De titel zegt het al.. Ik weet dat ik waarchijnlijk blij moet zijn dat het uberhaupt aanslaat maar baal toch! Volgende week moet ik terug om te kijken of ze ook alle 4 gesprongen zijn. De kleinste was 17mm en de rest 20+. En dan kijken of we met deze dosis doorgaan. Een tweeling zou ik wel heel leuk vinden. Een vierling wordt lastig 😁😁 maar als je al zo lang wacht... 2 miskramen gehad over 3 jaar, 1 daarvan met 20 weken. Onze dochter had triploïdie (3 van alle chromosomen). Ik hoop dat daardoor (dat we al eerder zwanger zijn geweest)de kans dat ik zwanger word door Clomid wel groot is.. Aaaaaanyway, duurt lang!
hoeveel clomid heb je gehad? Ik had bij 50mg zelfs 16+ eitjes de arts zei dat mn eierstokken er uit zagen alsof we een IVF traject ingingen het is helaas even zoeken naar de juiste dosis en zelfs als je die hebt gevonden kan het een paar maanden later weer niet genoeg of teveel zijn. Heel veel succes!
Bedankt! 50mg inderdaad, volgende week terug om te kijken of we de dosis gaan verlagen of nog een ronde aankijken.