Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Yes, had vandaag een smiley op de ovulatietest. :)
    Dus als het goed is krijg ik snel een eisprong. 8)

Ik had niet verwacht nog een smiley te zien, omdat dit mijn laatste test was wat in het doosje zat.
    Was van plan vandaag nieuwe te halen.

Dus als het goed is heeft Clomid zijn werk gedaan.

Vandaag maar flink klussen, hahaha.
    Kan het kwaad om het morgen ook te doen?

Wel romantisch om op valentijnsdag vruchtbaar te zijn en misschien wel een eisprong te hebben. :)

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje meiden wat een spanning hier..
    hier nog nks dus mijn hoop op een ei is officieel opgegeven, vanmorgen niet eens getempt. volgende week weer naar de gyn.

Ben super emotioneel, kan om elke zucht janken, dus ben ook erg bang wat die 150 mg met mij gaat doen.. heb er ook echt geen vertrouwen in

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Ben zo benieuwd....
    Ben je dan nog oktober mama?

@ jody

Jij klinkt ook niet heel verdacht ;)

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Mocht het zo zijn Moon, dan poep ik het er gewoon in oktober uit!

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha!

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik zei ook dat ik het er op mijn trouwdag (2-6-07) uit zou poepen, maar dat gaat me hopelijk niet meer lukken..... ;)

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar... hihi... zie dat je al even spastisch bent als mij... (pos bedoeld) ik voel ook overal van alles... heb de hele tijd krampjes in de onderkant van mn buik, mn broeken gaan ook niet zo lekker dicht meer enne als ik zit, dan drukt het op mn buik (mn broek) en dan krijg ik echt heel erge buikpijn. enne gasvorming...jezus...

@cin... wat geweldig een eisprong!

@cath beter dat je ong bent geworden, (zwanger was idd beter) maar dit is ook goed!

@mj.... kom op meid! hoop houden he... (sorry..voor mij is dat natuurlijk wel heel makkelijk praten, maarre weet niet hoe ik anders je moed moet geven!)

met bloed prikken heb ik nooit last... mn linkerarm, heb ik een hele grote dikke ader, op mijn arm liggen. (hih wel nog onder mn huid) meestal als ze bloed gaan prikken, moet ze eerst een plastic schort aan, omdat ze dan onder zitten haha...

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    iehw ik word helemaal beroerd van jullie prik verhalen.
    Bij mij zijn ze nooit te vinden en schijt dan zo wat in me broek.
    Moet altijd iemand mee anders ga ik echt niet.

@ wendy

Hihi leuk he als je broek niet dicht kan.
    Ik zit hier met me gulp open anders krijg ik ook zo'n pijn wat jij dan hebt.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

hihi...d an heb ik nog een leuk verhaal voor je...

heb ergens in het verleden ooit een opleiding tot doktersassistente gedaan (1 jaar maar hoor)
    toen moesten we dus ook bloed bij elkaar prikken. we begonnen met vingerprik en toen later naar de ader in de arm... toen we dat voor het eerst deden, durfde niemand dat... ok kom maar, maar dan wil ik het wel zelf doen, toen heb ik bij mezelf een buisje bloed afgenomen...:(

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

enne...over dat broek dicht kunnen... nu maak je me echt zenuwachtig hihi

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :-&

Haha ja wordt je nu echt zenuwachtig ;)
    Het is zo vrijdag :)

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wat is het spannend hier zeg!
    Ik hou het weer nauwlettend in de gaten hoor.

Maar Shaar, wanneer krijg je nou de uitslag, misschien heb ik er wel overheen gelezen hoor... maar ben zo nieuwsgierig ;)

Wendy... wat eng zeg bij jezelf bloed afnemen... bah!

13. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik ben zojuist in het ziekenhuis geweest voor een echo, maar echt wijzer wordt ik daar ook niet echt van...
    Na de eerte Clomid kuur zijn er zijn 4 eicellen die vergroot zijn van 1.1 tot 1,3 mm.
    Maar baarmoederslijmvlies nog niet gegroeid. dus eicellen had ze eigenlijk nog niet verwacht..

Is dit op de 9de dag en die grote eicellen niet goed dan ?
    Ze wilde me er geen antwoord op geven... Ze zei wel ze mogen niet alle 4 doorgroeien, dat zijn er veel te veel...
    Hebben mensen hier ervaring mee?
    weet niet of ik nu positief of negatief moet denken...

Vrijdag mag ik weer terug voor een Echo... En dan kijken ze of er eicellen doorgegroeit zijn en wanneer mijn eisprong eraan zit te komen...

Hoop dat iemand me antwoord kan geven...

Ik duim voor iedereen mee want er speelt veel bij iedereen op dit moment

toy toy toy allemaal

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb vandaag mijn hsg gehad en.....ik vond het verschrikkelijk!
    wat een pijn zeg!
    ik heb gezegt dat als de bevalling zo'n pijn gaat doen ik echt een keizersnee wil!
    ik hoop voor jullie dat jullie nooit hoeven want het was echt heel erg pijnlijk.

de uitslag was goed.....niet voor niks pijn geleden.

toen het onderzoek erop zat werd ik toch niet goed.....ik werd spierwit en ik werd helemaal high.....ze wilde een brancaar (ofzo iets) gaan halen maar ik wilde dat niet.....ik kreeg een kop koffie en ik moest direct gaan zitten.....nou het was mn dagje wel vandaag.

sorry voor mijn zeur verhaal!
    ik heb hier op het forum verschillende meiden gehoort dat bij hun de hsg geen pijn deed maar bij mij dus wel.....ik wil niemand bang maar dit was mijn ervaring en ik zeg.....nooit meer!

ik heb volgende week een afspraak en dan gaan we het hebben over het spuiten.

15. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Sorry hoor esther, ik heb er over heen gelezen!
    (teken, zo warrig.....)
    Het wordt morgen bepaald, dus ik denk morgen, maar ik hoorde ook 3 verschillende verhalen, ga gewoon van donderdag uit. Kan het alleen maar meevallen.

Spannend he? Ga maar nergens van uit, maar stiekum hoop ik toch een beetje, voel om het uur nog even aan mijn "tieten" of ze nog zeer doen....hihihi.

Maar goed, zei vandaag tegen een vriendin, als het niet zo is, is het even kut, en dat verbaas ik me telkens weer hoeveel zin ik dan weer heb om opnieuw te starten....tot de volgende teleurstelling.
    Dussss.....
    Geduld is een schone zaak!

Shaartje

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik dacht doe eens gek, bel gewoon het ziekenhuis even of ze misschien toch al een uitslag hebben!

En ja hoor....
    Progesteron 25.3! meer dan ik ooit gehad heb en HCG was niet zo veel over te zeggen, was ik al bang voor, kan nog alle kanten op.
    Zit op dag 10 na bevruchting, HCG was kleiner dan 5, wat normaal is.
    Hij moet vanaf dag 14 tussen de 3 en 426 zitten.

AAAAAAAHHHHHHHHHHHH!
    Dus ik weet nog steeds niets!

Ik moet echt ophouden met mezelf gek te maken, heb ook erge buikpijn, maar goed, ik word ook gewoon ongesteld zaterdag.....

Hoooowwww, wat is dit irritant!

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hahahhahaha Shaartje ik vind je geweldig!

Maar wat spannend zeg.
    Ik snap wat je bedoeld met:
    ''Maar goed, zei vandaag tegen een vriendin, als het niet zo is, is het even k*t, en dat verbaas ik me telkens weer hoeveel zin ik dan weer heb om opnieuw te starten....tot de volgende teleurstelling. ''
    Want dat heb ik ook, baal altijd wel even, maar als ik dan ongesteld ben denk ik..mooi snel door naar volgende keer.

Maar nu beginnen de 2 killing weeks weer... vreselijk.
    Maargoed misschien hoor ik morgen wel dat mijn progesteron ver beneden de 20 was, dan hoef ik ook nergens op te rekenen.

Shaartje... en nu? Hoe ga je het nu doen? Zaterdag testen?

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik wil niet meedoen met gek maken hoor

Maar hij is kleiner dan 5 zeg jij
    Dan denk ik 4,nogwat.
    Als ie op dag 14 tussen de 3 en de 426 moet zitten, dan zit ie dat nu toch al? Of ben ik nou echt blond?

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moet ik nog een ovulatietest doen, nadat ik positief heb getest?
    Ik heb ze alle 7 gebruikt, en nr. 7 was een :)

20. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ja Saar, HCG heb je volgens mij 0 als je niet zwanger bent... als je nu al 4 of 4 zou hebben, vraag ik me af of het wel klopt wat ze zeggen. Zwangerschap is vanaf 4 dagen voor je NOD vast te stellen....

Wil je ook niet helemaal gek maken, maar geef de hoop nog niet op. ;)

Deel Deze Pagina