Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Misschien heeft ze wel helemaal niks gebruikt.. bij ons staat de kerk heel hoog aangeschreven.
    Dus dat soort dingen is hier niet goed.

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi moon.

zal de familie wel blij mee geweest zijn.
    hahahahah.

veel liefs Annika

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Maar ik ga ga koken.
    Heb van 1 tot half 3 geslapen.
    Ben heel erg moe.. maar weet niet waar van.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ an

Hihi denk het niet.
    Das een schande.. ik irriteer me hier heel vaak aan.
    Hoe meer je het verbied hoe eerder ze er toch naar gaan verlangen en het gaan uit testen.

5. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ja zaterdag weer een FM en dan idd weer een IUI. M'n mannetje zit op zee, die is visserman, dus wordt wel een beetje scharrelen deze ronde, maar goed. Ik hoop dat het eitje een beetje een knappe timing heeft.

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

moon.

hahaha ben je zwanger :p

veel liefs Annika

7. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    @dieseltje 2

Mijn ventje had ook zoiets van ... moet dit nu echt zo vroeg? ... En dan dat gemik ...
    Was de eerste keer ook weinig en het resultaat was niet zo goed!
    De 2e keer hebben we 'het' rond 10u gedaan en dan was de uitslag van de test véél positiever dan de eerste keer!
    We waren al een beetje geoefend :D

Gyn zei wel om vandaag ni te klussen, maar wel morgenavond. Vandaar dat spuit deze morgen ook gezet werd en niet gisteravond (anders moest het morgen vroeg en ventje staat al om 5u op ...)

Toedeloe

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    I don't know.
    Ik heb wel precies zelfde als vorige zwangerschap.
    Maar durf echt niks te hopen.
    Heb me vanmorgen en eergisteren zomaar verslapen voor me werk :oops:
    Das echt niks voor mij.
    Al 2 avonden volop misselijk verder pijnlijke borsten, krampjes, hoofdpijn en moe.

9. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    ... mijn schoonzusje heeft mij 2 weken geleden verteld dat ze zwanger is. Ze had een miskraam in november en in december terug zwanger. Mijn vriend zijn zus moet bevallen in maart ...
    Het is hen ECHT GEGUND ... maar het laat me eigenlijk toch wel niet koud.
    Ik denk dat dat bij iedereen van ons zo een beetje is ... We willen het allemaal zo graag!
    Soms vind ik het echt niet eerlijk, maar ja ... Mag terug ni te depri gaan doen of ik ben hier weer vertrokken.

Nog ewa werken (heb juist ontdekt dat ik op werk ook op deze site kan ... YIPIE)

10. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    @moon 85:
    DUIMEN DRAAIEN AL OP VOLLE TOEREN ! ;)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik denk dat hoe langer je er zelf mee bezig bent.. hoe meer je beseft dat het echt een wondertje is als je zwanger bent.
    Dan iemand die in 1x zwanger is.

12. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    ... ik denk dat je daar idd gelijk in hebt, Moon ...

Het is ook wel echt een wonder, als je er eens bij stilstaat!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@smurfin.....goeie tip ;) ga meteen ns uit proberen... nee ik was niet aan het afrijden, maar had mijn 1e deel theorie.... enne die blonde haarkleur.... jij bent nog blonder ;) (weet je wie pas dom zijn, brunettes, want die zijn zelfs vergeten blond te worden haha)

@bengel... hihi heb met mn vent afgesproken dat wij dat ook gaan doen...iedere dag....

@french... opvliegers...krijg je dat dan ook als je ziek bent? daaraan kon ik wel vorige ronde zien dat de clomid werkte.... ik duim voor je!

@annika... ik vind 14 ook wel een beetje jong. ben ervan overtuigd dat als je 17 bent (wat ik ook nog best jong vind) al wel wat volwassener bent als dat je 14 bent...dan zit je gewoon nog op de middelbare school!

enne ik BEN GESLAAGGDDDDD wiiiieeeeehhhhoooooooooeeeeee....jezus wat een zenuwen... en wat gaat dat traag zeg jezus (sorry....heb wat met de beste man :() 4 foutjes... nou dat mag nog best toch haha.... wendy blij wendy blij wendy blij... 22 februari de volgende 'techniek'

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD wendy.. knap van je...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gefeliciteerd!

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    @smurfin.....goeie tip ga meteen ns uit proberen... nee ik was niet aan het afrijden, maar had mijn 1e deel theorie.... enne die blonde haarkleur.... jij bent nog blonder (weet je wie pas dom zijn, brunettes, want die zijn zelfs vergeten blond te worden haha)

he wendy.. ga je me nou beledigen ;)

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    @smurfin.....goeie tip ga meteen ns uit proberen... nee ik was niet aan het afrijden, maar had mijn 1e deel theorie.... enne die blonde haarkleur.... jij bent nog blonder (weet je wie pas dom zijn, brunettes, want die zijn zelfs vergeten blond te worden haha)

he wendy.. ga je me nou beledigen ;)

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

hihi....ik zeg nix :p

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

enne zie je nou wel...je valt in herhaling...2 keer hetzelfde bericht haha

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    en idd 14 en 17 vind ik ook een groot verschil.. die 3 jaar maakt op die leeftijd veel uit.

Deel Deze Pagina