Eerste ronde begint in oktober, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Droommama, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Goed plan om tot eind oktober te wachten. Ik wil tzt wel even uitzoeken hoe het moet aangezien ik het topic opgestart heb :)

Ik ga er ook niet vanuit dat het gelijk raak is hoor, hoop dat het binnen een paar maanden lukt en stiekem hoop ik dat we het met kerst aan ouders/schoonouders kunnen vertellen. Dat lijkt me wel heel erg speciaal, maar is misschien iets te optimistisch gedacht. Ach we zien het wel! Vind het vooral moeilijk om er niet de hele dag mee bezig te zijn...

2. nootje1

nootje1 Lid

15 sep 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe gezichten! Idd dadelijk een besloten groep zou handig zijn!!! Kan het anders moeilijk volgen denk. .

@droom mama. Ja ben er ook veel mee bezig. Moet mezelf soms echt even afleiden. En mezelf er Op wijzen dat ik me man zijn oren niet van zijn hoofd af praat haha
    ...

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik herken dat ook heel erg. Ben er heel veel mee bezig, maar t is ook zo fijn dat wat ik al zo lang bezig wil eindelijk binnen handbereik is. Moet ook uitkijken dat ik het er niet teveel over heb ;)
    Maar daar is dit forum voor! Gelukkig heb Ik genoeg afleiding de komende 2 weken.

4. Mummytobe87

3 okt 2014
    47
    0
    6
    Hallo allemaal! Wat een leuke groep hier! Mijn man en ik hebben ook besloten voor een eerste kindje te gaan. Ik ben nu bijna twee weken geleden gestopt met de pil. Zit nu een paar dagen na mijn 'nep' ongesteldheid en begin de eerste symptomen van het ontpillen te krijgen. Last van me buik, opgeblazen gevoel en gister wat bruine afscheiding (hoop dat dat erbij hoort tenminste??). Herken wat mijn voorgangers zeggen; ben er de hele dag mee bezig en kan het tegen mijn man over niks anders hebben :) Nu dus ongeduldig wachten op de volgende ongesteldheid en dan aan de slag! ;)

5. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    @mummytobe
    Wat duurt dat wachten lang hè!!! Ik denk al 1,5 week elk moment ongesteld te moeten worden, maar niks. Erg fijn dat ontpillen...

6. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Vinden jullie het ook zo onwerkelijk er nu echt voor te gaan? Ik wil dit al zo lang maar vriendlief wilde nooit. Heb volgens mij ook nog steeds niet helemaal door dat ik misschien op korte termijn weleens zwanger zou kunnen zijn en mijn droom uitkomt. En op de een of andere manier ben ik ergens ook superbang niet zwanger te kunnen worden ofzo. Is echt nergens op gebaseerd, hooguit op een onregelmatige cyclus. Misschien ben ik daar bang voor omdat ik zo graag zwanger wilden en het me verschrikkelijk lijkt als dat niet zou lukken. Hebben meer hier last van?

7. Mummytobe87

3 okt 2014
    47
    0
    6
    @Droommama
    Nou! En jij wacht al bijna 3 maanden, goed! Waren wij eigenlijk ook van plan maar kan echt niet langer wachten vrees ik..hoop dat de pil na de eerste ongesteldheid genoeg uit me systeem is!

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @droomamma: hartstikke herkenbaar. Echt alles wat je zegt haha. Het leuke is dat 'mijn man ook zo is. Zondag zie. We elkaar weer en dan is dat ook vast weer t enige waar we t over hebben :D

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @mommytobe: je hoort wel eens dat t heel lang duurt, dat ontpillen, maar ik had meteen weer een regelmatige cyclus. Ik voel me zonder pil ook veel beter, ben nu. 1 jaar pilloos.

10. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    @mamatube
    Haha nee hoor ik weet pas sinds een week dat we voor een kindje gaan ;) met de pil was ik om andere redenen gestopt. Ik had het vorige week nog niet zien aankomen dat ik zwanger mocht worden, haf gedacht dat dat nog minstens een aantal maanden zou duren ;)

@wensmama 'Gelukkig' ben ik niet de enige met deze gevoelens haha. Komt vast goed allemaal !

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Na mijn eerste bericht, mag ik mij officieel hier melden.
    Na een lang en goed gesprek vanmiddag besloten dat we niet meer starten, zit nu op dag 3 van mijn stopweek en dat merk ik ook... hoop toch wel dat dit 1 van mijn laatste bloedingen is voor de komende tijd, al is dat wel heel optimistisch :D

Bij mijn vorige zwangerschappen geen last van ontpillen gehad, beide direct zwanger.

@Droommamma Ook hier veel herkenning in het er continu over hebben en aan denken, maar nu het sinds vanmiddag officieel is ook wel de twijfels... zucht... maar geloof dat we daar vrouw voor zijn ;)

We hebben immers om de week dan wel 5 kinderen in huis!

Morgen de verjaardag van 'onze' oudste, wordt alweer 8 jaar!
    Fijne avond/weekend allemaal.

12. sneeuwwitje27

3 okt 2014
    5
    0
    0
    Hallo, wat leuk om dit onderwerp met meerdere vrouwen te delen!:)
    Ik ben op 9 maart gestopt met de pil, ook om andere redenen. Sinds een maand of vier wilt ook mijn man heel graag een kindje. Voorheen vond hij het niet zo belangrijk en interessant. Het vadergevoel is ineens om de hoek komen kijken. De afgelopen maanden is mijn cyclus allerlei kanten op gegaan. In het begin kon ik alleen maar over een kindje denken en dacht ik ook dat wanneer ik zou stoppen met de pil, ik gelijk zwanger zou zijn. Helaas is dit niet het geval. Inmiddels zijn we weer bij de volgende maand en is het weer afwachten of ik deze maand ongesteld zal worden. Officieel had ik 28 september moeten worden. Vanmorgen nog een test gedaan, helaas was deze negatief :( We wachten gewoon af..

Fijne avond!

13. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Heel herkenbaar inderdaad droommama, hier hetzelfde, den nog steeds beetje dat het misschien wel nooit lukt, daarom ook de ovulatietesten! Alhoewel we nu op vakantie zijn en ik de testen this Ben vergeten :D dus nu maar gewoon op de gok. Ook leuk inderdaad :)

14. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik vind het enorm spannend. Ga heel erg heen en weer tussen "misschien ben ik nu al zwanger" en "misschien gaat het wel jaren duren". De voorlopige deadline ivm emigratie en late beslissing om het nog hier te proberen maakt het extra spannend

15. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om alle berichtjes te lezen!

Ik ben sinds vorige week begonnen met de pil. Vind het zelf heel spannend.. Er waren bij ons wat twijfels, omdat ik nog op school zit en volgend jaar ga afstuderen. Er toch voor gekozen om nu te beginnen in de hoop dat het snel raak is en ik na mijn afstuderen direct aan het werk kan. Zo kunnen we samen voor ons kindje zorgen :)

Gezellig om er hier met elkaar over te praten. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat en leuk om het te delen!:)

16. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    sinds vorige week begonnen met de pil, en zwanger worden.. Dat lijkt me een lastige combinatie :')

Nootje, ik heb dat inderdaad ook. Af en toe mezelf even inhouden, anders komt mn man er nog op terug ;)

17. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    O haha, dat was mij nog niet opgevallen. Ik bedoelde natuurlijk gestopt met de pil :) Foutje!

18. sneeuwwitje27

3 okt 2014
    5
    0
    0
    Weer een dag voorbij en nog geen teken van mn menstruatie...:(28 September had ik ongesteld moeten worden. Gisteren was de Etos test negatief. Wacht rustig af wat er komen gaat :)

19. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Leuk om te kletsen hier over. Wij hebben ook besloten om voor de tweede te gaan wij hebben al een dochter van 3. Ik ben vorige week gestopt met de pil en gister was de laatste dag van mijn menstruatie dus het klussen kan beginnen :p ik verwacht zeker niet dat het de eerste ronde gelijk raak zal zijn zeker omdat ik pas ben gestopt met de pil dus we gaan het afwachten:)

20. sabine20101991

sabine20101991 Actief lid

13 jul 2014
    125
    0
    0
    NULL
    schagen
    Sins 8 juli is me spiraal eruit en sins dien zijn we bezig voor t eerste kindje heb 2x om de 6 weken mijn menstruatie gehad hopelijk word ie wel korter we zullen zien......

Deel Deze Pagina