Als Clomid aanslaat, komt de eisprong dan ongeveer rond de 14de dag? Of is dat bij iedereen verschillend? Kan hij ook eerder of later komen? Groetjes Cindy
Vorige x had ik hem op dag 17 en nu op dag 20. De ene krijgt wel controle de andere niet. Anders moet je volgende x gewoon zeggen dat je dat wilt.
ik heb ook noggeen enkle keer tussentijdsecontroles gehad en ik begin nu aan mijn 4e ronde met clomid (nu 150mg, omdat 50 en 100mg niet goed werkte). Het wisselt een beetje van arts tot arts en ziekenhuis tot ziekenhuis wat ze met controles doen... succes in elk geval Chrizzzy
jep zelfde hier geen controles, daar baal ik wel van. ik zit ook in hetzelfde ziekenhuis als Chrizzy dus logisch. voel ook wel zo nu een dan een steek, maar ja er gebeurd niks in mijn temp.. verlies mijn vertrouwen in clomid een beetje
Moed houden hoor MJ, vorige cyclus kwam ie bij mij ook op CD 20, ook deze ronde verwacht ik 'm rond die tijd, ik krijg wel controles, dus kan het een beetje inschatten. Ik zit vandaag ook op CD 17, dus we zijn net zover. Als je bij de temp-kaartjes van FF kijkt, zie je dat de meeste meiden die clomid slikken hun eisprong tussen dag 15 en 20 hebben. Hoop voor je dat je temp snel omhoog zal gaan!
Hé Marit, balen meid! Het is gelukkig wel aangeslagen deze ronde, maar je hoopt altijd op meer hè? Succes in de volgende ronde! Ik heb ook m'n temp bijgehouden bij FF, zie album, is heel makkelijk hoor. Je moet er ff goed naar kijken, maar het gebruik is goed te doen. En het geeft je zeker meer inzicht als je geen controles meer krijgt. Succes ermee! Ik zal zo bellen naar het zh voor een afspraak, afgelopen zaterdag een fm gehad en morgen weer een. Ik ben zo benieuwd hoe groot ie nu is?
Heej meiden.. ff snel berichtje van mij, want ik moet alweer naar mn leerling toe... Heb gister mn eisprong gehad. weet het bijna zeker. gisteravond pijhijn in mn zijkantje... zo errug dat ik half 10 al naar mn bedje ben gegaan, kon niet eens meer rechtop lopen... en vanochtend was mn temp hoger... heb stiekem toch ffies een keertje getempt.... dusse ik ga morgen en overmorgen denk ik ook maar ff tempen, issie dan hoog dan weet ik het zeker.... kuZzzz enne mj.... keep the faith!
nou de lingerie heeft zijn werk weer gedaan ik denk dat mijn eitje gesprongen is, heb tot nu toe geen steekjes meer in de buik... vriend lief zei vanochtend: heb je nog een 3e setje liggen..aah lief. hij zei: zekerheid voor alles toch? Ik zal eens in mijn kast duiken, kijken of er nog iets moois ligt....hihi.. hoezo planning? Maar ja...we hebben nu echt zoiets van: NU is het ONZE beurt! (beurt, woordspeling) Groetjes een melige bengel
Hihi Bengel... jij hebt een leuk weekend gehad met die setjes lingerie van je! Ben net terug van de HA. Ze bevestigde wat ik eigenlijk al wist: geen eisprong deze ronde. Ze heeft me nu officieel doorverwezen naar de gyn (ik ga nu naar een ander ziekenhuis dan waar PCO is vastgesteld). Ik zal wel een paar weekjes moeten wachten voordat ik aan de beurt ben, maar dat geeft niet. Er gebeurt tenminste iets.
@ simba Ja, in het begin was het echt mega erg. Dan zei ie gewoon niks meer tegen me en volop sagie. Dus heb ik gezegd dat ie er mee op moest houden. Nu is het wel een stukje minder maar had het liefste dat het helemaal over was Hihi is altijd vermoeiend he kleintjes over de vloer! M'n man is altijd helemaal wit als onze neefjes (7 & 5) weer weg gaan. En wat ze allemaal al weten, je mond valt soms open. @ all Zijn het de eisprong dagen hier!
1E RONDE CLOMID Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!! Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) de volgende FM. 3E RONDE CLOMID Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...^ Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje Patje20 : Misschien verder met clomid, moet dinsdag naar de gyn om te horen hoe en wat. 6E RONDE CLOMID Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk! 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Patje : NOD 2 februari Puksem : NOD 3 Februari Moon85 NOD 3 Februari??? Dieseltje :NOD 7 februari Annika :NOD 8 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 20 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? EISPRONG Dieseltje : 24 januari Annika: 26 januari Jody : 4 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Moon Cath: Esther, Bengel Wendy: Esther, Moon Moon: Marjo Moon had gelijk!!! ZWANGER Marjo83
hoi meiden nou hier lijkt de eerste ronde clomid niet aangeslagen. vrijdag was er al niets te zien op de echo en mijn temperatuur blijft maar zakken. Zometeen telefonisch consult over mijn bloeduitslagen, maar ik denk dat ik het antwoord al weet. (baal er toch stiekem wel van). Het enige vreemde is dat mijn borsten wel voelen alsof er van alles gebeurd/ is gebeurd. Maar ja dat zal wel door de clomid komen. Ik bereid me in mijn hoofd maar vast voor op de volgende ronde provera en clomid (ook al weet ik natuurlijk niet helemaal zeker hoe het is gegaan)
Hey chickies, Ik ben ook vandaag naar de gyn geweest, begon niet zo goed, kreeg een gyn in opleiding! Heb dus gezegd dat ik wilde dat de gyn zelf erbij kwam zitten, dat is gebeurd. Roger is meegegaan, was ook wel fijn. Na een lang verhaal en excuses van zijn kant hebben we uitgebreid gesproken, heb ook een echo gekregen, waar hij kon zien dat mijn baarmoederslijmvlies goed verdikt was, zag er mooi uit. Mijn eierstokken zagen er ook goed uit, geen cystes o.i.d. Hij zei dat ik een eisprong heb gehad en dat het afwachten is. Ik moet volgende week maandag bloedprikken op progesteron en HCG dan weet ik woensdag of ik wel of niet zwanger ben! Zo niet, waar ik vanuit ga, dan moet ik naar 100mg clomid, met controles! Joehoe! Eindelijk gerechtigheid. Heb hem eens goed verteld dat ik niet snapte waarom ik zo moet bungelen en dat ik vind dat de communicatie kut is daar in het ziekenhuis. Al met al heeft Shaartje dus officieel plaatsgenomen op het wachtbankje! Groeten Sharon
Hey smurfin ... We hebben dit weekend dan ook flink geklust, vrijdag&zaterdag ... Mannetje was in volle form! Nu is het natuurlijk terug het lange wachten ... Toedeloe
@all ... Het starten van onderzoeken is idd lastig, die wachtperiode voor het starten duurt lang. Eens je in die molen zit, kan je niet anders dan mee te draaien ... Bij mij heeft vorige gyn me een beetje aan het lijntje gehouden. Nieuwe gyn is superlief. Wij moeten elke maand op controle, rond dag 14. Dit is nu de 3e keer. Om de grootte van het ei te bekijken. Zit nu ook officieel op de wachtbank ... Zijn alle2 echt benieuwd ... Het was echt raar om vrijdag te vrijen, echt het gevoel dat we een kindje aan het maken waren ... Bij mij is mijn ei elke 17e dag van de cyclus. Dus misschien rond Valentijn testen?! ... Waar wonen de meesten van jullie? ... Jullie schrijven nogal wat af! In het weekend kan ik niet echt lezen op deze site en dan is het op maandag wel schrikken ... Alé, hier nog een beetje werken. GRTZ
Ok nou dan nog even een paar dagen wachten.. had mijn hoop al opgegeven.. Op mijn werk gaat het ook niet lekker.. ben hard aan het solliciteren.. maar elke dag ga ik nu met lood in mijn schoenen naar mijn werk.. de tranen staan klaar voor de start.. voel me ook zo mega labiel.. voel me wel een super grote aansteller hoor, maar kan me er gewoon niet overheen zetten.. Ikke: Ik woon in Amsterdam Sharon: Super dat geeft een hoop rust in je hoofd Smurfin: hoop dat de groot genoeg is al egbeld? spannend Simba fijn dat je naar de gyn mag.. heb je veel meer aan Wendy.. lekker dat die clomid zo goed werkt bij jou.. en bengel, ik hoop dat het raak is.. all sory als ik iemand vergeet.. hoe is het met puksem eigenlijk en dieseltje?
@ shar Das goed nieuws meis! Spannend duimen draaien! @ ikke Ik woon in Bunschoten - Spakenburg das bij Amersfoort. Misschien wel bij een van jullie in de krant gestaan kwa drugs (is ook op tv geweest) Trouwens hier is zaterdag volop gevocht. Echt ziek! Door feyenoorders, 020 en Fc Utrechters geloof ik (harde kern). Iedereen hebben ze een tik verkocht die in de buurt stond.. zelfs kinderen 50 man opgepakt, niemand mocht de kroegen meer uit. En had er 1 met een bijl rond gelopen die hebben ze met een brand blusser knock out geslagen. Waar moet het heen met de wereld.