Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Ja heel verdacht.
    Elke avond volop misselijk en vandaag de hele dag.
    Is afwachten...

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, je weet zeker dat je een eisprong gehad hebt? Tot wanneer kan je het volhouden?Wanneer ga je testen?

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey hey,
    Ben ik ook weer ns.
    Mannetje komt morgenvroeg thuis, half 6! Ga hem halen van schiphol en dan kan ie meteen aan de bak! haahah
    Heb een ei, of net gehad of misschien morgen, heb veel slijm, dus heb echt het gevoel dat we een goede kans maken!
    Hij is wel ziek geworden daar, maar zei dat ie wel energie had voor een jongetje...! Wie weet....?

Ik hoop zo dat er snel iemand anders volgt op die zwangerschapsbank.....lijkt me leuk.

Trouwens leuk om iedereen eens te zien op alle foto's, ik zal er morgen ook in mijn album zetten. Had alleen die link doorgestuurd.

Fijn weekend.

Marrit, voor jou is het ook wel heel spannend nu he?
    En chrizzy, mooie winterbruid was je!

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Als het goed is ie gesprongen.
    Krijg daar donderdag de uitslag van.
    Volgende week zondag me NOD.
    Maar weet niet of ik dat vol hou :oops:

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @smurfin: ik ben aan het klussen in een nieuw huis! Snap je verwarring wel hoor... ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden... er word zoveel gebabbeld!

@moon: klinkt veelbelovend! Pijn die opeens weg is.... lijkt zeker op eisprong! Je zou best de eerstvolgende kunnen zijn.

@Shaartje: veel plezier morgenochtend! hoop voor je dat jullie op tijd zijn!

@bengel: inderdaad balen dat je ventje niet wil, maar goed... gisteren en morgenochtend is toch ook ok? Te veel druk leggen is ook niet goed hoor....

@simba: Hoop voor je dat je een late eisprong hebt gehad... Wachten duurt lang he?

@jody:de moed niet verliezen hoor! Balen dat je geen controles krijgt (ik krijg ook alleen maar progesteronprikken na evt eisprong.. Ik krijg ook geen FM.. baal ik van)

Ik heb 1 keer een eisprong gehad in mijn leven, en dat was vorige maand... Deze maand weet ik zeker van niet. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Maak me zorgen.... ik denk dat er iets mis is met mijn linker eierstok...... Vorige maand rechts 100% eisprong gehad... Ik baal enorm....

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden
    Jeetje echt veel geschreven weer.

Moon wat ontzettend spannend zeg, zou ik dan als 2e gelijk krijgen in de poll?

Hier alles goed, vandaag laatste clomid tabletten genomen. Hitteaanvallen zijn weer begonnen... pfff ben blij dat het geen zomer is, dan had ik helemaal geen oog dicht gedaan denk ik.

Vandaag is m'n lief jarig... dat vieren we morgen, dus gezellige dag morgen!
    Maandag naar gyn, spannend hoor!

Ik kan onmogelijk op iedereen persoonlijk reageren, maar ik lees alles mee, en leef met alles mee!
    Iedereen weer succes met wachten,klussen ( in huis ook).

Liefs, Esther

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Shaartje, het is zeker spannend voor mijn nu!
    Ik kan die link niet openen, dus ik wacht in spanning af naar je fotoalbum. Wat een geluk dat je mannetje zo thuis komt. Net op tijd he?!

Een leuk feitje, als je een aantal dagen klust voor je eisprong is de kans op een meisje groter omdat deze zaadcellen sterker zijn. Klus je vlak voor je eisprong is de kans op een jongetje groter omdat de jongetjes zaadjes sneller zijn ha ha.

@Moon, heeft het zin om eerder te testen?! ik kan bijna niet meer wachten namelijk. En moet het met ochtendurine?

@Dieseltje, balen dat je deze ronde geen eisprong hebt gehad?! Wanneer ga je praten met een arts over je vermoeden dat je ene eierstok het niet goed doet?

@Esther, gefeliciteerd met je ventje!

@All, ik kan ook niet op iedereen persoonlijk reageren... het is ook zo druk hier. Maar wel een gezellige boel hoor! Heel veel succes allemaal!

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee ladies, waar zijn jullie allemaal? Doordeweeks kletsen jullie zo veel...

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Dames,

Ja zkr spannend.

@ marit

Sja weet niet of dat zin heb.. als het een paar dagen is moet het soms wel kunnen dat ie het aangeeft. Maar ik teste vorige x zelf pas na 4dagen na me NOD en volgens de HA kan het bij sommige pas 2weken er na positief zijn.
    Ja beste is met ochtend urine..

@ Dieseltje

Aaah meisie kop op!
    Bij mij is rechts niet goed en daar groeit / groeide het eitje.
    Ook de 2ling kwam daar uit.
    En heb ook verder nooit eisprongen gehad dan deze 2.

@ esthertje

Gefeliciteerd!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@esthertje gefeliciteerd...dan zijn jullie ook vrij dicht op elkaar jarig?

@moon....hoestie meid?

JEZUS.. wat is het lekker weeeeeerrrr! ! ! !
    Ben net terug van een ritje op de motor...wat was dat lekker zeg.... tis alweer een tijdje geleden en ga nu van ieder moment gebruik maken, aangezien ik misschien straks niet meer kan... dat is wel het enigste wat ik heel erg zou missen! op de dikke-banden-brommert.... :D

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Mwha hier gaat ie wel.
    Erg beroerd en steeds huilen.
    Mannetje denkt dat ik zwanger ben.
    Ik zelf ook wel maar durf echt niet te hopen.
    Ga misschien morgen testen wie weet geeft het het al aan :oops:

Is zkr lekker weer.
    Lijkt me wel gaaf op de motor maar rij al agressief met de auto :oops: dus motor is niks voor mij ;)

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    O Moon, wat ontzettend spannend zeg! Voel je hetzelfde als de vorige keer?
    Lastig om te wachten met testen he?!
    Komt de ongesteldheid altijd precies 14 dagen na de eisprong? of kan het ook 16 of 17 dagen ofzo zijn?

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Bengel, ik begrijp precies wat je bedoeld hoor. Maar je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, ze doen al zo hun best. Toch? Maar het geeft wel een rot gevoel vooral als je zelf het idee hebt dat ie op springen staat.
    Succes meid! ;)

14. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Moon: Je maakt het wel errug spannend hoor..... :(
    Ik ga heeeel hard voor je duimen dat je lekker snel posi kan testen. Anders zou je helemaal voor niks zo beroerd zijn. ;)

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Ja precies hetzelfde.

Geen idee wanneer dat komt hihi.
    Welke dag zit je nu dan? (of had ik dat al gevraagd :-k )

@ jody

Thnx.. ja als dat het niet is dan weet ik niet wat ik heb.
    Hoop dat de dagen hard gaan [-o<

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januar begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!! Progestronwaarde was 61.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 FM gehad, 1 eitje van 11 mm.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Patje20 : 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna?
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Moon
    Cath: Esther, Bengel
    Wendy: Esther, Moon
    Moon: Marjo :whistle: :whistle: Moon had gelijk!!! :whistle: :whistle:

ZWANGER
    Marjo83

17. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, even kijken hoor. eisprong waarschijnlijk gehad op CD 25, dat was 22 januari. Het is nu dus CD 37.

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Het zou kunnen dat je nu posi test.
    Wanneer ga jij testen?

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!! Progestronwaarde was 61.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 FM gehad, 1 eitje van 11 mm.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Patje20 : 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna?
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Moon
    Cath: Esther, Bengel
    Wendy: Esther, Moon
    Moon: Marjo :whistle: :whistle: Moon had gelijk!!! :whistle: :whistle:

ZWANGER
    Marjo83

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Maritt: Ik heb 13 februari weer een afspraak bij de gyn. Ik zal het dan voorleggen.... Hoop dat ie er wat mee doet (denk het wel).
    Zou trouwens goed kunnen dat je zwanger bent! Hoop het voor jullie.

@Moon: wat spannend! Zou wel grappig zijn. Jij had het ook goed met je voorspelling dat Marjo als eerste zwanger zou zijn... zou een leuke beloning zijn..

@Esthertje: Nog gefeliciteerd! Zie je wel dat je het kunt...!

Deel Deze Pagina