Heej dames.... nog plannen voor valentijn? Ik word gewoon hier echt GEK van mezelf...ben echt behoorlijk kribbig... enne gister wilde ik het liefst het ook op een janken zetten... ben bezig met die cursus techniek, van de vrachtauto en ik weet nix! toen vroeg ie nog wat aan mij, jah weet ik veel gilde ik haha.. enne wordt wanhopig van mezelf... de eerste avond/dag die ik vrij ben waarop ik dus niets hoef te doen is volgende week zondag! krijg ik het al spaans benauwd van! enne heb iedere keer een brandend gevoel in mn maag als ik gegeten heb.. (geen brandend maagzuur) krampen in mn buik... als het niet zo is, dan houdt mn lichaam me wel goed voor de gek! Zijn er nog wat bloeduitslagen binnen van de rest? esthertje, smurfin?
Nee het was nog niet binnen bij mij Wendy... beetje jammer. Vanmiddag nog maar eens bellen, en anders morgen. Doe jij een beetje rustig aan Wendy?
jah moet ik ook eigenlijk gaan doen... ben de depressie nabij zeg maar! gelukkig ga ik dinsdag wel een dagje kuuroord doen... maarre dan moet ik al om 7 uur op en ben pas om 9 uur thuis... maarre ik ga mezelf helemaal relaxen!
thnx.. enne nu is het wel genoeg...zit weer met de tranen in mn ogen hahaha jezus... ga ik echt zo'n sentimenteel meisje (jah vind mezelf ngo een meisje) worden?
NEEEE! Vooral niet te sentimenteel Ga maar lekker genieten dinsdag, lekker ontspannen. En het komt allemaal goed!
Dikke knuf voor wendy! Ben zo benieuwd! Hoop echt dat die kwaaltjes van jullie zijn wat het moet zijn.
hoi wendy...goh we gaan gelijk op, ennuh heb herkenbare dingen die jij meldt...zou t?ik durf het niet te hopen, zeg iig telkens : ga er maar vanuit dat je ongi wordt dan kan t alleen maar meevallen. Maar ja...we hopen natuurlijk alelmaal op 1 ding. succes, ennuh ik volg je! Gr bengel
jah dat heb ik ook... heb echt het gevoel dat mn lichaam me in de zeik neemt.... en voel me een echt grote aansteller haha
K*T is dat he ik word er neit goed van net als net, jeuk aan mijn tepels in ene keer uit het niets, en nu weer weg...is dat een symptoom vraag ik me dan meteen af..met alles..pff...was t maar maandag...dan kunenn we verder... deze maand heb ben we iig onze eigsprong gevoeld, dus ericht gewerkt zou ik maar zeggen, dus we hadden niks meer kunnen doen dan gedaan is.. gr bengel
Ik moet echt lachen om jullie Klinkt allemaal zo verdacht! @ wendy Had dat ene waar we het gisteren over hadden even opgezocht. Bij 20weken is dat
das al bijna wendy...! ik probeer gewoon maandag aft e wachten hoor...want ik blijf mezelf inpraten dat ik de symptomen misschien wel zelf oproep omdat ik wil... gek he.. bloedneus oproepen? bloedend tandvlees? ach ja tijd zal t leren en anders maar weer mooie lingeriesetjes kopen hahaha (zeg ik nunuchter)