@esthertje. heb je wel met ochtendurine getest? Misschien is dat de reden wel dat je niet positief test?
noog even afwachten esther, het was geen ochtendurine dus zegt helemaal niks.. probeer te wachten tot woensdag meid, is echt beter
Dag meiden Ja die 18e is mijn eerste afspraak weer; maar ach dat is alweer over drie weken. Ik moet ook weer eerst nog bloedprikken etc etc Van die Diane pil weet ik niet hoor. In mijn situatie gaat het denk ik niet op. Achteraf had ik ws voordat ik stopte met de pil al pcos. Ook toen had ik altijd een onregelmatige cyclus van 2 a 3 maanden. Tevens had ik veel acne. Ook na mijn puberteit. Voor die verschijnselen kreeg ik juist de Diane pil. Esthertje: echt balen. heel vervelend. Maar hou moed!(iedereen trouwens) gr Alies
@marittt: ik duim nog steeds! en voor mezelf ook natuurlijk een beetje @alies: ik had ook mijn eerste afspraak bij de gyn en toen moest ik 5 weken later terug komen. in de tussen tijd is er zaadonderzoek gedaan van mn hubby en ik moest bloed laten prikken op mijn 3e cyclus dag maar ik werd in die 5 weken nog niet ongi dus dat bloedprikken is later gedaan. @esthertje80: ik had gehoopt op goed bericht maar je hebt nog niet gereageerd....heb je al getest? ik had microginon 30 (volgens mij typ ik het helemaal verkeerd ) ik had voordat ik aan de pil ging ook een onregelmatige cyclus.
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15 MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno
Hallo Meiden Nou helaas, vanmorgen mijn menstruatie gehad. Ik zoek gelijk de voordelen van iets op altijd. En dat is in dit geval dat ik voor het eerst sinds ik met de pil gestopt ben ( 3 jaar terug) een 4 weekse cyclus heb gehad. Ik begin dus dinsdag aan ronde 2 van clomid. Mag ik hier nog wel meeschrijven, deze heet eigenlijk eerste ronde clomid. Allemaal bedankt voor het duimen, ik duim voor jullie door hoor! Liefs, Esther
@ Marit: begrijp ik het goed dat je vandaag geen goed nieuws heb gehad bij de gyn? Moet je 1 december weer? Hopelijk is er dan vooruitgang... En anders snel door naar de 100mg. @ Esthertje: balen, zeg... Maar je moet het idd positief bekijken! Je hebt tenslotte een eisprong gehad, en dat is al heel wat! Voor jou dus weer een nieuwe ronde en een nieuwe kans! (en natuurlijk mag je hier blijven...) Ik heb niet de Diane-pil gehad, maar Microgynon 30. Maar ik was ook al net zo onregelmatig voordat ik aan de pil ging, dus waarschijnlijk had ik toen ook al PCO.
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno
@esthertje80: jammer meid! hebben mn duimen helaas niet geholpen. maar net wat je zegt....je hebt een 4 weken cyclus met eisprong gehad en dat is al heel wat! succes in de volgende ronde...en we gaan (denk ik) gewoon met dit topic verder. @marittt: net als voor esthertje80 hebben mn duimen niet gewerkt....helaas....misschien dat er 1dec wel iets te zien is en zoniet dan gaan we samen naar de 100mg.
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg,2x naar de gyn geweest - niks te zien.27 nov 3x echo. als er weer niks is te zien clomid verhogen naar 100mg. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno
sorry meiden! ik heb mijn overzichtje ook veranderd en nou zijn al die mooi kleurtjes weg! hoe kan je copieëren met die kleurtjes en de namen dik gedrukt?
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg,2x naar de gyn geweest - niks te zien.27 nov 3x echo. als er weer niks is te zien clomid verhogen naar 100mg. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, primolut afgerond, vanaf aanstaande dinsdag 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno[/quote]
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg,2x naar de gyn geweest - niks te zien.27 nov 3x echo. als er weer niks is te zien clomid verhogen naar 100mg. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, primolut afgerond, vanaf aanstaande dinsdag 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid Zullen we het zo doen meiden?
@marittt: goed gedaan meid! mooi overzichtelijk! @esthertje80: ik ben bang dat ik bij jou mag komen staan...sta je toch niet alleen op de lijst
@esthertje... balen meid....! maarre jah.. 1 troost.. dat heb je zelf net al gezegd (getypt ) je hebt een cyclus gehad van 28 dagen! Zou best in je schoenen willen staan!
balen esthertje, maar idd de clomid slaat goed aan.. nieuwe ronde nieuwe kans.. en natuurlijk mag je hier blijven
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg,2x naar de gyn geweest - niks te zien.27 nov 3x echo. als er weer niks is te zien clomid verhogen naar 100mg. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Woensdag naar gyno voor bloeduitslag en voor gesprek hoe nu verder. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, primolut afgerond, vanaf aanstaande dinsdag 50mg Clomid Smurfin; Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid