Wel goed hoor! De ene dag wat misselijker dan de andere maar over het algemeen niks te klagen hoor! Over kleine 2 week weer een echo, blijft toch wel spannend allemaal... Kus
MJ Ja... ik hoop dat we een superei gaan produceren. Maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in Clomid. De bijwerkingen waren er ook al bijna niet deze keer.....
nee ik heb ook bijna geen bijwerking, alleen het super labiel worden..ik ga liever ook gelijk door naar de volgende stap en sla de 150 mg over. volgens mij was bij crizzy 150 wel aangeslagen.. hoe is het met crizzy eigenlijk?
@smurfin hopen dat je dinsdag alsnog een positieve uitslag krijgt. enne super van die bloemen! @mj en esthertje... ik ga voor jullie (heeeeel hard) duimen dat 150 aanslaat! @shaartje...kom op meid...geen bloed houdt moed he? Ook voor jody. @sam... uhhhmmm zijn het er miss 2 zeg... offe idd anders een superei! Heb sinds gister last van maagzuur... We zijn uit eten geweest en had zoveel zin in spareribs... maarre iedere hap die ik nam, dacht dat het er met dezelfde rotgang weer uitkwam.. maarre het is netjes binnen gebleven... echt lekker ranzig gegeten. @bengel hoestie daarzo?
Heb op een of andere manier het gevoel dat ik me aanstel en dat het helemaal niet zo is... waarom zou ik deze maand zwanger zijn?
heyyy wendy spannend meid enne er zaten 2 mooie eitjes dus denk idd dat z allebei gesprongen zijn met deze waardes
Tja, dat is helaas het combi-gevoel van het héééél graag willen en jezelf beschermen voor als het toch niet gelukt is. Heel irritant, maar ik geloof dat we allemaal zo in elkaar zitten. We hopen het allemaal heel erg, maaarrrrr.... Heel irritant. Wat zou het lekker zijn als je er nog onbevangen in kon staan, maar dat lukt helaas niet meer nu we in de MMM zitten. Dus misschien morgen! Wat vreselijk spannend!
@sam dat zou wel super zijn he ik hoop het echt dat ze gesprongen zijn en dat het raak is! @wendy wanneer ga je ookalweer testen? hier laatste dag provera dus wachten wachten wachten op ongi
jeetje sam, gister zag ik op tv een 5-ling.. pfffffffff dat is wel vermoeiend, maar dan komen wij je wel helpen hoor, toch meiden?
bEN VAN DE PARTIJ! tHANKS Marjo, ben gek op knuffels. Ga even naar de WC, checken op prutjes......yuck!
Hé Denise, ik heb Duphaston voorgeschreven gekregen om m'n cyclus af te breken, zou dat hetzelfde zijn? Hoe lang slik je die Porvera en wanneer zal je dan ongeveer ongesteld worden?
Hallo Dames, Pfff wat ben ik moe zeg. Ben niet gaan schilderen vandaag maar de zolder gaan opruimen. Heb het nu verplaatst naar de overloop moet het zo naar beneden halen. Maar rol zo wat om. Wat een spanning weer he vandaag. Ben zo benieuwd! Hoop op posi testen van het weekend of er na hihi. Nou ga maar weer verder moest even kijken bij jullie hoe het er voor stond. Kusssssss
Ja kreeg net bij juni mama's ook al op me kop haha. Maar anders komt het nooit weg. Marco zou het in de kerst vakantie al doen. En nu is het nog in huis.