Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    moon spannend ben benieuwd morgen..

mel mij gaat het prima, wat humeurig en gevoelig.. gelukkig heerlijk weer buiten, zon doet iedereen goed.. Verder had ik vanochten een temp verlaging, als hij morgen omhoog gaat kan ik dus misschien eindelijk een ei hebben.. hoop zo dat die hoog is morgen.

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Evening!
    Ben er ook weer eens, zoals elke dag, braaf reageren....verslavend dit forum!

Ik heb vanmorgen mannetje opgehaald en onder de douche gezet, hihihi, daarna mee naar bed gesleurd en even flink van bil, hij had nog energie voor een jongetje, dus daar heb ik maar gebruik van gemaakt.
    Heel erg buikpijn vandaag en hoofdpijn, kan dus ook niet wachten tot morgenochtend om te zien wat temp doet. Hoop zo dat ik een ei heb gehad, mocht mijn temp niet omhoog zijn morgen dan doen we het morgen nog eens, jaja, ik kan er geen genoeg van krijgen.....ahum!

anyway, vandaag flink geshopt voor babykado's, 150 ballen! Flinke investering, maar zoooo schattig. Voor 3 baby's hoor, allemaal meisjes, waarvan 2 heel bijzonder voor mij, dus mocht ik veel uitgeven van mezelf. En in berlijn niets geshopt, moest ik het daarmaar aan uitgeven, toch?

Ga even wat foto's in mijn album proberen te zetten.

Zeg zit er iemand van jullie op hyves?

Fijne avond en tot morgen.
    Shaartje

3. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ja is zkr spannend.
    Is wel paar dagen voor me NOD dus kan wel maar ook niet.

Spannend MJ hopelijk morgen je eitje!

@ shar

Haha dus de voorraad is weer bijgevuld ;)
    Wie weet goed gemikt ;)

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Marit, tis gelukt, ze staan in mijn album!

Heb je al getest, Marit?

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad! Progestronwaarde was 61.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 FM gehad, 1 eitje van 11 mm.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje
    Patje20: misschien verder met clomid, moet dinsdag naar de gyn om te horen hoe en wat.

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari?
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?
    Patje : NOD 1 maart

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?
    Patje : 15 februari (ongeveer)

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Moon
    Cath: Esther, Bengel
    Wendy: Esther, Moon
    Moon: Marjo Moon had gelijk!
    Patje: Moon
    ZWANGER
    Marjo83

6. bengel

bengel Niet meer actief

weet ik jody...ik neem het hem ook niet kwalijk hoor..ik heb gewoon de zenuwen..heb ik hem ook verteld, zo van: tja de kansen zijn er nu..
    vanmiddag mooie lingerie gekocht, kijken of ik hem straks kan verleiden :oops:

@ moons: spannend zeg..ik duim voor je

@ marit: volgens mijn gyn is het gemiddeld dat je tussen de 13 a 15 dagen na eisprong ongi wordt...dus 25+15 = dag 40 voor jou...(?)

ennuh de rest: succes of kop op he!

Gr Bengel

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden moet je perse slijm hebben bij je ei.. Even ranzig.. ik heb wel veel vocht zeg maar, veel meer dan normaal, beetje melkerig en cremerig, maar geen rekbaar slijm.. betekend dit geen ei, of kan het ook bij andere anders zijn?

8. bengel

bengel Niet meer actief

ik had vorige maand geen slijm bij ei, was wel vochtiger....
    succes
    Bengel

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

@ Dieseltje, wat bedoel je, met zie je wel dat je het kunt?
    Zit me gek te denken... waarover je het hebt hahaha, kan aan mij liggen hoor, clomid heeft soms rare bijwerkingen he! Ik vergeet wel meer.

Bedankt voor jullie felicitaties... mannetje heeft een leuke verjaardag gehad.
    M'n moeder kwam aan met een pot met zaadjes voor klavertje vier, met een verhaaltje erbij dat de zaadjes nu nog zaadjes zijn, en dat het vanzelf iets moois word... Erg lief van haar!

En wat is het hier weer spannend zeg.... Moon en Marrit, ik hoop het zo voor jullie!
    Ik hoop het voor iedereen natuurlijk!

Liefs, Esther

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Esthertje.... Ja ik ben in de war denk ik met iemand anders van het forum.... Ging over dat examen voor vrachtwagen (?)

Ben zo druk dat ik echt van alles vergeet.....

11. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Morge meiden,

Zou het weer zo'n hééérlijke dag worden als gisteren? Lekker helder winterweer. Heb al helemaal zin in de wintersport zo. Moet alleen helaas nog een maandje geduld hebben.
    Gister weer naar het ziekenhuis geweest voor de tweede FM. Afgelopen woensdag was het eitje links 11 mm en zaten er een paar kleinere rechts. Nu was die van links nog steeds 11 mm, maar rechts zat er eentje van 13,5 mm! Het gaat dus ongeveer hetzelfde als vorige cyclus en ik vermoed weer een eisprong rond CD 20. Dat zou héél goed uitkomen, want m'n mannetje zit nu op zee in de buurt van Duitsland/Denemarken en komt eind deze week weer thuis! Dan zou ie mooi op tijd zijn voor de IUI.
    Verder ben ik lekker aan het klussen in onze tijdelijke woning. We gaan nieuwbouwen, maar dat is pas eind dit jaar klaar en ons eigen huis hebben we verkocht en daar moeten we eind maart uit.
    Vandaar vandaag vroeg uit de veren, kluspak aan en schilderen maar!
    Misschien eind van de vanmiddag nog even met m'n broertje naar de film, als we daar de kracht nog voor hebben, haha. We gaan dan naar Happy Feet.

Iedereen een hele fijne zondag! :D

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!! Progestronwaarde was 61.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) de volgende FM.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje
    Patje20 : Misschien verder met clomid, moet dinsdag naar de gyn om te horen hoe en wat.

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Moon
    Cath: Esther, Bengel
    Wendy: Esther, Moon
    Moon: Marjo :whistle: :whistle: Moon had gelijk!!! :whistle: :whistle:

ZWANGER
    Marjo83

13. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Goedemorgen meiden!

Ben er vroeg bij vandaag! Werd om 05.20 uur gewekt door mijn vierjarige nichtje: 'oom en tante, ik ben wakkerrrrrrrr!'.... grrr....

We hebben dit weekend mijn nichtje en neefje (beiden 4) te logeren. Sjit... wat is dat vermoeiend, zeg! Ik begin bijna te twijfelen of we die Clomid niet uit het raam moeten gooien ;) . Wat een relaxt leventje zonder kids, zeg! Nou ja, gelukkig komen ze er niet meteen als vierjarige uit.... kan ik er een beetje aan wennen.

Ik had het vermoeden toch nog een hele late eisprong te hebben gehad, maar mijn temp is alweer gedaald. Dus het was loos alarm. Afwachten wat de HA er morgen van vindt.

Fijne dag vandaag! Ik ga me vandag vermaken in het bos en bij Ballorig (speelparadijs waar de papa's/mama's/ooms/tantes lekker vanuit het restaurant kunnen toekijken c.q. slapen hoe de kids spelen). En als hoogtepunt: om 16.00 uur vindt de overdracht van de kids plaats!

14. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    En is het nog gelukt :p :p hahaha.... Veel succes verder ;)

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Volgend weekend krijg ik 3 dagen mijn nichtje van ondertussen anderhalf (zie album) weer en die houdt ook het ritme van oom en tante niet aan... 's morgens vooral niet... wat dat betreft is tante wel heerlijk... net als je denkt dat je toch echt te moe wordt, breng je de kids weer naar hun pap en mam... al is het ook wel heel gezellig als ze er is.
    Veel sterkte en plezier vandaag met je nichtje en neefje...

Hier aan het wachten op de duivels die morgen of overmorgen moeten arriveren... eindelijk deze ronde dan afsluiten en hopen dat 150 mg wel zijn werk gaat doen....

Chrizzzy

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    @Dieseltje, nee dat was iemand anders inderdaad... ik heb geen vrachtwagen rijbewijs.

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    shit vanochtend weer 36.6 zelfde als gister.. dus geen ei.. verlies mijn vertrouwen in clomid

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi dames,

Even snel berichtje..
    Hij was negatief maar had ik wel verwacht want het is een week voor de NOD.
    Test nu pas volgende week zondag denk ik.
    Ga nu weer zometeen Ajax-Feyenoord en wordt hier druk hebben het nl live op tv.

Liefsss

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon...veel plezier! enne een week voor nod is wel een beetje errug vroeg, duimen voor volgende week!

@dieseltje...ben niet geslaagd voor mn rijbewijs...hihi heb pas 1 deel van mn theorie gehaald...

@simba.... haha dus hebben alvast kunnen oefenen... denk dat als het je eigen kids zijn (voor

@mj no worries meid.... vorige cyclus sprong die van mij ook pas op dag 19....

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    He Moon

Hmm vervelend, maar wat je zegt, het is ook nog vroeg. Wie weet volgende week, knap als je zolang kan wachten.

@mj, balen zeg, maar geef de moed niet op, wie weet wat er nog gebeurd, kan je niet voor een echo gaan?

Share This Page