2 IENIMINIE SLIERTJES BRUIN, BIJNA NIET ZICHTBAAR..... Sorry hoor, maar kan het met jullie wel delen toch?
kan ook innesteling zijn Zo lang er nog geen bloed is heb ik hoop voor je Nou ik ga eten en naar bed. Ben echt kapot..
Ja ik denk ook dat het hetzelfde is alleen een andere naam. Moest 10 dagen slikken en dan binnen een week ongesteld worden... Hoop dat ik niet te lang hoef te wachten want dan ga ik weer stressen en ik wil RELAAAAAXXXXXT blijven 8) Ik ga nu een kast verven geen zin in maar het ligt al maanden in de grondverf en het is nu mooi weer! toedeloe!
hallo, Ik heb ook clomid gebruikt. Van sommigen hoorde ik dat ze zich beroerd voelden. Ik voelde helemaal niks. En 13 februari heb ik mijn eerste ronde gehad. Nog even afwachten .......... groetjes
Hallo Meiden Nou, mannetje is teruggebeld door de assistent van de gyn. Ik moet maandag nog een keertje op progesteron laten prikken, gyn vond het erg raar dat ik geen eisprong heb gehad. En verwacht dus dat ik hem wel heb gehad ( na laatste keer prikken) of nog ga krijgen. En dan gewoon donderdag afspraak... en dan gaan we kijken hoe of wat. Maar het stomme is, ik heb totaal GEEN afscheiding.... maar wel menstr. krampjes ( heel licht) af en toe. OOOOOOOOOOOOOO ik word niet goed. Ik ga op marktplaats kijken hoor, of ze nog een kant en klare baby verkopen
bij mij is nu een aantal keer met duphaston de ongesteldheid opgewekt. Ik moet een week lang slikken (2 tabletten per dag) en wordt vervolgens 8 tot 10 dagen na de laatste tablet ongesteld. Chrizzzy
hallo. wat is er veel geschreven in de tussentijd zeg. haahah Ik heb vanmorgen gesprek gehad. Mijn pompje is verwijdert. Ik meot volgende week starten met provera en dan beginnen met Menopur te spuiten. kreeg ook ene leuk tasje mee met bodylotion en scrub en haarmasker erin en een bakkie voor die naalden en een info cd-rom. veel liefs Annika
Met Chrizzzy gaat alles wel goed... Overigens heeft 100mg een keer wel en een keer niet tot eisprong geleid en ben ik nu aan mijn eerste ronde met 150 mg bezig. Zit op dag 9 dus kan er nog niet te veel van zeggen... wat wel opvalt is dat mijn temp de hele week netjes constant rond de 36,5 ligt... de keren dat ik geen eisprong had ging mijn temperatuur de eerste 2 weken echt alle kanten op, maar de keer dat het wel was aangeslagen was het minder onregelmatig.... ik houd me daar nu maar even aan vast en hoop met een kleine week gewoon een dikke vette positieve ovulatietest en ovulatiepijntjes.... Hoef pas in mei weer naar de gyn als de clomid aanslaat en blijft aanslaan... Chrizzzy
Met Chrizzzy gaat alles wel goed... Overigens heeft 100mg een keer wel en een keer niet tot eisprong geleid en ben ik nu aan mijn eerste ronde met 150 mg bezig. Zit op dag 9 dus kan er nog niet te veel van zeggen... wat wel opvalt is dat mijn temp de hele week netjes constant rond de 36,5 ligt... de keren dat ik geen eisprong had ging mijn temperatuur de eerste 2 weken echt alle kanten op, maar de keer dat het wel was aangeslagen was het minder onregelmatig.... ik houd me daar nu maar even aan vast en hoop met een kleine week gewoon een dikke vette positieve ovulatietest en ovulatiepijntjes.... Hoef pas in mei weer naar de gyn als de clomid aanslaat en blijft aanslaan... Ik lees trouwens wel veel mee, maar reageer niet altijd.... Chrizzzy
Spannend hoor an! Wat leuk dat je dat kreeg. Hihi zkr zo'n geel bakkie voor je naalden? Ik gooi alles altijd zo in de prullebak
hee esthertje, wat fijn dat er geluisterd is en de gyn toch nog ene keer bloed laat prikken annika, spannend meid en wat leuk dat je dat allemaal kreeg
heej esthertje idd beter dat je nog een keer bloed mag prikken... (pff heb je nog wel bloed in je ) enne een eisprong hoeft niet gepaart te gaan met afscheiding..heb ik tot nu toe nog niet gehad (tijdens eisprong) wel daarna een hele sloot yoghurt... shaartje... jah hoor...jij mag alles met ons delen... sam...ik geef me wel vrijwillig op! wil je best komen helpen met je 5 ling hihi chrizzzy netjes dat je temp mooi gelijk blijft...hoop dat dat een goed teken is! moon....hup....naar bed jij, gek dat je bent... een beetje je huis verbouwen in je eentje! nou jah.... uhh.. met zn tweeen bedoel ik eigenlijk hihi