Ik ben even weg... loop nog in me pyama Dat zit toch zo lekker haha. Maar moet me aankleden woefje moet ook naar buiten.
ben vorige maand begonnen (jan) en 3 setjes per maand, zodat ik 3 geslaagde avondjes minimaal heb hihi.. dus 6 in 2 maanden maar ik kan ook hergebruiken he! ik denk dat ik dat ook maar doe..want wordt idd te gek anders...
thnx.. enne nu is het wel genoeg...zit weer met de tranen in mn ogen hahaha jezus... ga ik echt zo'n sentimenteel meisje (jah vind mezelf ngo een meisje) worden?
vraagje: ik heb het idee dat mijn nagels een stuk brozer en breekbaarder zijn de laatste maanden.... iemand ook die ervaring (clomid?). Ook meer haaruitval trouwens.. Chrizzzy
meiden wordt dit weekend het grote test weekend ofzo.. jeetje man.. leuk dat jullie zo tegelijk gaan.. 1 vnan julie (LIEFST ALLEMAAL) moet wel pos testen hoor.. word echt spannend.. en Wendy.. niet huilen.. wordt ik ook verdrietig van
ben dus om 12 uurnaar huis gegaan..effe langs moeder die met kuntstheup op de bank ligt en revalideert, haarverf gekocht...en nu met mijn hoofd in de verf achter de pc.. tjeetje ik ben een partijtje sjaggie zeg..bleh...zal wel PMS zijn....helaas..
Ik ben heel vrolijk zal ik je op vrolijken met me leuke verhaal. Mijn ma kwam me vanmiddag ophalen om naar het dorp te gaan. Toen schrok ze heel erg van me buik. En vertelde dat me broek niet meer dicht kon. Dus moest ik mee nieuwe broeken gaan halen. Nou ik heb toch 2 super sexy broeken gekocht zeg Ze zitten heel sexy over me buik tot aan me middel haha. En paste perfect... vrouwtje van de winkel dacht dat ik al poosje zwanger was.. toen wij vertellen hoe lang stond ze echt zo oh is het een 2ling dan? Hihi... Maar goed ik kan weer lekker zitten met me nieuwe broekjes Ze wilde me ook meteen boven kleding aan smeren maar dat komt nog wel.. pas nu nog wel me boven kleding en anders verleng ik het wel met een buikband.
hihi das wel grappig ja...stel je voor ...toch weer een 2ling..dat zou wat zijn he! je hebt een smile op mijn gezicht getoverd knuf bengel
#$*W&$%(#&$(%#&$(%#$(%*#W$(%*^#( %^( #$^%(%(^#$ Progesteron 5,3 Geen eisprong dus... Kan wel janken... maar zit op mijn werk! Nog een uurtje!
Nou zeg... oooo ik wil echt naar huis De tranen branden steeds in mijn ogen. Ik dat k*Twijf van nog teruggebeld, want ze hadden pas 22-2 weer tijd bij mijn eigen gyn, ik wilde eerder, ik wil weten wat er nu aan de hand is in mijn lijf. Groeit ie nog, is ie weg? Maar dat kon allemaal niet, moet weer een volgende cyclus afwachten....
he meid wat ontzetten K*t! kop op! Nog even en dan kan je lekker naar huis wat verrot he dat je dan op je werk zit en je in moet houden... liefs
Hou vol! Ga maar snel naar huis en huil maar lekker uit! Desnoods maar bij een andere gyn! Dikke kus. Shaartje
hai lieve esthertje.. ga lekker naar huis, zeg dat je vriend zijn sleutel is vergeten en er niet in kan ofzo... die rot clomid ook.. weet hoe je je voelt. ik kan ook pas 21-2 naar de gyn.. weer een maand verspeeld.
meiden, is het eigenlijk verplicht om clomid 150 te proberen voor dat je de vlgende stap mag zetten.. ik heb echt het idee dat clomid me erg labiel maakt.. is er niks anders?
@esthertje.. he hoe kan dat nou? en er is ook niet een eisprong die eraan komt? weet niet of ze dat uit het bloedbeeld kunnen aflezen... idd anders naar een andere gyn! @moon super... foto's foto's foto's! ! zou toch idd wel wat zijn als je weer zwanger zou zijn van een tweeling! geweldig! @chrizzzy nee heb het juist andersom..haaruitval heb ik altijd wel gehad. heb lang haar, dus dat valt wel op...maarre mn nagels...pfff ik kom er met een nagelknipper bijna niet doorheen! enne ik maar denken dat mijn vriend a-romantisch was... hij had me vandaag al een ecard gestuurd.... kom ik net thuis.. supergrote bos bloemen. witte rozen en lelies erdoorheen en we gaan straks uit eten....