Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Ja, daar baal ik echt van... Leek zo goed te gaan... Samenlevingstest was ook super dus we dachten, er staat ons weinig meer in de weg.
    Ik kon er geen verklaring voor vinden maar mijn liefje zei: misschien is het wel dat je ene eierstok niet goed werkt (verstopt zit ofzo)... Zou best kunnen, zo had ik er nog niet over nagedacht....

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ diesel

Das helemaal geen gekke gedachten van je mannetje.
    Zou het gewoon is aan kaarten bij de gyn.

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    maar dieseltje weet je heel zeker dat je geen ei had?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Alies, balen dat je geen ei had.. en al is het de eerste ronde het blijft balen.. ik ken het gevoel en de angst of het ooit wel gaat werken

5. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik ga off me suiker is telkens erg gevaarlijk laag.
    Ik eet de hele dag door komt zo wat me neus uit.
    En kilo's vliegen er aan grrrr

Laterssss

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dat ga ik ook zeker aankaarten de 13e!
    Ik weet vrijwel zeker dat ik geen ei heb gehad. Blijvend lage temp (zie album) en geen 'vruchtbaar' slijm (vorige maand wel).....
    Ik weet het de 13e (uitslag progesteron), of als ik niet ongesteld word (en niet zwanger ben)...

7. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Moon: voor de inwendige echo ben ik bij het Mesos (Oudenrijn) geweest, maar daar zeiden ze dat ze vruchtbaarheidsbehandelingen alleen bij Mesos Overvecht deden... en dat ligt een beetje uit de route voor mij. Ga nu dus naar het Antonius in Nieuwegein.
    @ Dieseltje: ik heb het ook. De eerste ronde was perfect en nu gebeurt er dus niets. Ik denk ook vaak dat één eierstok het niet goed doet. Ik heb vaak ook een vervelend gevoel aan de rechterkant. Ik ga het ook aankaarten bij de gyn.
    @ Mj24: heel veel succes morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Oww, jongens! Kop op he?!
    Onze tijd komt echt hoor!
    Clomid werk voor heel veel mensen en anders zijn er ook nog andere middelen! Weet je, je kan beter een late of geen eisprong hebben dan slechte zaadjes.
    Wil niet zeggen dat de een het zwaarder heeft dan de ander, en wil ook niemand beledigen hier op het forum, maar we moeten de moed niet verliezen.

Laten we kijken wie ons allemaal voor zijn gegaan! Dat zijn er een heleboel en ook voor velen in een hele korte tijd!

Ik weet dat wachten lang duurt en dat het heel vervelend is als er een verloren maand tussen zit, maar laten we blij zijn dat we allemaal zo goed gecontroleerd worden, en lekker mondig zijn en zoveel van elkaar opsteken. En bovenal hier ons ei kwijt kunnen als ie dan toch niet springt!

We hebben elkaar nog!

Sorry hoor voor deze uitlaat, maar had even het gevoel dat we allemaal langzaam in een dipje verdwijnen.....is niet goed voor de hypofyse!
    en die hebben we heel hard nodig!

x Shaartje

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje.....amen! dat is wel een goeie opkickbeurt zeg.... (ben daar nooit zo goed in!) Enne hoop dat je volgende week goed, (lees: heel goed nieuws) te horen krijgt!

@mj veel succes morgen meid! Laat je het ons weten hoe het gegaan is... Jij al iets nieuws ontdekt met je temp?

@dieseltje... heb je al bloed laten prikken of je idd geen eisprong hebt gehad? dat vruchtbare slijm heb ik deze maand en ook vorige maand niet gehad. Je temp gaat wel op en neer....kan er zelf ook niet wijzer uit worden...

@moon.... weet niet of het helpt, maar mn pa heeft ook suikerziekte (iedere keer te laag) en die neemt dan een werthers echter (hoe schrijf je dat) dat helpt bij hem heel erg...

@eitje van smurfin.... heeej eitjjuh...luister jij ns ff heel goed naar tante wendy..... ik wil dat je in ieder geval nog blijft zitten, totdat papa thuis komt!

@esthertje...dat gaat lekker zo! dusseee misschien voor donderdag al n eisprong? keep my fingers crossed

@alies.....Jammer dat 50 mg niet aanslaat... Hoop voor je dat je idd een verlaat eitje had.

@ikkedm....ik woon in haarlem

@maritt... hoestie meid?

zoooo ik geloof dat ik de meeste wel gehad heb.....Hoop echt dat het deze maand raak is! hebben wel precies op het goeie moment geklust... enne heb alle fabels die ik hier te horen heb gekregen, toegepast... baad het niet, dan schaadt het niet...... zie je daar wendy met dr benen omhoog op de eettafel liggen haha

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ wendy

Ik leef op appelsap ;)

Hihi ik zie het zo voor me...
    Wie weet een vruchtbare plek hahah

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Spannend Wendy....lekkah, we komen een x bij jou op de eetafel proberen als je succes blijkt te hebben, goed?

Eersie! achter mij aansluiten dan......voor de rest van de chickies! hahahah

Werthers echte vind ik zooooo goor! Krijg er kriebels van op mijn hele lijf....moet ook zo aan mijn fossilerige stoffige oma denken... yuck!
    Maar fijn dat je anderen er zo'n plezier mee kan doen!

Latur.
    S

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja shaartje, je hebt gelijk! We proberen de moed erin te houden!

@Wendy: Ja ik heb progesteron laten prikken. Ik krijg 13 febr de uitslag. Mijn temp is deze maand echt geen peil op te trekken... :cry:

13. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @All: Helaas kan ik niet op iedereen reageren. Wel wens ik iedereen op de w8bank veel succes toe. Ik kom er ook gezellig bij.
    Volgens ff heb ik zaterdag mijn ei al gehad (CD 13). :p Wel vrijdag en zondag geklust, nu maar afw88.
    Voor all die nog naar de ei aan het toegroeien zijn: Goed warm houden dan groeit ie misschien wel groter hahaa ;)

14. roompje

roompje Lid

Jan 28, 2007
    47
    0
    0
    geen
    amsterdam
    hoi ik gebruik ook clomid deze mnd me 14 de behandeling heb er geen bijwerkingen van gelukkig maar veel succes gewenst hoor het is en blijft een spannende tijd gr romy

15. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Even voor de record...

Heb een ei gehad op fertility friend......!
    Lekker belangrijk, maar zo'n kruis staat toch best goed moet ik zeggen!
    En dan te zien dat de zaterdag ook nog groen was, lees vruchtbaar.....
    Nu maar hopen dat mijn ei een beetje van goede kwaliteit was!

Zucht......

16. bengel

bengel Niet meer actief

zo ik heb mijn ei gehad...had vanaf zaerdag steekjes in zij, en gisteren verdwenen..de lingeriesetjes hebben t werk gedaan :oops: ..nu afwachten...weer op het wachtbankje

gr bengel

succes iedereen

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik ben net terug van de gyn en heb mijn eerste kuur provera en clomid voorgeschreven gekregen; dus ik sluit me bij jullie aan goed? :-s Ga vandaag nog beginnen met provera want kan nu niet meer wachten! Hopelijk doet het zn werk en de clomid ook!

groetjes, Denise

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Welkom Denise.

Vul je onze lijst even aan?

@bengel & shar

Wat mooi dat jullie een eitje hebben gehad!

@ all

Blehhh gister avond eerste kots avond gehad.
    Morgen gaan we weer testen :)
    Mannetje is ook erg nieuwsgierig en kan niet meer wachten :D

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    Waar staat die lijst? :oops:

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!!
    Denise: 6/2 begin provera en daarna 1e ronde clomid dat wordt duimen!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) de volgende FM.

3E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...^
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad!
    Nu 3e ronde (100mg) zonder controles....

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje
    Patje20 : Misschien verder met clomid, moet dinsdag naar de gyn om te horen hoe en wat.

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?