Hoi meisjes! Ben een weekendje naar Zeeland geweest; lekker uitwaaien met vriend en 2 hondjes. Kom ik terug: ruim 10 pagina's bijgeschreven! Heb het even snel doorgelezen, maar het is te veel om op iedereen te reageren. Overigens wel goed nieuws (niet op baby-gebied): vriend ging midden op het strand op zijn knieen! Met ring en al heeft ie gevraagd of ik alsjeblieft met hem wilde trouwen... Ondanks mijn trouw-angst heb ik ja gezegd en nu ga ik 31 augustus 2007 trouwen! Raar idee, hoor. Verder heb ik vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Ik heb er een goed gevoel over, maar volgens mij waren er best veel kandidaten. Ik moet dus een beetje geluk hebben. Ach... ik wacht het wel af.
Simba hoe tof! En zo snel al! Weten jullie al een beetje hoe jullie het gaan doen? En wat had ie voor een ring? Wat een vragen......hihi Mijn borsten gaan steeds meer pijn doen, en moest vandaag een paar x, boeren met een beetje zuur. (sorry) Kan nog steeds mijn broeken niet dicht en mijn collega vroeg vandaag of ik zwanger ben, ze zag wat aan me....? oeps! Nou ja, morgen bloedprikken, pas donderdag de uitslag, das wel jammer, maar goed, wacht nou al zo lang, kan er nog wel bij. Vooralsnog schrijf ik mijn sympthonen alleen maar hier hoor, ik negeer het nog steeds wel zo veel mogelijk, wil niet weer zo teleurgesteld worden en zie ook op tegen opnieuw clomid, word echt gek van de bijwerkingen. Nog maar niet aan denken. Doen jullie nog iets speciaals voor Valentijn?
Nou Saar, het kan bijna niet missen! Wat valentijnsdag betreft. Ik ga bij schoonpapa op verjaardagsvisite. Is dat speciaal of is dat speciaal!
heeeul spesjaal! Mijn broertje is jarig, hij viert het niet geloof ik. Vind het prima....mijn man doet niet aan valentijn, we zijn al getrouwd zegt ie.....nou ja...heb je ook niets aan he? Zal mezelf maar zo'n doors chocolade kado doen, of een baby....! Ook leuk. Moest net nog een formulier invullen voor de gyn over aangeboren afwijkingen en ziektes in de familie, mijn moeder kwam even ons trouwalbum lenen en die noemde toch effe een paar enge dingen op.....word je ook niet vrolijk van. Maar niet te veel over nadenken, is de volgende stap....
Thanks girls! Ik hoop idd dat ik met een dikke buik trouw, maar daar reken ik maar niet meer op. We houden het overigens vrij klein. Trouwen op vrijdag en daarna met mijn en zijn gezin (we hebben beiden een groot gezin) een weekend naar een grote woonboerderij ergens in het land. Geen feest dus, maar dat zie ik ook helemaal niet zitten. Ik wil gewoon mijn familie om me heen, dat vind ik voldoende... De ring is de ene helft zilver en de ander helft goud, met in het midden een briljantje. Het is mijn allereerste ring ooit ( , ben niet zo'n sieradentypje), moet dus erg gaan wennen aan het dragen, denk ik. Mj: ik heb in Amsterdam gesolliciteerd bij de rechtbank. Ik heb strafrecht gestudeerd en hoop misschien daar een leuke baan te vinden. Ik hoor morgen meer. Ik ga slapen, meiden. Tot morgen!
@Simba: Van harte! Leuk hoor! @Shaartje: kan toch bijna niet missen? Ik hoop voor jou dat ik fout zit met mijn 'volgende zwanger' voorspelling (hoop het niet voor Jody en Wendy hoor.....)
simba gefeliciteerd! wat leuk joh! wij gaan 23 mei trouwen, bijna dus hihi! ik duim voor je dat je word aan genomen! @de rest, jullie hebben zoveel geschreven, kan het niet meer bijhouden, zal morgen wel ff bijlezen!
oohh ja, ik heb zoooooo een steken iedere keer in mn zij... links en rechts... volgens mij groeit er wat
Wat leuk patje! Wij hebben nog geen datum, maar waarchijnlijk zal het nog wel dit jaar worden.. (even bekijken of we nog wat over hebben na de verbouwing)... En... als we zwanger zouden zijn, dan gaan we echt een datum plannen... Ik ben al eerder getrouwd geweest dus voor mij is het natuurlijk wel leuk, maar het is toch anders dan de 1e keer...... Ik zou het niet zo heel erg vinden als we niet zouden trouwen maar mijn ventje denkt daar heel anders over.....
Hé Simba, van harte gefeliciteerd meid! \/ Wat heb jij een romantisch ventje! Ik ga zo bloed laten prikken op progesteron, maar temp is toch laag gebleven, dus er is vast geen eisprong geweest. Daarna krijg ik nog een fm, ben benieuwd of er nog wat spannends te zien is. Groetjes!
@Simba: Proficiat meid, en geniet van de voorbereidingen want die dag zelf is zo voorbij En succes vandaag met de uitslag van je sollicitatie. Ik hoop dat die iig positief is...... 8) @Smurfin: Ik hoop voor jou dat ze toch een eitje kunnen vinden en dat ie nog bezig is met groeien. Ik zal duimen voor je. @Shaartje: Wel heel veel symptomen he?Spannend meid. Knap dat je zo rustig kan blijven. Dat lukt mij helemaal niet op het moment. Ben gisteren wezen sporten. Na 15 min. Kreeg ik zo'n last van mijn onderbuik en ik werd misselijk, dus ben ik er maar mee gestopt. Heb de hele week al dromen. De laatste keer dat ik zoveel last van dromen had was ik zw. maarmijn borsten zijn nog niet echt veel gevoeliger of zo. Wel m'n tepels die doen knoert pijn. Sinds zaterdag ook flink verkouden Mood swings blijven, mannetje is blij dat ie niet iedere avond thuis is. (studeerd nog). Ben afgevallen (niet aan het lijnen) maar toch zitten mijn broeken strak rond mijn buik. Vooral tegen de avond wordt het steeds erger. Oh Hellup. was de week maar alvast voorbij. ZOndag testen en naar de 9 mnd beurs. Maar hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig kalm en stil....... 8) Succes iedereen weer vandaag.
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! EINDELIJK WEER ONGESTELD! Liever, zwanger natuurlijk, maar nu kunnen we tenminste weer opnieuw beginnen!
Inderdaad katrien! weer vol goede moed de volgende ronde in! Ik ben net terug van de gyn. Zaadonderzoek was goed! 34 miljoen zaadjes, waarvan 60% beweeglijk en 80% normaal gevormd. Clomid heeft deze maand inderdaad zijn werk niet gedaan. Geen eisprong gehad. Ik heb primolut gehad en dan 150 mg clomid. Als die cyclus goed verloopt volgt er sowieso nog een HSG om 'het onderzoek' af te ronden. Zal dan wel voor een paar maanden clomid meekrijgen. 6 maart weer terug.
Net bloed geprikt, kreeg een soort breakdown bij dat mens, arme ziel.... Ze kon mijn ader niet goed vinden, ze waren niet duidelijk en voelde dun aan?! nog nooit gehad, dus zij met zo'n apart ding prikken, ben al niet zo'n held. Nou ja, vind het altijd leuk om te zien hoe het buisje zich vult met bloed, maar dat prikje, daar heb ik het niet zo op. In de auto moest ik zo huilen, gewoon uit zenuwen en ik moet zowiezo huilen om elke scheet (spoorloos gisteravond?!)..... Anyway, mijn temp was omlaag vanmorgen! 36.6, maar niet lager dan mijn gemmidelde hoor, maar weet niet of dat erg is.....wil er ook niet zo aan denken. Maar jullie merken het al, rustig blijven gaat niet zo goed meer....helaas. Verder heb ik sinds gisteravond af en toe van de steekjes in mijn buik, mijn broeken zitten nog steeds niet lekker en m'n borsten zijn gevoelig. Ik ben ook echt een beetje misselijk, maar geen last van mijn maag ofzo, lijkt wel of het in mijn keel zit. Fijn dat je hier je ei zo even kwijt kan, had ik even nodig. Thanks. Was erg ego verhaaltje jongens, maar denk wel aan jullie! x Shaartje
Hallo Dames Is het nationale bloedprik dag? Ik ben net ook geweest. En ook met mij zijn ze een kwartier bezig geweest... konden mijn aders niet vinden. Eerst bij de één, daar lukt het niet bij, toen maar bij de ander... en daar lukte het wel na een kwartier. Gelukkig aardige dames. Shaartje, wanneer krijg jij de uitslag? Dit was toch om te kijken of je zwanger bent? En Smurfin, wanneer kan jij bellen voor de uitslag. Zo stom, ik heb het aan 3 verschillende mensen gevraagd wanneer de uitslag er was, en kreeg 3 verschillende antwoorden. Ik bel gewoon morgen al! Katrien, kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer ongesteld geworden bent! Nu kan je weer door! Heerlijk toch! Krijg je wel controles? Liefs, Esther