Heb heel licht positief getest. Ben er nog voorzichtig mee hihi. Morgen weer testje doen... hopelijk is ie dan blauwer!
Moon JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH oooh wat spannend.. welk merk heb je gedaab.. foto foto foto.. ik ben gelijk wakker
o moontje ik had toen ik min eerste kindje kreeg ook een heel licht testje hoor heb toen na 2 dgn weer getest en blauwer kon ie niet maar spannend hoor hihi en als er een tweede streepje komt kan je er zeker vanuit gaan hoor meid gr romy
aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhh spannend! @ shaartje: bedoel je een waarde van 20 met progesteron waarde? Ik kreeg nml te horen dat 25 de ondergrens is (ik had 70) Gr bengel
@Simba, balen dat je geen eisprong hebt gehad. Door naar de volgende stap. Ik ga voor je duimen hoor! @Alies, ook balen. Maar.. vol goede moed naar de volgende ronde! Succes. @Shaartje, je hebt nu 50mg geslikt toch? Ga je daar niet mee door dan als je wel een eisprong hebt gehad maar niet zwanger bent? Zijn ze met 100mg niet bang voor overstimulatie? Maar nu eerst even spannende tijden voor jou! @ikkekdm, er wordt inderdaad wat afgekletst hier! Bij mij is het eigenlijk andersom. Doordeweeks heb ik niet zoveel tijd overdag en in het weekend juist wel ha ha. @MJ, balen dat je het niet naar je zin hebt op het werk! Zijn de werkzaamheden of de sfeer? @Smurfin, het is al zo lastig en voor jou dus helemaal aangezien je ventje niet altijd thuis is! @Esthertje, goed nieuws zeg! Het slaat dus goed aan. Veel plezier met klussen ha ha. @Dieseltje, wat gek dat het de 1e ronde wel lukte! @Wendy, op de eettafel ha ha?! Nou als dat geen goed resultaat oplevert... @Moon, vervelend he die lekkere trek (voor jou extra ivm suiker). Ik baal er echt van. De kilo's vliegen eraan. Ik pas mijn broeken niet eens meer! Grrrr. Wat is dat toch met die zwangerschapskwaaltjes... @Jody, mijn duimen draaien ook voor jou. (ik heb het er maar druk mee) @Shaartje, oke dus ff heeft dus toch wel zin. Ik ben ook begonnen. Alleen de eerste dagen ben ik veel uit bed geweest ivm krampen ongesteldheid dus toen heb ik het tempen maar laten zitten. Nu 2 dagen 36.5. @Bengel, je mooie lingerie kan dus weer de kast in. Ben benieuwd. Spannend. @sam mv kylian, een tweeling . Goed nieuws meid! @Denise, welkom hier en veel succes! @Cindy, goed dat je gebeld hebt. Controles zijn toch wel fijn. @French, wat ontzettend kl*te zeg! Echt balen voor je. Sterkte met het onderzoek! ik ga nog even aanvullen zo, maar ben bang dat ik mijn verhaal kwijt ben!
Wat een goed nieuws Moon! Ik wacht in spanning morgen af! Maar goed, volgens mij is een streep een streep....... Gefeliciteerd!
MOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Ik heb zoveel pagina's 'moeten' bijlezen (vanaf zondag) en op een gegeven moment wordt het meer screenen... Totdat ik bij jou berichtje kwam. Een streep is een streep hoe licht ook toch? (bij zwangerschapstest in ieder geval) Maar kan me voor stellen dat je voorzichtig wilt zijn. Daarom alvast mijn voorzichtige felicitaties. Morgen ga je weer testen?
Spannend Moon........... Bij een ovutest zoekt ie wanneer je eisprong is of ook de dagen dat je vruchtbaar bent. Ben vandaag begonnen met de CB testen.
OOOOOHHHHHHH MOON, wat spannend! Heel voorzichtig van hieruit toch ook alvast gefeliciteerd hoor. Een streep is een streep toch?!? WAUW, wat geweldig! Kan er niet over uit. Ik wacht in spanning af... vrijdag weer testen?
Tja, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer. Als je test positief is, dan heb je binnen ongeveer 30-40 uur je eisprong, dus vanaf dat moment gaat ook meteen de meest vruchtbare tijd in. Succes hoor!
je kan ook binnen 12 uur al je eisprong hebben na een posi ovu test, als je an je piek posi test, springt ie eerder
Hihi thnx meiden. Ik moet er steeds naar kijken haha. Bang dat ik hem verzin. Maar me man heeft hem ook gezien maar die zegt: ja is wel een streepje maar nog niet goed genoeg hihi. Hij is altijd heel nuchter. Straks even naar de apotheek en dan haal ik er nog 2. Morgen weer denk ik @ marit Ja is zkr vervelend hihi. @ roompje Bij mijn 1ste gaf ie op de NOD helemaal niks ook heel licht streepje en 4dagen er na knalde ie van het schermpje af Heel gek is dat..
hoi hoi moon. wat spannend voor je. ik hoop het zo voor je. ik heb morgen een echo en bloedprikken. volgens mij wordt het ronde 21. veel liefs Annika ps sorry dat ik niet op iedereen reageer moet alles nog lezen. moon heb je me geblokt op msn?
1E RONDE CLOMID Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!! Denise: 6/2 begin provera en daarna 1e ronde clomid dat wordt duimen! Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.jippie weer eisprong! Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) de volgende FM. 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...^ Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje Patje20 : Misschien verder met clomid, moet dinsdag naar de gyn om te horen hoe en wat. 6E RONDE CLOMID Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk! 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Patje : NOD 2 februari Puksem : NOD 3 Februari Moon85 NOD 3 Februari??? Dieseltje :NOD 7 februari Annika :NOD 8 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 20 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Wendy : NOD 19 februari EISPRONG Dieseltje : 24 januari Annika: 26 januari Jody : 4 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? Wendy : 4 februari VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Moon Cath: Esther, Bengel Wendy: Moon Moon: Marjo Moon had gelijk!!! ZWANGER Marjo83
een dagje niet kunnen lezen en het is niet meer bij te benen bijna... Moon: spannend hoor... de duimen draaien Vandaag zijn de duivels gelukkig eindelijk gearriveerd hier... Mag vrijdag dan weer met clomid beginnen... hopen dat 150 mg aan slaat.... slikken jullie de drie tabletten in een keer, of niet? Chrizzzy
MOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN! wiiiieeeehoooooeeeeeeeeee Streep=streep.... jezus meid! Ik hoop echt echt echt echt echt dat hij vrijdag een hele dikke vette goedziende duidelijk leesbare streep geeft! Maarre hij zal nooit wat aangeven als er geen hcg is! Ben echt superblij...lijkt wel alsof ik zwanger ben! wiieehooeee.... Vergeet meteen dat ik vandaag een middagje thuis ben...pijn aan mn bakkus....dusse genoeg tijd om te zwangerschappaginaaaeen (is werkwoord)
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje die kan iemand vast wel voor mij beantwoorden... Ik zit hier mijn bijsluiter te lezen van de Serophene/clomid staat er dat je 2 maanden tussen elke behandeling moet nemen... En dat je pas na 6 kuren de dosering mag verdubbelen van 50mg naar 100mg? Is dat zo in de praktijk? Vroeg het me af... @moon: wat super spannend zeg ben voor je aan het duimen @wendy: ja ik had je hier liever niet gezien haha dat een van ons gewoon zonder die clomid zich zou redden maar ja het is niet zo dus we gaan het gezellig maken! Hoe is het met je kies? Wees maar blij geen wortelkanaalbehandeling die heb ik van de zomer gehad en ik heb zitten janken als een klein kind haha maar was dan ook wel extreem bang dat maakt het altijd erger... @Shaartje: heb al een heleboel gegoogled ja is toch wel handig he internet! Maar wat bedoel je met een waarde van 10 en 20? Ben een groentje he @ de rest die me verwelkomd heeft dank jullie wel! groetjes