Maadnag heb ik Clomid voorgeschreven gekregen van de Gyn. Zodra mijn menstruatie op gang komt kan ik vanaf de derde dag Clomid gaan slikken. Wie gaat er ook voor het eerst Clomid gebruiken en wat zijn je verwachtingen ervan......
Ik heb deze cylcus mijn eerste ronde Clomid, 100mg. Bloeding is eerst opgewekt met Provera, omdat ik geen cylcus had. Op dag 12 (8 juni) heb ik een echo gehad, toen was het eiblaasje 18mm. Dag 13 was het 21mm en dag 15 was hij 23mm en nog niet gesprongen. Denk dat hij die dag overigens wel is gesprongen. Ik had gisteren (dag 20) lichtroze afscheiding bij het naar het toilet gaan. Heel vaag :\ . Ben ook ontzettend moe en mijn aderen zijn opgezet (heb het ook vrij warm). Hoop dat de roze afscheiding de innesteling is geweest! Woensdag 24 juni kan ik testen. Ik heb trouwens geen bijwerkingen van de Clomid gehad gelukkig. Geen stemmingswisselingen ofzoiets .
heel veel succes met de clomid ! ik hoop dat het voor je gaat werken! Ik mag volgende ronde (GELUKKIG) beginnen met spuiten omdat ik zoveel bijwerkingen heb van die zooi..