Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Ja en lijn mag je niet als je zwanger wilt worden.

Ik ben trouwens beroerd.
    En janken staat nader dan lachen.

Hey moon ... Ik heb vandaag net hetzelfde gevoel!

Ik ben op 2 jaar tijd, maar liefst 20kg bijgekomen! (Ik was dan ook wel veel te mager) Door de hormonen van de laatste 3 maanden toch ook maar liefst 5kg bij!
    Heb al een nieuwe kleerkast moeten aanschaffen ...

XXX

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej ikke...

Het kan zijn dat je die bijwerkingen allemaal hebt, omdat met pregnyl toch je ei springt tussen 24 en 48 uur? Hoor wel ns vaker meiden die met hun eisprong die klachten hebben...

als ik dit zo hoor...dan ben ik blij dat ik (nog) niet ben bijgekomen!

3. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hey Wendy,

Zou dit de langgehoopte eisprong zijn ... amaai. Voel me echt beroerd!
    Gistermorgen om kwart voor acht spuit gehad. Vanavond moeten we klussen van de gyn.
    Zit daar dan ook een specifiek uur op? Zij sprak van 36 uur later een eisprong te hebben ...

Ikke

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

ik heb geen idee... pregnyl geen verstand van...moon85 wel! die heeft er geloof ik net ook 1 gehad....of vorige week geloof ik...

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee hoor zit geen tijd aan hihi.
    Al ze sávonds hebben gezegd maar niet uit op welk tijd stip ;)
    En van pregnyl kan je beroerd worden.. ik heb er geen last van gehad.

6. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hey moon,

Jij hebt ook al een pregnylspuit gehad en hoe weten ze eigenlijk of het aangeslaan heeft?
    Hebben ze dat bij jou getest of zo?

Voel me daar nu toch echt wel mottig van ...
    Waren gisteravond een glas gaan drinken en mijn vriend dat het daarom al was dat ik me ni goed voelde ....

En maar zagen dat ik vandaag doe ... Weet echt niet hoe het komt. Ik denk dat de hormonen hun tol beginnen te eisen ...
    Volgende maand misschien eens een maand overslaan ...

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben vandaag bij de gyn geweest en er was nog niks te zien.
    mijn baarmoederslijmvlies bouwde zich al mooi op.
    het was ook pas dag 9 en de gyn zei ook dat dat normaal was dat er dan nog niks te zien was.
    ik moet dinsdag weer voor een echo.
    als de clomid nu niet aan gaat slaan dan moet ik gaan spuiten....ik heb het er met mn ventje over gehad en we gaan er gewoon voor.
    ik heb er ook goed over nagedacht en ik ben er best nuchter....dan maar spuiten als er niks anders op zit......alles komt goed!

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ikkekdm

Ik moest vorige week vrijdag bloedprikken toen ik de spuit kreeg.
    En vandaag weer en dan bellen ze donderdag om te zeggen of ie gesprongen was.
    Ik denk het trouwens wel want heb geen ''éi''pijn meer.

@ french

Jeetje spannend hoor.
    Ja ik zou er dan ook voor gaan.

9. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    he meiden

jeetje wat een hoop allemaal geschreven. Kan niet meer reageren op alles, maar ik lees braaf mee.

Maar Marjo: hartelijk gefeliciteerd echt heel fijn.
    En Wendy;jij ook met je examen; knap hoor!

Ik ben vandaag bij gyno geweest; ze zou mijn temp kaart aflezen. het eerste wat ze zei was: je bent te vroeg... ja dat had ik ook wel gezien, maar volgens de assistente kon het niet anders, want volgende week is ze er niet op de poli. De gyno zei; ja maar daar mag jij geen last van hebben. Ze wilde me niet wegsturen zonder iets, dus ik heb een inwendige echo gekregen. Het slijmvlies was heel mooi opgebouwd, maar geen follikelgroei. Ze zei ja dat kan twee dingen betekenen: Of hij is al gesprongen (heel vroeg) of het werkt niet. Mijn temp was vandaag ook iets hoger, dus ik ben dus wezen bloedprikken. Maandag weer een telefonische afspraak over uitslag en hoe verder.

We zullen maar weer wachten en wachten en wachten.

Bijwerking van de clomid heb ik nog niet echt. Tijdens het slikken wel erge hoofdpijn en een beetje afwezig (stoned)

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey mensen.

ik heb een stomme vraag.
    hoe herken je dat je een eisprong heb of dat ie eraan komt.

heb namelijk van dat witte smurrie ( bah bah)

veel liefs Annika

11. anneke 28

anneke 28 Lid

4 jan 2007
    12
    0
    0
    gezinshulp
    boom
    ben met 1ste ronde clomid begonnen en had de 3de dag last van opvliegers heb vandaag bloed laten nemen en al direct na 4maan terug een ei ,ik had dat gevoeld heeft iemand dat nog groetjes

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Haai, ik krijg ook een pregnylprik en mij is verteld dat de eisprong tussen de 36 en de 42 uur plaatsvindt. Ik had mijn inseminatie ( IUI ) dan ook precies 39 uur na die prik. Dus je kan aan de klus! ;)

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi meisjes!

Wat een hoop weer geschreven, zeg. Ben erg druk, dus ik ben er iets minder vaak. Maar ik lees wel alles, hoor.

Ik heb misschien toch nog een eisprong gehad. Sinds eergisteren gaat mijn temp omhoog. Gelukkig hebben we toen wel geklust. Dus wie weet...
    Ik ga toch terug naar de HA, want ook al heb je een eisprong rond dag 35. Dat lijkt me niet echt de bedoeling. Dat geeft toch aan de Clomid niet (goed) meer werkt...

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

sommige kunnen het voelen. wat het slijm betreft kun je even op deze link kijken...

http://www.zwangerstraks.nl/vruchtbaredagen.php

chrizzzy

15. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Simba, dat is goed nieuws! En idd, 35 dagen is echt veels te lang. Maar gelukkig is deze ronde niet verloren! Je zit dus op het wachtbankje nu. Je bent toch aan het klussen nu ( in huis bedoel ik... )? Of haal ik weer eens iets door elkaar?

16. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja... ik kon het ook niet laten en dus een paar van mijn trouwfoto's in mijn album gezet.... ;)

Chrizzzy

17. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @mj en wendyp: Ik ben vorig jaar met een vriendin geweest, waren toen allebei zwanger... Nu heeft zij een kleine en zijn ze bezig voor de 2e. Eerst gezellig de huishoudbeurs afstruinen en dan nog ff bij de 9 mnd beurs kijken...... Wel gezellig.

Vandaag bij de gyno geen nieuws. weer voor 3 mnd clomid mee zonder controles. Baal echt enorm :cry: Maar ja het is niet anders. Zondag maar op kraamvisite bij mijn nichtje.

Ach ja wanneer komt onze tijd?

18. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Nee, ben niet aan klussen (in huis dan). Ben weer aan het werk, was in januari veel vrij geweest vanwege studie.
    Ik hoop echt dat ik een eisprong heb gehad. Als mijn temp morgen nog hoger is dan ga ik daar wel een beetje vanuit.

19. bengel

bengel Niet meer actief

hoi hoi

ik voel me niet super effe..ben ontzettend moe, maar dat is het niet..ik ga mijn vruchtbare dagen in en wilde nu klssen...vriendje wil niet...hij zei morgen vroeg...en toch baal ik...want stel je eens voor dat ie NU springt>? (hebben het gisteren ook gedaan) ik wil het liefst elke dag...ook al weet ik dat om de dagook prima is maar toch, voor de zekerheid..
    hebben jullie dat ook?
    Gr Bengel

20. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ben ik eindelijk weer! Onze muis was kapot, dus ik heb me een paar zitten @#^@$%&@$ gisteren. Ik had al een bericht getypt. heel netjes op iedereen gereageerd, een heel weg! Deed de muis het niet meer en kon ik dus niks anders dan de computer uit zetten!

maar... hier ben ik weer!

@Moon, hoe zit dat met jou kwaaltjes?! Het klinkt wel erg verdacht?!
    @French, CD 9 is nog erg vroeg inderdaad! Ik ga voor je duimen hoor!
    @All, ja hoor! Ik vroeg me al af hoe het toch kwam dat ik mijn broeken niet meer pas... ik ben niet meer gaan eten. Lijnen wil ik ook niet (Sonja moet even wachten...). Dus dat is natuurlijk van de clomid! Aangezien jullie het ook bijna allemaal hebben!

Ik had eergisteren en gisteren erge last van mijn buik. Maar denk dat het mijn maag was (heel gek gevoel), van de spanning ofzo. Het leek me te hoog voor baarmoederpijn... weet het niet. Je haalt je van alles in je kop he?!

Succes allemaal meiden! Lekker weekend vieren!

Deel Deze Pagina