mistimon: ook namens mij, welkom hier... en succes natuurlijk met de clomid.... overigens heb ik minder last van bijwerkingen wanneer ik het 's avonds inneem... Chrizzzzy
@mistimon (wat een bekende naam, waar is dat ook alweer van?) welkom hier! @simba... huh? hoe kan je ei nou in eens weg zijn... heb je bloed laten prikken of weet je de uitslag al? @all... heb vandaag en gister zo iets vreemds! heb het nog nooit meegemaakt.. ook voirge maand niet.. zit je te eten, lees dan niet verder hihi... heb vandaag dus en gister echt van die hele dikke roomwitte afscheiding.. echt heeeel erg veel... ik moest net naar de wc, zat er ong een halve cm dik in mn onderbroekje en met afvegen nog meer? echt heel apart!
meiden. willen julie warme temp deze kant op blazen.. vandaag en gister heb ik iets verhoging, als het morgen doorzet krijg ik van ff een kruis.. zou het dan toch?
Goede middag dames, Ik ben nieuwe hier, Ik ben Catheleine en ben 25 jaar. Ben nu met mijn eerste kuur Clomid begonnen... Groetjes allemaal
Ik heb dit ook al een aantal keren gehad, mijn Gyneacoloog zegt dat het door de hormonen komt... Is niet enstig maar wel lastig, je kan er het beste Boiclin actigel voor gebruiken als je er last van hebt zei mijn therapeute... Hoop dat je er iets aan hebt...Groetjes
@catheleine welkom! Ik ben hier ook nog niet zo lang. Als ik ongesteld ben geworden van de provera ga ik ook aan mijn eerste clomid kuur. @wendy: heb ik ook steeds de laatste tijd maar dan niet zoveel... Zou niet weten wat het is... @annika: balen zeg dat het pompje niet aanslaat. Ik zou het zelf ook moeilijk vinden om te spuiten. Ik denk dat ik het me vriend zou laten doen die kan makkelijker zn verstand op nul zetten met dat soort dingen. @mj: ik zal mijn beste best doen met die warmte! Ik heb gelukkig geen buikpijn meer gehad na woensdagavond maar ik wacht met smart af wat ik nog mee ga maken met die provera. Slik wel 's avonds en las net dat je dan waarschijnlijk minder last hebt van de bijwerkingen gelukkig maar dan!
kan van de clomid komen. Met clomid heb je ook sneller kans op schimmel infectie van ondere. Jaja lekker smakelijk. Als het gaat jeuken moet je wel naar de dokter gaan. Nu kan het zijn dat je ei er aan komt. Of dat je zwanger bent. Ik had ook heel wit dacht eerst infectie maar jeuk bleef weg hihi. Nu is het weg!
o ja dames heb vandaag de 200e cyclusdag bereikt! Vind het een hele prestatie hihi (gelukkig kan ik er nu weer om lachen dat is weleens anders geweest!)
Nu al? En mijn ovulatietesten waren negatief. Zou fijn zijn, hebben gisteren nog geklust, maar ik denk dat het nog wat vroeg is. Of bedoel je dat ie eraan zit te komen?
Ja, ik temperatuur ook. Ik kom er zelf nog niet echt uit. Is de 1ste keer voor mij. Mijn afscheiding veranderd ook, is wat slijmerig. Helder slijm.
@moon, mn ei is al geweest... voor de rest weet ik het niet.. had het vorige maand helemaal niet... toen was ik ook al aan de clomid...heb geen idee..zie het wel.. @cindy... dat zou idd je eisprong wel eens kunnen zijn..
cindy wanneer je temp omhoog gaat en hoog blijft heb je een ei gehad.. elke morgen wel om de zelfde tijd tempen..
Catheleine, welkom hier Denise: gefeliciteerd maar met dag 200..... ik heb vanaf vanmiddag het hele weekend mijn nichtje van anderhalf (zie mijn album) op bezoek. Vanmiddag naar mijn jarige oma gegaan (voor haar voor het eerst met de bus), net lekker gegeten.... heerlijk (maar vermoeiend)... enne niet te veel schrijven allemaal he dit weekend, want dat kan ik niet allemaal bijhouden nu Chrizzzy
Hé Catheleine, welkom hier en veel succes Ik heb vanmiddag toch nog maar even contact gehad met het zh. Ik moet a.s dinsdag naar het zh om bloed te prikken, maar heb toch ook nog een echo aangevraagd. Ik wil toch nog een keer kijken of er écht geen eitje is doorgegroeid. Heb wel vaker langere cyclussen gehad. Dus ik hoop op duidelijkheid. Verder iedereen een heel fijn weekend. Ik ga lekker schilderen en behangen, dus het zal wel omvliegen! Groetjes!