellen omdat het niet open is.
Ben ik opzich wel voor ja, want hier ga ik idd niet alles opgooien, omdat het idd openbaar is @droommamma: Daarvoor bestaan ouderschapsplannen en verder ben ik er niet bang voor, we lijken heel veel op elkaar en hebben dezelfde normen/waarden en ideeën over dingetjes. Echt super fijn!
Geen idee hoe dat werkt, als de kleine meid hier zo slaapt wil ik wel even kijken, maar ik denk dat alleen de maker van dit topic dat kan!? Maar misschien pas besloten maken als het eind oktober is, want ik denk dat er in de loop van oktober nog wel mensen zullen aansluiten.
Hey meiden! Heb even gekeken wat betreft die privé club en volgens mij is het de bedoeling dat je op het kopje 'Clubs' klikt (als je op de Homepagina komt staat dit naast het kopje 'Forum') en vanaf daar kan je een nieuwe club aanmaken. Bij het aanmaken van de club kan je dan weer aangeven dat je alleen op uitnodiging berichten kan bekijken. Maar dan is weer de vraag: hoe nodig je mensen uit? Hoe dan ook, het is misschien idd beter om tot eind oktober te wachten. Deze maand gaan vast meer vrouwen aan de slag . @Repeltje: Thanks! Zou zeker mooi zijn, maar ik reken nergens de op de eerste ronde om teleurstelling te voorkomen haha .
@wensmama Wauw wat bijzonder, erg mooi om te lezen!! Nog 1 week en dan stop ik ook met de pil 😃 kijk er erg naar uit!!!! We wachten nog wel een maand met proberen om mijn cyclus beetje af te wachten. Sinds 2 dagen nu aan foliumzuur + extra vitamine. En mijn eet patroon aan het veranderen, at erg onregelmatig en wil er vanaf nu goede regelmaat in hebben.