IK wilde dit dus ook gaan vragen. Ik heb het idee dat ik bijkom van Clomi, en zo te lezen ben ik niet de enigste. Ik merkte dat zowiezo door op de weegschaal te gaan staan, en ik kreeg mijn ring niet meer af, wat normaal wat losser zit, en mijn horloge hetzelfde. Komen jullie bij tijdens het gebruik van Clomid of ook nog erna? Tot nu toe ben ik 1 kilo bijgekomen, maar ik vind het dus helemaal niks. Heb niet echt overgewicht, maar moet ook niet veel bijkomen! En daarbij eet ik niet anders dan anders. Kunnen we ier iets aan doen, helpt dat?
Ja en lijn mag je niet als je zwanger wilt worden. Ik ben trouwens beroerd. En janken staat nader dan lachen.
oowww op die fiets... uhh tijdens de clomid heb ik er geen last van, maar juist erna...eigenlijk alleen maar last van opvliegers...al moet ik zeggen dat ik vannacht echt een keer lekker heb geslapen zonder opvl. @moon....meissiee.... uhh beterschap? weet niet of dit zo op zn plek is, hoop gewoon lekker voor je dat het raak is deze maand!
@ cindy Denk niet van de clomid dat is al paar weken geleden dat ik die geslikt heb. @ french Hihi gezellig! Als we maar geen griep krijgen @ wendy Thnx.. nog 1 week pfff lange week
ik word alleen maar dikker. ook na de clomid.. en wat doe je eraan.. niet snoepen en sporten.. gezond eten.. want idd echt lijnen mag natuurlijk niet.. dus koekjes laten staan.. en French en Moon.. kop op.. ik heb last van schoonmaak woede helpt ook...
ow....?.? in dat geval.... weet nog wel een huishouden die een schoonmaakbeurtje kan gebruiken... pffff ff lekker offtopic..ben aan het kijken voor een afwasmachine....wat hebben wij een hekel aan afwassen zeg!.!.! lijkt me eigenlijk wel lekker om een hulp in huis te hebben... hmmmm
Hebben jullie dat ook weleens.. als ik me verveel, ga ik altijd,de berichtjes die ik hier in het verleden heb geschreven, ff bekijken. Heb dan echt zoiets van, jemig wat was ik toen naief zeg.... oowww ben al 3 dagen overtijd... voel van alles, (dag 31 na laatste menstr van pil) haha het is zelfs tot 223 dagen gekomen... en maar denken dat je zwanger bent...
Hallo iedereen, Bijwerkingen van clomid heb ik ook niet echt. Gistermorgen spuit pregnyl gekregen en gister wel misselijk en vandaag ook niet echt in mijnen haak. Ook verschrikkelijke koppijn. Kan dat hierdoor komen? Heeft iemand anders daar ook last van? XXX