Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ All;

vandaag laatste dag primolut... kan ik eindelijk weer vooruit gaan kijken.... :)

Er wordt vandaag een lekker pak sneeuw verwacht, hoop dat het doorzet!
    Was vanmorgen overigens niet zo blij met mijn mannetje. Hij heeft vorige week de ruitenwisservloeistof bijgevuld, echter... geen ANTIVRIES! Temperatuur hier in het hoge noorden is -2.0 graden. Veel pekel op de weg, dus ik had een groot probleem. Ik rij 45 kilometer, dus heb op een gegeven moment mijn auto bij een bushalte neergezet om mijn ramen te kunnen schoonmaken. Over slimme acties gesproken!

Nou, succes allemaal met wachten, klussen, testen enz. enz.

Liefs Cath

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    @ moon

Gezellig dat je me hebt toegevoegd!

Ik wil je zo graag feliciteren.... maar omdat je je banner nog niet hebt aangepast, durf ik nog niet zo goed!
    Ik hoop dat ik het vanmiddag echt kan doen!

Ik ga zo naar de gyn... even naar m'n eitje kijken hihi

Liefs Esther

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

owww moon,

ik heb toch een heel goed gevel hoor.
    en predictor test heel laat positief, bij kylian was ik al ruim 5 weken en gaf ie positief aan.

en ik zie duidelijk een streepje in je album, had het pijltje niet eens nodig :D:D:D:D:D

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Volgens mij is het hartstikke raak moon! Ik zie een duidelijke streep...
    Nou meiden, al 2 in deze maand, geeft toch moed!
    Wie zullen de volgende zijn?....

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Jij Dieseltje? Nog 2 dagen zie ik, hoe is je gevoel? Of heb je geen ei gehad? Je temp-kaartje is er niet zo duidelijk over....

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Cath: niet best, ik heb nog steeds een lage temp.... (zie album). Ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad. Ik ga daarom ook niet testen op mijn NOD.... Mijn cyclussen zonder eisprong hadden een lengte van 46-94 dagen dus ik denk dat mijn duiveltjes toch nog wel even wegblijven.
    Ik moet de 13e weer naar de gyn. Heb op progesteron geprikt dus zal dan wel horen of ik eisprong heb gehad. Dan ook gelijk uitslag van het 'zaadjes'onderzoek.
    Ik heb het idee dat mijn ene eierstok/eileider niet helemaal werkt, wel heb ik ontzettende buikpijn gehad (1 avond)......

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@esthertje... heb je stiekem ook toegevoegd :oops:

@shaartje....spanneennddd!

@smurfin veel succes. ow wacht...als het goed is, ben je al geweest.. hoe is het gegaan? wanneer komt je mannetje thuis?

@patje.. goed meid, dat je met je mannetje erover hebt gepraat...

@moon... heb ook gehoord dat predictor heel laat aangeeft... enne o pdie foto heb ik ook geen pijltje nodig hoor! ik zie de streep duidelijk!

@katrien... Ruitenwisservloeistof (die antivries) is alleen maar dat het niet bevriesd in het reservoir. op het raam bevriest het alsnog. ;)

@sam mv kylian... hoestie met jou dan?

Heb vannacht echt een heerlijke nacht gehad! geen pijn gehad in mn kies.... gisteravond voor slapen gaan nog wel heel erg...heb toen (ging kokhalzen) op een paracetamol gekauwd en dat bij mn kies gehouden... hielp geweldig! Ben vandaag lekker een dagje thuis, dus ik kan jullie lekker gaan vervelen!

8. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    T ziekenhuis is niet echt slim om nu heen te gaan met dat weer alarm haha.
    Ik ben geen held op de weg.
    De gyn belt straks dus zal wel aan haar vragen.

Ik vind het zo griezelig hahaha ik zie ook wel 2streepjes maar wil/kan het niet echt geloven.

@ cath

Fijn dat je weer bijna aan de clomid kan.

@ es

Ja gezellig!
    Hoop een goede FM voor je!

@ diesel

Gewoon op je strepen gaan staan en zeggen dat je wilt weten wat er aan de hand is.
    Misschien krijg je dan ook wel een zo'n onderzoek met die vloeistof (ben naam even kwijt)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hihi dat jullie hem allemaal zien.
    Ik moet echt me bril op zetten *giechel*

11. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
  12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou Moon.... Ik begin gewoon vast met het halve woord gefel......
    De rest maak ik snel af hoor!

Gezellig Wendy dat je me ook hebt toegevoegd... hoe meer zielen....hoe meer vreugd!

Vanmorgen gyn was goed... eitje groeide nog... welliswaar maar 3 mm in 3 dagen, dus ik was niet zo heel blij, maar de gyn zei dat mijn baarmoederslijm er goed uitzag en dat het eitje gaat springen.
    Volgende week progesteron prikken voor de zekerheid.

Liefs, Esther

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

dat is goed nieuws esthertje! ga maar goed groeien, eitje van esther

14. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Das mooi nieuws Es!

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @esthertje: super van je eitje! Ik hoop dat die nog goed groeit en springt
    @moon: ik zie ook een streepje. Morgen weer een testje? haha ach ja het houdt je in ieder geval van de straat ;)

En wat betreft het weeralarm... ik zou vanavond gezellig uit eten gaan met een hele groep vriendinnen maar vrees dat dat niet doorgaat. :(
    Maar we zien hier nu nog geen sneeuw dus ik blijf hopen dat het wegblijft :)

Ik heb gisteravond heel erg last gehad van een harde buik krampen en steken. Maar 1 zo'n provera pilletje kan toch niet zo snel effect hebben? Het zal wel gewoon spanningen zijn ofzo...

Groetjes!

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise.. geloof dat dat wel als bijwerkingen staat bij de bijsluiter. je moet er wel rekening mee houden, dat er 171 dgn niets in je lichaam is gebeurd, (was bij mij ook zo) dusse dat zal je dubbel en dwars voelen!

17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ denise

Ja dan maak ik de straat niet onveilig hihi

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    Ja ik ga maar weinig plannen maken voor de komende tijd want toen ik aan de pil was had ik altijd al MEGA buikpijn voordat en de 1e 2 dagen van mijn ongi dus dan kan ik het nu beleven na bijna 7 maandjes...

Het begint hier trouwens nu te sneeuwen...

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

waar is hier? hier ziet het er nog niet eens naar uit.. haarlem

Mn ongi was trouwens ook anders hoor, toen ik et de pil was. veel buikpijn, krom liggen... nu niet gelukkig.... nu heb ik het als ik mn eisprong heb..hihi

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    In zeeland ligt nu ongeveer 6 cm!
    Ik woon zelf in zuid holland, daar weet ik het weer niet (ben nu op mijn werk)

Share This Page