ik had trouwens gister een beetje roze verlies.. maar heb geen ei gehad, is dit wat tussentijdse boloeding ofzo? hadden jullie dat ook wel is?
Hallo Meiden.... Wat is het allemaal toch spannend he. Het is zo oneerlijk dat we niet gewoon een knopje hebben die we om kunnen zetten van: Nu wil ik zwanger worden. Dat wachten en hopen is zo vermoeiend. Morgen moet ik ongesteld worden, of liever natuurlijk niet. Maar mijn lichaam houdt me zo voor de gek. Ik voel menstruatiekrampjes af en toe, steken in mijn borsten af en toe, dan weer even misselijk. Ik word er niet goed van. Stiekum weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben, anders had ik allang getest, en nu stel ik het elke keer uit. Morgenochtend als ik wakker word zonder een rood bed, dan ga ik testen...... echt!
dat roze bloedverlies heb ik ook het is nu net weer een dag gestopt. Het komt en gaat zeg maar... zo rotig he dat je lichaam je steeds voor de gek houdt! Succes meiden hopen op de positieve test!
Dag meiden Vanaf het dag 40 forum kom ik nu ook bij jullie aanschuiven. Even kort mijn historie Ik ben in maart gestopt met de pil; geen menstruatie tot eind oktober, vorige week naar gyno; uit echo leek al pcos. Nu nog allerlei bloedonderzoeken. En ook mijn mannetje moet eraan geloven. Als het inderdaad pcos is dan start ik ook met clomid. Ben en blijf onder behandeling van de gynocoloog. Heb ook een langzaam werkende schildklier (maar die is al een jaar of twaalf onder controle met medicatie). Mijn BMI is 27 (ook iets te hoog dus). Dit moet iom gyno ook iets omlaag. Wel fijn om al jullie verhalen te lezen; zo heb je het gevoel dat je niet alleen staat. Buitenstaanders reageren toch meer van: het komt wel goed, je bent nog zo jong; je hebt nog jaren, etc etc gr Alies
Alies, welkom hier... Ook ik heb een langzaamwerkende schildklier en die is nu onder controle door Thyrax, slik jij dat ook? Esther
ja ik slik nu 0,125 mg volgens gynocoloog heeft het verder niet zoveel invloed; als het maar op het goede level blijft Dus flink wat bloedprikken gr Alies
Ik slik nu 0,1 en gaat goed nu... wel beter. Voel me ook wat beter nu. Ik hoop dat je snel resultaat hebt. Esther
ja jij ook Ik weet van vroeger inderdaad dat ik me steeds beter ging voelen Regelmaat he dat is belangrijk Ik neem het op een vaste tijd in en minstens een half uur voor het eten. voor sommigen is die regelmaat minder belangrijk, maar bij mij is dat het best. FIJN HOOR DIT FORUM gr Alies
Ja, 50mg mogen ze voorschrijven, hoger niet! Tenminste, dat zegt die van mij.... Maar volgens mij zeggen ze allemaal wat anders. Welkom Alies! Hopelijk mag je snel met de Clomid beginnen. Voor mijn gevoel begint het dan pas echt! Vervelend he, die opmerkingen van: je bent nog zo jong! Daar kan je echt niks mee... Daarom is het zo fijn om op dit forum te praten met meiden die in dezelfde situatie zitten! Ik wens je veel succes met alles!
@alies: leuk dat je in dit topic ook komt schrijven! @mj24: ik weet niet of mijn ha clomid voorschrijft...ik kreeg gelijk een doorverwijzing voor de gyn. ik heb tussendoor nog geen bloeding gehad maar ik heb volgens mij ergens gelezen dat dat weleens voor kan komen en dat dat niks is. @marittt: hoeisie meid? ik zag dat je je plaatje hebt veranderd...leuk! hoe laat heb je morgen je afspraak? ik zal voor je duimen meid dat je een super ei hebt @esthertje80: spannend meid! mijn duimen draaien nog steeds overuren [-o< en degene die ik ben vergeten....jullie ook nog veel succes
Het is inderdaad even zoeken naar een plaatje dat niet te groot is! Deze is wel heel klein (net zo klein als onze eitjes ) Ik geloof rond half twaalf, ik zal het zo even nakijken. Alvast bedankt voor het duimen. En anders gaan we mooi samen naar de 100 mg!
@Alies, welkom hier! wanneer moet je weer naar gyn? Vul je ook het overzichtje nog even in? Is wel zo makkelijk. Succes!
Even het lijstje aangevuld 1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov bij gyn geweest. Nog geen duidelijke groei ei. 26 nov 2e echo. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15 MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno
Heej alies...welkom hierzo..nu is idd heel topic dag 49 hierzo haha heej ik zag dat je ook diane heb geslikt? me too! het zal toch niet daardoor komen? hoor namelijk iedere keer slechte dingen daarover!
Nou.... Ik kon toch niet wachten tot morgen... werd er gek van. Dus heb net een test gedaan, heel eigenwijs weet dat het vandaag heel anders kan zijn als morgen. Maar hij was dus negatief.... Was wel even slikken, je hoopt het zo erg... maarja dat weten jullie natuurlijk wel. Nu ga ik op visite, morgen weer een dag. Liefs, Esther
@esthertje80: jammer meid! maar net wat jezelf ook al zei...het kan nog te vroeg zijn. test je morgen dan nog 'n keertje? ik zal voor je blijven duimen [-o< @marittt: ik wacht je berichtje af morgen....ik ben echt heel erg benieuwd en voor jou duim ik natuurlijk ook
@French, jouw duimen draaien overuren! Vergeet jezelf niet he?! @Alies, wanneer krijg je definitieve uitslag binnen? 18 dec of eerder? @Wendy@Alies, ik heb ook de diane pil geslikt?! En de anderen meiden hier? @Esther, ik hoop voor je dat je morgen een betere uitslag krijgt! Op zich gezellig dat het hier zo druk wordt he?! Kunnen we onze ervaringen mooi delen en om advies vragen! Maar ik hoop dat het lijstje snel kleiner wordt