Ja ik ging eerst vragen en daarna zoeken ipv andersom slimmmmm maar heb ik het goed ingevuld? weet natuurlijk nog geen nod ofzo maar dat komt dan wel weer... Ik ga nu aandachtig even lezen hoe het met de rest zit waar ze mee bezig zijn. groetjes
heyyy meiden, gisteren bij de gyn geweest en de clomid 100 lijkt zijn werk te gaan doen. ik heb niet 1 maar 2 eitjes zitten. 1 van 15 en 1 van 18mm. dus opdracht mee gekregen naar huis en aan de slag hihi
@ Denise, welkom hier! Heel veel succes met de eerste ronde. Klets maar gezellig mee. @ Shaartje, Bengel; jullie eitjes zijn dus gesprongen, super! Neemt u maar plaats op het wachtbankje, haha. @ Sam, zelfs 2 eitjes voor de prijs van 1. Kijk, dat zijn nog eens berichten! Dubbele kans dus, lekker hoor! Zet 'm op, veel klusplezier. @ Cindy, brutale mensen hebben de halve wereld zeggen ze hè? Goed gedaan hoor. Hou je on sop de hoogte? @ Moon, kotsen........ ooooohhhhhhhh, wat spannend! En morgen dus testen, 5 dagen voor je NOD. Hoop voor je dat er al iets te zien is, maar dit kan toch eigenlijk niet meer missen zou je denken. Ik duim voor je! @ Jody, lekker op tijd, dat eitje van jou. Ook gezellig op 't bankje dus. @ Wendy, en jij hebt 'm ook al gehad? Wordt lekker druk op 't bankje. En je verzoek is verhoord hoor. Eitje wacht keurig op m'n mannetje. Vanmorgen weer een FM gehad. Nu CD 18 en hij is 15 mm. Schiet dus voor geen meter op, maar voor mijn situatie is het wel ff lekker. Donderdagochtend weer heen en dan moet ik voor de zekerheid de pregnyl-spuit alvast meenemen! @ De rest, veel klusplezier, of succes met afwachten....
Moon spannend.. ik hop het voor je.. ziet er wel veel belofend uit allemaal... laat je het ons morgen gelijk weten? spannend is het toch bij veel mensen.. heb vanmorgen sollicitatie gehad.. ging niet zoals ik wou.. zochten ook meer ervaren persoon...
Nou ik ben hard aan het evalueren geweest wat betreft het bezoek bij de gyn maar ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ermee moet. Kunnen jullie me helpen? Allereerst gelukkig het goede nieuws dat het bij mijn vriend allemaal dik in orde is, dat is al een hele opluchting. Mijn progesteron-waarde was wel gestegen maar wel te weinig ( kan zijn dat de eisprong een dag later was, of dat er geloof ik een " zwak" eitje is gesprongen maar dat kan ik niet helemaal goed snappen nog) vervolgens geloofde ze niet dat er een zwangerschap was ivm temp. daling en dus bloedprikken ( om 16 uur kan ik bellen) Niet dat dat zin heeft wat op het moment dat ik thuis was en naar de wc ging was ik ongesteld ... en een pijn dat ik heb ( weet ineens weer waarom ik destijds aan de pil gegaan ben, jeetje) Nou heb ik dus en clomid gekregen, en ik moet bellen voor een afspraak voor een HSG ( eileiders controleren, niet niet niet blij mee) en een afspraak voor een TVE, geen idee wat dat is, nog ff opzoeken. Maar nu ben ik me aan het bedenken of ik deze stap wel wil zetten nu al. Mijn cyclus lijkt goed te gaan, al zal dat nog moeten blijken gezien mijn verleden met een 3 maandelijkse cyclus, maar goed dat weet ik dus niet. nou mijn vraag, doen of niet doen? ik weet het echt niet, en natuurlijk zie ik onwijs op tegen die HSG :S _________________
hoi ik ben al 5 jr bezig en loop ook al 4 jr in de mmm ik heb alle onderzoeken gedaan ook de minder prettige of pijnlijker maar was blij met al mijn onderzoeken ik wil zo graag een kindje na 4 jaar dokteren is er naar voren gekomen dat ik pco heb en nu 14 mnd bezig met hormonen en ben 6 keer permnd in het ziekenhuis maar doe het wel voor mijn droom wens wie niet zoekt zal ook geen oorzaak vinden en ben blij dat ik onderzoeken kreeg voor het zelfde geld hadden ze me nog een aantal jaar door laten lopen gr romy
romy hoe kan het dat pco pas zo laat is geconstateerd en waarom krijg je zolang hormonen? waarom gaan ze niet een stap verder?
omdat ik 2 kids heb hiervoor dan en nog nooit problemen heb gehad om zwanger te worden en goede bevallingen tot dat ik een derde wilde raakte ik zwanger en met 9 weken mk daarna weer zwanger 5 wkn mk daarna weer 6 weken mk bij 3 mk kwam ik in het ziekenhuis terrecht en ze konden niks vinden toen kreeg ik weer een mk ook 6 wkn toen kreeg ik toevallig een echo en die vrouw zag dat ik de kralenkrans had dus pco werd nader onder zocht en idd ik heb pco toen heb ik nog 2 keer een mk gehad beide weer 6 weken als ik geen hormonen gebruik duurt het bijna 4 wkn =voordat ik zelf een rijp eitje heb ontwikkeld ik ben dan nu bezig met clomid daar groeien ze goed van en voor heen pregnyl maar niet aan geslagen na 13 keer ben in januari 2007 begonnen met clomid en metformine ik heb een paar dagen terug een eisprong gehad en hopen dat het deze keer raak is en hoop dat het nu ondanks de hormonen nu wel lukt en blijft zitten want het is erg frustrerend maar heb de hoop nog niet opgegeven gr romy
wat een verhaal Romy. en wat eeen vreselijke weg.. moeilijke hoor.. ik zie dat je in amsetrdam woont.. mag ik vragen welk ziekenhuis je gaat.. ik het olvg
(*^(*^*& me hele verhaal weg. Begin op nieuw hihi.. @ smurfin Is toch wel mooi 15mm? Mijne was 9 en is toch ook door gegroeit en was CD 20. Hmz dus dan mag je ook weer zo'n heerlijke spuit! @ MJ Ja dat laat ik dan meteen weten hihi. Jammer dat je niet was wat ze zochten. @ Mistimon Ben met MJ eens. Zou ook alle onderzoeken doen die ze voorstelde. Weet van een vriendin dat HSG geen pretje is maar mochten er verklevingen zitten zijn die wel verholpen. En je moet er toch iets voor over hebben. @ Roompje Jeetje dat zijn een hoop misjes. Heel erg voor je...
wat ik me toch afvraag. ik heb vaak steekjes op de dagen rond mijn ei, maar dus geen ei.. kan het ook zijn dat die wel groied, maar gewoon niet springt
wat ik me toch afvraag. ik heb vaak steekjes op de dagen rond mijn ei, maar dus geen ei.. kan het ook zijn dat die wel groied, maar gewoon niet springt
Ja (.)(.) doen auwww Dat kan best ja. Dan wordt het een cyste en geloof dat die vaak met de duiveltjes dan weer weg gaat ofzo.