Rond mijn eiersprong heb ik meer afscheiding dat heb ik 3 a 4 dagen achter elkaar. Met spiraal had ik dit niet was ik ook niet ongesteld. Nee ik heb nooit de innesteling gevoeld.
Vorige ronde (1e ronde - maar toen maar weinig gedaan) wel 1 dag duidelijk meer slijm, daar toen niks mee gedaan omdat ik dacht dat het misschien wel 'oud sperma' was Begin nu te denken dat het ovulatieslijm was! Ps. Waarschijnlijk weten de meesten van jullie dit wel en misschien was het juist de bedoeling een eigen groep aan te maken, maar er is ook een NOD lijst voor de tweede helft van oktober, ik vind deze erg overzichtelijk
Druk weekend gehad en niet kunnen meelezen, dus moest eventjes qat inhalen Leuk om zoveel nieuwe 'gezichten' te hebben in deze groep! Ik hoop dat we er allemaal snel uit zijn natuurlijk en anders veel steun aan elkaar zullen hebben!
Wat wordt er hier gezellig veel gekletst erg leuk. Zo is het makkelijker vol te houden tot november en leer ik nieuwe dingen Een club klinkt wel leuker ja aangezien dat meer privé is. Hoop dat we een gezellige groep worden en elkaar veel en goed kunnen steunen en lekker kunnen babbelen
Voor degene die met ovulatietesten werken een vraag. Wanneer 'klussen' jullie. Ik moet echt klussen, nou ja insemineren dus, en moet dus eigenlijk de goede beslissing nemen. Iemand die ik ken had het over dag 1, 3 en 5. Dag 1 is dan de dag voor de piek en dag 5 (in mijn geval) de dag na de ovulatie. Alleen ben ik bang dat het dan al te laat is. Ik wil wel het liefste 3x insemineren. Dacht zelf dan aan dag 1, 3 en 4. Of dag 2, 3 en 4, maar denk dat het beter is om het niet elke dag te doen en trouwens is voor de man in kwestie ook niet wat (want hij woont niet echt in de buurt ). Dus maar goed mijn vraag: Klussen jullie om de dag of elke dag rond de eisprong? Mijn eisprong is echt altijd 2 dagen na de piek, ik voel hem en merk het verder aan alles. Ben letterlijk en figuurlijk lek
Heey meiden, Ik doe graag met jullie mee. Mijn vriend en ik hebben ook besloten om aan ons eerste kindje te beginnen. Ik lees wel dat sommige van jullie er veel meer mee bezig zijn. Wellicht dat dat bij ons ook gaat komen. Vanaf deze maand zijn wij echt begonnen en ben al enige tijd gestopt met de pil om deze uit mijn systeem te hebben. Al vanaf het begin ben ik met enige regelmaat ongesteld. Ik hoop veel van jullie te weten te komen en gezellig te kunnen kletsen.
@ droommama super dat je ongesteld bent geworden en dat jullie daarna kunnen gaan klussen. En hopelijk komt er snel een kleine spruit @ lissetevers, Jaa zeker spannend! Vanochtend nog een test tegen aangegooid, maar helaas nog steeds Omo wit Pff mijn lichaam maakt het wel allemaal spannend zeg deze maand. Dus helaas nog steeds aan het wachten Misschien ga ik wel vandaag of morgen een test kopen van de kruidvat kijken wat die zegt.
@Didi5: jeetje je houdt het wel spannend zeg! Hopen dat de KV testen wat meer duidelijkheid geven. @Joter: Alleen tijdens mijn eisprong wat meer slijm. Innesteling bij beide niet gevoeld! @Wensmamma: met de wetenschap dat zaadjes 3 dagen kunnen blijven leven, zou ik kiezen voor dag 3 en 4 sowieso en de 3e keer vind ik lastig te zeggen sorry! @lovely29: Wij zijn er ook nog niet zo bewust mee bezig, maar komt wellicht ook, omdat het onze eerste ronde is. Ik wil je wel heel veel succes wensen!
@Joter, ik heb (achteraf) mijn innesteling wel gevoeld, maar pas toen ik een positieve test in handen had kon ik mijn vinger er op leggen. Daarvoor wist ik niet wat ik voelen moest. Nu snap ik het. @wensmama, ik zou het op dag 1 ook doen. ik zou denk ik kiezen voor 1,3 en 4. Voor hetzelfde geld is je eisprong namelijk toch iets eerder, Dus het zekere voor het onzekere nemen. @nieuwe gezichten, welkom.... Gezellig. Benieuwd hoeveel er uiteindelijk overblijven. Ik ben aan het twijfelen of we toch over gaan op ovulatie testen om het lot toch een handje te helpen, ik heb een wisselende cyclus van 21 tot 27 dagen. Dus de eisprong is dan natuurlijk ook heel wisselend. Een vriendin van ons vertelde ons gister dat ze 11 weken zwanger is. Dus dan zou het wel leuk zijn om daar wat dichter op te zitten.. Lijkt me wel gezellig. Voor haar de eerste voor ons de 2e.
En... Al wat meer duidelijkheid? Pff voelt echt onwerkelijk dat we straks ook stoppen met de pil. Ben me al druk aan het inlezen want niet alles is bij gebleven van de eerste zwangerschap, voel me dan ook echt weer zo'n groentje haha. Inmiddels ook begonnen met slikken van foliumzuur.
hee meiden, @ joter, nog niets gevoeld. nu is dit nog maar de 1e ronden dat we gestopt zijn met de pil... als ik meteen een normale cyclus heb zou ik vorige woesdag mijn eisprong gehad moeten hebben. maar heb er niets van gemerkt. (wie weet duurt het nog wel even) Dus ben benieuwd wat me lijf allemaal in petto heeft voor me. @ didi5. spannend spannend spannend! ben heel erg benieuwd! we duimen voor je! @ de nieuwe meiden. Welkom!! @mezelf. me man heeft me meegenomen naar de babydump. hij zei: we moeten zoveel uitzoeken dus kunnen we alvast ideeën op doen. haha was heel leuk. (misschien lopen we al voor op de zaken maar we hebben graag altijd een idee hoeveel alles gaat kosten zodat als het raak is we meteen alles kunnen halen)
Ik denk dat ik hier ook mn ei heb gevoeld. Vrijdag avond op de bank ineens steken in mn onderbuik. Na een nachtje slapen was het over. Het zou kunnen maar als ik de standaard 28 dagen aan zou houden (ik heb geen id hoelang mn cyclus duurt omdat dit de 1e ronde is na de pil) zou deze gisteren moeten vallen . Wel "geklust" met enige regelmaat maar geen verwachtingen. Oefening baart kunst zeggen ze .
Gezellig dat er zo gekletst word al. Hier begint t nu ook wat meer te leven aangezien de laatste pil zaterdag genomen is. Woensdag ongesteld dus vermoed mijn ei 2,5-3 weken later aangezien voorheen het aantal dagen voor mijn eisprong meer waren dan erna. Wel is mijn lichaam wat van slag. Vrijdag en zaterdag wat bloedverlies terwijl ik dat nooit heb tijdens de pil. Mijn buik is ook wat pijnlijk. Zou bijna denken dat ik al zwanger ben omdat wat kwaaltjes overeen komen met de vorige zwangerschap. Maar door pilgebruik zou t vrijwel onmogelijk moeten zijn. Maar eens afwachten wat mijn lijf woensdag doet.
Jeetje ik leer echt steeds meer dingen bij. Ben mezelf er dan ook pas in gaan verdiepen. Heb er nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. Morgen eerst maar eens foliumzuur kopen . Wanneer zijn jullie begonnen met de ovulatietesten? Ik wil het eerst proberen via een gewoon schema en een app. Ik heb trouwens nog nooit mijn eiersprong gevoeld of misschien nog nooit opgelet. Ga er nu maar bewuster op letten
Ergens rond deze dagen is mijn eisprong, geen test gedaan, wordt onze eerste ronde. Mijn man heeft het vanavond eens extra romantisch gemaakt, had als verrassing een massage tafel gekocht en wilde mij eens extra verwennen, de schat. Nu duimen dat het goed uitpakt... over 2 weken weten we meer, duim duim. Heb gelezen dat je je vruchtbare periode kan 'voelen' aan de stand van je baarmoedermond. Controleer mezelf nu al een paar dagen en vandaag duidelijk verschil gevoelt, hopelijk hebben we raak geschoten...
@ joter,Mega romantisch! veel plezier met de massage's! wij proberen gewoon regelmatig te klussen. al hebben we beide wisselende diensten waardoor we het wel eens overslaan. maar we zullen wel zien.
Wij hebben het sinds de ongesteldheid geregeld gedaan, soms elke dag soms om de dag, zo kunnen we het zeker niet missen, nu moet de natuur de rest doen...
Heeft iemand hier weleens een vlokkentest laten doen?? Als ik eenmaal 12 wk zwanger ben gaan we dat zeker laten doen vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen hiermee.
Waarom wil je dat zeker laten doen? Ik wil het alleen laten doen als de gynaecoloog/verloskundige zegt dat het aan te raden is. Anders doe ik het niet