Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ wen

Spannend!
    Zou het een virus misschien zijn het zwanger zijn haha.
    Ik duim!

2. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Moon, super goed nieuws! Blijf je hier meekleppen of maken we een nieuw topic aan (after 1e ronde clomid ha ha) WE willen ALLEMAAL snel mee verhuizen ha ha.
    (het is natuurlijk ook super gezellig als je hier mee kletst hoor ha ha)
    @All, we moeten natuurlijk wel de voorspellingen aan passen nu he?!
    @Smurfin, wat gek zeg dat je ei ineens spoorloos is.... echt balen!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik hoop het! Stuur ns wat hcg richting haarlem!

Wil mn adres wel geven, kun je het via de post doen hihi

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah tis net wat maritt zegt... je gaat ons nu toch niet verlaten he *snik snik*

5. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Nee joh, ik blijf!
    Kan jullie niet missen!

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

moon ik hoop dat het een virus is dan ben ik ook zo zwanger hahahaha.

veel liefs Annika.

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik temp iedere morgen om dezelfde tijd.

Ik hoop dat ik snel een positieve ovutest heb.

Dan weet ik tenminste dat ik een eisprong krijg. ;)

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    oke als het een virus is dan gaan jullie me wel allemaal even voor en hopelijk bereikt het mij dan als ik me clomid-eisprong heb en dan stuur ik het wel weer door naar de volgende :) goed plan he?!

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    he meisjes, wat druk weer hier zeg!
    moooooooooooooooooonnnnn woooooowww stuur eens wat hsg deze kant op wil je? als het een virus is, ik wil ook wel hoor hihi!

k ga maandag bellen voor afspraak met gyn en dan laten weten dat we volgende ronde gaan voor de iui!

succes lady's en een fijn weekend!

10. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ja idd weer ff een nieuwe poll maken. Veel hadden het toch goed voorspeld, grappig hoor.
    Ik baal ook ernorm dat m'n ei weg is, ik ga het aangeven bij Vermist, haha. En daarnaast werd ik vanmorgen wakker met blaasontsteking, de tweede keer al dit jaar. En ik denk echt dat het te maken heeft met die inwendige echo's, dat daar bacteriën blijven hangen, of van die gel ofzo. Voel me niet happy nu, ben al vanaf 04:30 op. Zit een beetje te pokeren op de comp... Lang op de wc hangen en een half uur onder een hele hete douche gestaan, rotgevoel. Heel clomid-land ligt nog lekker te slapen, dus hier ook niet veel reuring helaas.
    Is er al iemand wakker? Ik verveel me zo... :(
    @ Patje, succes met de IUI!

11. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!!
    Denise: 6/2 begin provera en daarna 1e ronde clomid dat wordt duimen!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.jippie weer eisprong!
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen.

3E RONDE CLOMID
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad!
    Nu 3e ronde (100mg) zonder controles....

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje
    Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?
    Wendy : NOD 19 februari

EISPRONG
    Dieseltje : 24 januari
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?
    Wendy : 4 februari
    Bengel : 5 febr

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther:
    Cath:
    Wendy:
    Moon:
    Patje:
    Smurfin: Wendy

ZWANGER
    Marjo83
    Moon85

12. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Ha Smurfin,

Ik ben er ook hoor! Wat balen dat je blaasontsteking hebt zeg. En dat je niet meer kon slapen natuurlijk.
    Ik ga de poll ook even invullen...

@All, wanneer krijg je in bij fertility friend een blauw bolletje en wanneer een wit bolletje (met blauw randje?)

Liefs Marit

ps: vandaag laatste dag clomid!

13. annika1985

goedemorgen allemaal.

hoe is het hier?
    moon heb je al kwaaltjes?

ihier is geen ongesteld heid opgetreden dus 8 februari klopt niet meer.

veel liefs Annika

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    marit blauw als het de goede tijd is.. wit als het niet de goede tijd is.. telt die niet echt mee..

mensen ik heb een kruis bij ff, ondanks dat mijn temp omlaag is gegaan vanochten. gister waas die 36.9, maar vanochtend toch 36.7. ik baalde, maar heb toch een kruis gehad.. hoop dat ze hem morgen niet als nog weg halen

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    annika hoe bedoel je 8 feb klopt niet

16. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @MJ, ohhhh ik had al zo'n vermoeden.
    Stijgt je temp naarmate je later tempt, wat is jouw ervaring hiermee?

17. annika1985

8 feb zou mijn nod zijn.
    maar heb geen ei gehad dus ook geen ongi.

ik ben gestopt met tempen werd er helemaal gestoort van.
    dan weer omhoog en dan weer laag.

veel liefs Annika

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ja idd mijn temp is een stuk hoger als ik later temp.. 3 uur kan zo 0.3 verschillen

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    kunnen jullie met mij meekijken.. ik word echt nerveus ervan.. vinden jullie het ook een eispong?

20. annika1985

ik kan er ook neitecht veel uithalen.

sorry.

veel liefs Annika

Share This Page