ahhhhhhhhh ik heb steeds meer last van acne Hebben jullie tips. Ik word er gek van. (make up vind ik niet echt een goede optie; verstopt alleen maar. gr Alies
Heej alies... Heb er zelf geen last van.. maarre heb van horen zeggen, dat dat nieuwe spul van clearasil (?hoe schrijf je dat?) echt superspul is... @alies en nannie. thnx voor de uitleg... nu snap ik het al een stuk beter! Voel me echt blond
Hoi meiden, @ French, wat lekker dat er meteen actie ondernomen wordt. Wel heel erg balen dat er niks te zien was, maar ze doen er gelukkig wel meteen iets aan. Wachten is vreselijk hè? @ Marit, veel succes vrijdag. Hoop voor je dat er iets te zien is! @ Esthertje, veel succes in deze nieuwe ronde meid! Vandaag mag je weer beginnen hè? @ MJ24, Jij gaat vandaag naar de gyn? Laat je het ons weten? @ Jody, Jij raakt morgen heen lees ik. Spannend hoor. Krijg je naast je bloeduitslag ook nog een echo? @ Simba, jij loopt deze ronde dus gelijk op met Esthertje, ook jij begint met de Clomid vandaag? @ Wendy & Alies, Haai, nog van harte welkom hier. Beetje laat, maar beter laat dan nooit hè? Bij mij weten een paar vriendinnen het en 3 collega's. Het ziekenhuis is voor mij niet om de hoek helaas, dus moest aldoor iets verzinnen om weg te kunnen zonder dat het opvalt. Dus m'n leidinggevende weet het en m'n naaste collega's. Ik vind het wel fijn om er met ze over te praten, het houdt je toch heel erg bezig. Vorige week m'n eerste doosje Clomid en een pregnylspijt opgehaald. En nu maar wachten... Vorige week maandag was er een eitje 13 mm, maar aan m'n temp te zien is ie nog niet gesprongen. Ook de ovu-testen blijven negatief. Donderdag weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dan zullen we zien hoe het ervoor staat. Mocht m'n eisprong nog niet geweest zijn dan heb ik geen idee wat ze gaan doen. Afwachten of opwekken.... Vandaag alweer dag 28 van m'n cyclus. Nou, ik ga naar m'n werk nu. Fijne dag allemaal!
Inderdaad Smurfin ik loop gelijk met Simba... We gaan voor het mooiste kerstcadeau die we maar kunnen bedenken Simba! Jij zelf natuurlijk ook heel veel geluk en sterkte, inderdaad het houdt je heel erg bezig. Het valt nu heel erg mee, omdat ik nu ongesteld ben, maar als ik weer een eisprong heb gehad, dan sta ik er weer mee op, en ga ik er weer mee naar bed. Iedereen veel geluk... en we gaan weer duimen met zn allen!
Ennuh, die pukkels, ik krijg er ook steeds meer last van. Toen ik net gestopt was met de pil was er niks loos. Maar een half jaar later begon het en nu heb ik er aldoor wel een paar die me irriteren.... Bah! Da's dus wel een groot voordeel van die pil. M'n temp was vanmorgen trouwens wel 0.2 graden hoger dan gister. Van 36,3 naar 36,5. Als ie morgen weer omhoog gaat dan denk ik ( lees, hoop ik, haha ) dat ie gister toch nog gesprongen is.... Tijd is alles....
alies ik heb de zeep van shiseido gekocht. de blok zeep. hij is wel 25 euro, maar je doet er erg lang mee en hij helpt erg goed bij mij. smurfin, mijn afspraak was iets mee, dus ik moet morgen om 11 uur, laat jullie natuurlijk weten.
Okee, nog een dagje wachten dus. Spannend hoor. Ik ben benieuwd, zal morgen je ervaring lezen. {|= :^o ](*,) :c: Grappig hoor, die emoticons, ik wilde deze gewoon eens gebruiken, haha. deze zijn eigenlijk nooit toe te passen op dit forum.
Hoi allemaal! @ mj24: heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen! @ Esthertje: lijkt me een goed plan: een kerstcadeautje! Voor jou één en voor mij één... en voor de rest natuurlijk ook! @ Alies: ik heb normaal nooit last van acne, maar nu... heb ik het ook! Shithormonen.... @ Smurfin: ik hoop ook dat je ei is gesprongen! Heb je wel goed geklust? By the way: hebben jullie ook al zin in kerst? Ik heb zin om de kerstboom op te tuigen... Doen vriendje en ik altijd gezellig samen. Nou ja... nog maar even sinterklaas afwachten....
ik heb nu op advies van een collega van Garnier Pure gekocht. Een reiniger en een lotion. Schijnt goed te helpen ben benieuwd. Smurfin: heel veel succes (en de rest natuurlijk ook) gr Alies
Jazeker, vrijdag en zondag, dus als ie komt, staan ze 'm op te wachten, haha. Ben benieuwd hoe m'n temp morgen is, dat zal uitwijzen of ie wel of niet gesprongen is... Heerlijk hè, die kerstdagen, vooral als je ze zonder al te veel "moeten" kan beleven. Dan kan je er het meeste van genieten. Heerlijk een paar extra vrije dagen en hopelijk voor iedereen hier met recht een "feestmaand".
@ mj24: en, en en? Ik heb vanmorgen een inwendige echo gehad. En wat blijkt... Ik heb te veel blaasjes nu Er is er een van 18mm en een stuk of 4 zitten tussen de 12 en de 16. Vrijdag moet ik terug komen, voor een nieuwe inwendige echo. En als ze allemaal zijn blijven groeien, mogen we niet klussen Want dan zou de kans op een meerling te groot zijn. En dat risico willen ze niet nemen. Maar als alleen die van 18 lekker doorgroeid, dan moeten we vrijdag en zaterdag aan de bak volgens de gyno. Met mijn bloed was alles ok. gelukkig. Dus aan de ene kant baal ik omdat het teveel blaasjes zijn, en aan de andere kant is het een enorme opluchting omdat de medicijnen goed hun werk doen. En als we mogen klussen rijst de vraag of het dan van mijn ventje allemaal wel aankomt. Anders moeten ze dat onderzoeken. Ik heb dus geen pco, maar een onderdeel van mijn hersenen die mijn hypofyse (of zoiets) moet aansturen werkt niet altijd. En dan krijgen mijn eileiders geen signalen met wat ze allemaal moeten doen. En door de medicijnen gaat dat wel goed, beetje te goed. Nou iedereen veel succes met w88.... Tot vrijdag!
Weten jullie dit? Ik las ergens hier dat een ei gemiddeld 2mm per dag groeit. Ik heb er een van 18 die zou dus morgen al kunnen springen. Maar de gyno had het over zaterdag? Ik wil geen kans missen eigenlijk. Moet ik nu gewoon afwachten of vanavond de kans nemen?
zaterdag jody,, het is nu pas woensdag, dus gewoon de kans nemen.. nu, en dan vrijdag en zaterdag ofzo... Nou meiden ik ben net terug.. en moet nu werken.. heb geen zin, maar ja het is maar paar uurtjes.. heb nu ook de menstruatie opwekker gehad, moet deze 2x daags 7 dagen lang slikken. en dan op dag 3 vijf dagen clomid 50mg. moet tempen en over 6 weken weer terug komen.. spannend he.. ik ben benieuwd... Ga gewoon beginnen met slikken, ben wel op vakantie als ik ong wordt.. maar ja dat komt wel weer goed.. ben opgelucht en hoor nu officieel ook bij jullie, de clomid slikkers
@Jody, 50 mg clomid slaat dus wel aan bij jou! Hartstikke goed! We balen dat er kans is dat er meerdere eitjes volgroeien. Ik heb al eens eerder op het forum gelezen over meiden die daar last van hadden en stel dat je er drie hebt, dan is de kans heel klein dat ze alledrie bevrucht worden.. Maar stel dat het wel het geval is... daarom begrijp ik de dokters wel. Maar het is toch balen als je er niet voor kan gaan. Ik zou er ook vanavond voor gaan hoor! Heb je geen ovulatietesten liggen? Dan kan je zien of je grootste ei springt toch? Succes meid! @MJ, mooi dat je je opgelucht voelt! Houden ze je niet in de gaten op de 10e dag na de clomid (echo?) Heb je clomid van HA of gyn gekregen?
van de gyn. mijn ha zegt dat ze dat niet mag voorschrijven.. nee ik hoef alleen te tempen.. ga ook op vakantie hoor dus misschien daarom.. maar je ei moet nu op dag 10 komen.. dat is ongeveer 2 dagen na je laatste clomid toch?
Vind je het niet riskant om die kans te nemen? Er zijn meerdere eitjes die al erg groot zijn. En de gyn heeft het om die reden toch ook afgeraden? Anders bel je naar het ziekenhuis met je vraag, en als ze inderdaad 2mm per dag groeien, dan vraag je toch of je morgen of vrijdag nog een keer langs mag komen voor een inwendige echo? Dan weet je het tenminste zeker.
sorry jody, las je verhaal verkeerd.. tsja ik zou misschien deze maand maar laten lopen.. snap dat het vervelend is, maar een meerling is ook wat
Lees hier af en toe mee en kom even inbreken. Je ei komt dan niet al op CD 10 hoor. Als je voor echo's moet komen om het in de gaten te houden laten ze je meestal op dag 10 terugkomen om alvast te kijken, maar meestal zijn ze dan rond de 10 a 12 mm (afhankelijk hoe je op de clomid reageerd). Gemiddeld groeien ze zo'n 2 mm per dag. Maar dit zijn allemaal gemiddelden hoor...bij sommigen duurt het wat langer bij ander iets korter. Maar je ei springt volgensmij echt nog niet op CD 10. Moet je ook voor echo's komen Mj?