Ik heb eigenlijk nog nooit een ongie gehad met clomid. Dus weet het niet. Maar wel dat het opgewekt is en dat was erger dan met de pil.
hier = utrecht Wel gezellig die sneeuwvlokjes ga denk ik straks als er genoeg sneeuw ligt, een foto ga maken met me vriend voor de kerstkaart haha
Haarlem Noord Woon niet in Haarlem hoor, woon in Beverwijk Oh en wendy, mijn eitje zei net: Ik doe mijn best hoor wendy.... maar ik wil zo graag bevrucht worden! Gek eitje zeg!
Haarlem noord, daar kom ik vaak met lessen.... Ik woon in slachthuisbuurt, bij van der valk hotel daarzo in midden-oost ong. Beverwijk dat isse niet zo ver van hier...grappig... leuk wonen daarzo?
\/ duizend berichtjes poe ik zit nu op 160 geloof ik heb dus nog een hele weg te gaan. Ga vanaf nu dag en nacht op t forum zitten
JAAAAAAAAAAAAAAAAA WOEOEOEOEOEOOEOE! YEAHHHHHHHHHHHHHH Ik mag het afmaken GEFELICITEERD MOONTJE! Ook namens mijn eitje @ wendy, ja hoor opzich wel, maar kom oorspronkelijk uit Maarssen, bij Utrecht dus ik heb niet zoveel met Beverwijk.. Maar we hebben een mooi huis... dus daar ben ik blij mee.
Daar geloof ik niet zo veel van, normaal gebruik ik het ook in de winter. Ook als het vriest.... Nooit gehoord dat het op het ruit altijd bevriest.... maar vanmorgen wel! Ik zag echt geen hand voor ogen! Hoe dan ook, mannetje gaat het wel weer even oplossen dit weekend. @ Moon, nu dan echt gefeliciteerd!
Heeyy meiden, Ik heb even een vraagje ik het dus nu het laatste tabletje van de provera ingenomen maar nu sinds 2 dagen heb ik erge pijn in mijn onderrug en buik en de bloeding wil ook niet doorzetten Ik heb me op het werk al ziek gemeld omdat ik het gewoon even niet trek...iemand hier ook ervaring mee? @Moon GEFELICITEERD! geniet er van.......Wat heerlijk meid Liefs Kreeftje