Hallo nieuwe gezichten, welkom! Leuk om ook jullie verhalen te lezen! Het zou idd handig zijn als we dit prive gaan maken, einde van de maand. Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid, ik ga maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben. Ik heb al 2 testen tegen aangegooid. Woensdag (geen ochtend urine, kon niet wachten, hihi) en de andere zaterdagochtend ( wel met ochtend urine, maar was wel 2 a 3 uur daarvoor wel naar de wc geweest, dus weet niet of dat idd mijn echte ochtend urine was) Maar afijn, nog steeds omo wit Dus we wachten het rustig af.. Alhoewel dat afwachten wel super spannend en moeilijk is..
Ik ben eindelijk ongesteld geworden na 40 dagen! Nog nooit zo blij mee geweest haha. Dan kan nu eindelijk officieel ronde 1 van start spannend! Voor de zekerheid ben ik toch maar met temperaturen begonnen zodat ik een beetje kan inschatten wanneer de eisprong plaatsvindt en ik mijn nod kan verwachten
@droommama. Heel veel succes deze maand. Hoe ga je dat doen als je je eisprong hebt? Wij moeten +/- nog een weekje geduld hebben voordat mijn eisprong zich aankondigt. Wij doen het zonder testen, dus het is een beetje gokken en rondom de eisprong gaan zitten.
Spannend! Ik heb wel eens gehoord dat je na een spiraaltje sneller zwanger kunt worden. Maar misschien ligt dat eraan of je een mirena of koperspiraal hebt gehad? In ieder geval erg spannend allemaal!
@lisettevers Wij gaan hele cyclus om de dag doen. Kunnen we niet missen en schijnt beter voor de spermakwaliteit te zijn dan elke dag hoe doe jij het?
@Bloempje, dat je sneller zwanger kunt worden na een spiraaltje heb ik inderdaad ook wel eens gehoord. @Lisette en Droommama: wij doen het wanneer we zin hebben en wanneer mijn eisprong is geen idee! Misschien als het wat langer duurt dat we er ook wat bewuster mee bezig gaan zijn, maar voor nu laten we het nog even op zijn beloop!
@wensmama Wat leuk dat je daar voor gekozen hebt. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat alles zo goed blijft lopen tussen jullie !
@droommama Hier hebben we het ook om de dag gedaan al heel de cyclus wel is een 1 keertje meer of is 1keertje minder maar normaal kunnen wij hier ook niet missen
Wij gaan het met ovulatie testen doen. Vorige keer voor het eerst ermee begonnen en ik was in die ronde ook gelijk zwanger.
Ook wij gaan het om de dag proberen (mits we zin hebben en het uit komt, als ik een late dienst heb tot 23 uur en pas tegen 23:45 terug ben heb ik daar denk ik geen behoefte meer aan. We zullen nog een paar dagen afwachten of er nieuwe gezichten bij komen, anders gaan we gewoon lekker besloten kletsen. Wij vandaag een feestje, vriend wordt 30. Dochterlief slaapt nog, dus die kan er straks tegenaaan.. Ok, ze wordt net wakker 2,5 uur geslapen.. Top. Ik ga der halen! Fijn weekend.
Hallo Allemaal, Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Deze maand wordt de eerste poging, heb ergens komende dagen mijn eisprong dus zijn druk 'bezig', zo spannend!! Vind het leuk om een forum te hebben gevonden waar mensen op hetzelfde punt zitten, nu duimen voor elkaar dat het snel raak is.
hey allemaal. ik zit onderhand in de derde ronde maar was in oktober 2013 al van de pil gegaan om mezelf minimaal 6 maanden te gunnen om te ontpillen voordat we zouden proberen. Ik had na stoppen met de pil 2 keer een hele normal cyclus. gelijk heel netjes 28 dagen. Daarna pas werd het raar want nu varieert het steeds tussen 28 en 39. Niet schrikken dus als het raar loopt
Vraagje: Ben me op internet aan het inlezen over de eisprong. Hebben jullie weleens je afscheiding gecontroleerd? En merkte je duidelijk verschil tijdens je vruchtbare dagen? Nog een vraagje aan de mensen die al eerder een kindje hebben gehad: Hebben jullie ooit iets gevoeld van de innesteling??