@french: echt mega k*t dat het zoveel pijn heeft gedaan. Ik hoop zelf dat ik het nooit mee hoef te maken! Hoop dat je nu wel een beetje bij bent gekomen ervan. @shaar: houd moed misschien is het wel hardstikke raak! over mezelf: vandaag last gehad van een dipje... Ben bang dat de Provera niet aan slaat en als die wel aan slaat ben ik bang dat de clomid niet aanslaat maar goed dipjes horen erbij hopelijk voel ik me morgen weer wat beter als ik overladen wordt met valentijnskado's (zou het? haha hoop het wel ) Maar uhm wat doen ze eigenlijk als de provera niet aanslaat en je er niet van gaan menstrueren? Ben ik ff nieuwsgierig naar... groetjes, liefs Denise
Heb het ook nog niet opgegeven hoor chickies! Had natuurlijk ook weer honderd vragen toen ik had opgehangen. Dusss. morgen maar even terugbellen, met de gyn, word liever door hem uit mijn droom gehaald. Eshter, je bent niet blond hoor, het kan ook inderdaad nog alle kanten op. Tis ook zeker niet niet zo zal ik maar zeggen. Geen vlees en geen vis. Gewoon zaterdag afwachten, neem gewoon een lading pluggen mee naar Italie, dan zien we het vanzelf wel. Gelukkig heeft mijn vriendinnetje ook internet, kan ik jullie wat laten weten! hahahahaha, wat een frustie he?! Nog plannen voor vanavond?
Ow Denise, heb daar geen ervaring mee, sorry. Misschien weet iemand anders het hier, volgens mij zijn er wel die dat ook hebben gekregen. French, ja sorry, jij had een kut dat vandaag. Balen he dat het zo pijnlijk was. Ga maar lekker op de bank hangen met een warme kruik ofzo. Oh en Cindy, jij moet aan de wip! Wegwezen! Succes!
@denise op welke dag zit je nu zonder provera? ik heb nu 3x provera gebruikt en 3x op verschillende dagen ongi geworden...1x 3e dag - 2x 2e dag - 3x 5e dag. dus alles is mogelijk. je moet niet denken dat de clomid niet gaat aanslaan want dat kan natuurlijk wel. ik heb de pech dat het niet werkt en ik moet dus gaan spuiten maar als je er overna gaat denken valt dat toch ook best wel mee..... komt allemaal goed meid!
ik ben trouwens wel een beetje bij gekomen. alleen wat menstruatiekrampjes maar voor de rest gaat het goed. ik wil hier niemand bang maken met dit onderzoek.....begrijp me niet verkeerd! bij iedereen is het anders en als het moet dan moet het.
ey ey dames. hoe is het met jullie. hier gaat het wel. ben super zenuwachtig voor donderdag ben benieuwd wat ze zal zeggen. veel liefs Annika
@French: Wat vervelend dat het zo'n zeer deed.... Ik krijg over 1 maand ongeveer een HSG Ik heb primolut gekregen. Ik lees dat er bij provera eerder een menstruatie optreed dan bij primolut? (want bij primolut is het 3 dagen na de kuur ongeveer), of begrijp ik het verkeerd? Waarom krijg ik dan geen provera?
Ik moet na vanavond nog 2 dagen provera slikken en dan binnen een week ongesteld worden volgens de gyn. Ik probeer wat de clomid betreft verder wel van het positieve uit te gaan (behalve vandaag ff maar ja iedereen mag weleens een dippie hebben toch?) en om alles stap voor stap te nemen. gr.
Nieuwe dag nieuwe kansen.... @French: Wat vervelend zo'n onderzoek! Hopelijk heb je er vandaag geen last meer van. @Shaartje: AAAARRRRGGG Nu weet je nog niks zeker..... Het is te hopen dat je gyno vandaag meer kan vertellen. En wat je vertelde over een misselijk gevoel in je keel, dat heb ik ook. @Wendyp: Hoe is het met jou? @Bengel: Hoe is het met jou? Heb niet veel meer van jullie gelezen (Of er overheen gelezen kan ook) Nou dames weer een lange dag voor de boeg, maar dan nog maar 4 te gaan.... zondag weten we meer.
hier alles oke..nou oke...ik voel me niet toppie..tja eind van de cyclus he.. ene keer denk ik; ik word gewoon maandag ongi, en dan heb ik bloedend tandvlees bij het tandenpoetsen, even later een bloedneus, stoelgangproblemen (dan niks en dan een homp) en steekjes in buik (spierpijn achtig) en dan denk ik zal t.? en ik slaap slecht..zenuwen? ik weet t niet.. Gisteren wel een waterbed gekocht! die krijgen we over 2 weken, hopen dat ik dan lekker kan slapen..zucht... @ cathelijne: ik weet van mijn eigen echo's dat op dag 9 ik bij 50 en 100m g een eiblaasje van 11 mm had, en bij 150 mg een eiblaasje van 14 (die bij 26 mm gesprongen was)..een eiblaasje kan gemiddeld 2 mm per dag groeien, met uitschieters...maar als ik jou was zou ik eisen dat de gyn je wat info geeft: of dit normaal is wat jij vertoont/of t deze ronde nog haalbaar is enz...maar ze hebben mij geleerd elke keer te wacthen tot dag 21, en mijn gevoel af te gaan, en deze had t elke keer goed. Gr een verwarde en vermoeide bengel
Goedemorgen! Heb net gebeld met de gyno. Ben er niet veel wijzer van geworden. Hij zei dat de uitslag niet uitwijst op een zwangerschap, mijn eisprong was wel heel goed zei hij. En toen zei hij, dit wil niet zeggen dat je niet zwanger ben hoor, dat kan nog steeds?!?!?!?!?!?! Die waarden veranderen om de dag. Nou ja, ik heb het zeker al opgegeven. Mijn temp is ook weer laag vanmorgen, ook wel raar, want is meestal dag voor mijn menstruatie, en dat is pas zeterdag. Al met al geen nieuws. Wendy! Hoe is het met jou en je sympthonen?
@ shaartje ik weet dat je met progesteron waarde idd kan bepalen of je een goede eisprong gehad heb, (bij mij was ie bv. 70) maar dat betekent niet dat ie bevrucht is...(was mij mij vorige maand dus ook niet zo, terwijl ik symptomen dacht te hebben (zoals denk ik iedereen elke maand wel denkt) Succes..wie weet is het WEL raak..t kan nog alle kanten oop..D day zal alles kunnen zeggen en niks anders... Groet en knuf Bengel
@ bengel Wat jij allemaal hebt, lijkt echt op zwangerschap. Dus wie weet toch wel zo?@! @ shaar Jeetje, ben je nog niet super wijzer dus. Wanneer ga je testen?
@ moon: horen huilbuien daar ook bij? Gisteren was ik zo moe ben half 9 naar bed gegaan, 11 uur wakker en zeer slecht geslapen. Een collega (mijn surrogaat moeder) zag t en weet ook van dit allemaal, en vroeg me hoe het uberhaupt met me gaat (reorganisatie binnen bedrijf, veel extra taken gekregen en nieuwe werkplek op andere locatie, ben logopedist bij VG kinderen en volwassenen) Ik begin met toch te huilen kon niet meer ophouden... ik mag om 12 uur al naar huis, baas vond t wel goed effe zo voor me... ik heb t koud nu zit te rillen achter pc... ga nu maar snel effe client die al op de stoel zit behandelen...die is al ijverig aan het knippen (autist van 50 jaar_ doei een emo bengel
@bengel: Wat ontzettend vervelend, maar heeeeel fijn dat je naar huis mag van je baas... Lekker even onder de wol en bijkomen.... Laten we hopen dat je dit hebt omdat je zwanger bent! Dan is het in ieder geval ergens goed voor....
@bengel Hmz ja hihi... hier is het al 2dagen achter elkaar raak kwa huilen haha. En niemand kan iets goed doen. Ja alleen de hond, die komt telkens op me buik liggen en knuffelen haha.
Goede tekens Bengel! Ik weet dan hoor van de progesteron. Ik heb nooit hoger gescoord dan 18 dus was heel blij met 26! Een goed gemiddelde voor mijn hormoontjes zeker voor een eisprong op dag 38. Was best trots...hmmm Denk dat ik maar op jou moet stemmen Bengel! Spannend. Ik ga niet testen, tenzij ik maandag nog niet ongi ben! Groeten Shaartje
1E RONDE CLOMID Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Hopenlijk slaat ie aan!! Denise: 6/2 begin provera en daarna 1e ronde clomid dat wordt duimen! Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.jippie weer eisprong! Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. 11-2 temp verhoging, toch een eitje gesprongen?!? 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 6E RONDE CLOMID Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk! 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Puksem : NOD 3 Februari Annika :NOD 8 februari Dieseltje :NOD 23 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 18 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Wendy : NOD 19 februari Patje : NOD 1 of 2 maart Bengel: 19 febr EISPRONG Dieseltje : 9 februari Annika: 26 januari Jody : 3 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? Wendy : 4 februari Bengel : 5 febr Patje : 14 februari? of 17 februari?? VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Wendy Cath: Shaartje Wendy: Jody Moon: Wendy Patje: Wendy Smurfin: Wendy Marit: Shaartje Jody: Shaartje en Bengel Dieseltje: Jody en Wendy Denise: Wendy ZWANGER Marjo83 Moon85 23 feb eerste echo