Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Mmm Wendy heerlijk die sloot yogurth van je!
    hahaha...

Nou ik wacht gewoon lekker af!

Inderdaad Moontje moet even rustig aan doen.
    Het is ook een beetje ons kind hoor hahahhaha
    Allemaal tantes van je kindje zijn wij!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :) :) :)

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

zo is he maar net:D:D:D

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    zijn er eigenlijk meiden bij wie 100 mg niet aansloeg maar 150 wel.. lijkt er niet op

5. sam mv kylian

mijn gyn gaat niet eens verder dan 100 heeft ie vorige week gezegd.
    hij heeft de ervaring dat als 100 niet aanslaat 150 dat ook bijna nooit gaat doen.
    sorry wil je niet ontmoedigen

6. bengel

bengel Niet meer actief

hier alles wel oke..
    niet echt super posi...verwacht ook geen pos. test meer hoor..
    ik zei net tegen ons mam: k krijg weer puistjes is meestal geen goed teken..toen zei ze: nee meestal niet he..en zij ziet ALTIJD wanneer iem. zwanger is..ja ik weet dat ze t ook wel mis kan hebben, maar ik geloof er eignelijk niet meer in deze maand..
    DUS wendy: go for it; laat er deze maand nog 1tje zijn die zwanger is...
    nu hoop ik wel 'gewoon'maandag ongi te worden, dan kunnen we meteen weer verder...en ik hoop niet zo'n pijn te hbeben op de 1e dag dan vorige maand...Kan ik me daarvoor ziek melden? Mijn leidinggevende weet van de hele situatie, hebik gisteren na mijn huilbui flink mee gepraat..zou hij begrip hebben als ik me ziek meld bij hevige buikpijn? want vorige maand ben ik naar bed gegaan met kruik toen het losbarstte..

groet
    een verdrietige, en toch weer onzekere, maar toch ook altijd positief proberend te blijven
    Bengel

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik wou dat mijn gyn erzo over dacht.. wat komt er nou clomid, spuiten?

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hallo meiden,

Ook al ben ik niet zo veel meer hier op de site (zo ongelooflijk druk op het werk).. ik denk wel aan jullie hoor!
    En wacht in spanning op een berichtje dat er weer iemand zwanger is!

Liefs, Marit

9. sam mv kylian

mj,
    ja na clomid komt spuiten. ik ben de vorige keer na clomid begonnen met puregon en pregnyl, de eerste om een eitje (of 2) op te wekken en dan pregnyl om een eisprong te krijgen

klinkt enger dan dat het is hoor ;)

10. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    He meiden, kom weer even bij jullie 'inbreken', na vorige keer zulke goed etips van jullie gekregen te hebben, dat ik gewoon naar de GYN moest gaan enzo.. (heb me immers weg laten sturen door de dokter...)
    Dussss, gister mn afspraak met de GYN, heb je een verwijsbrief? Was haar eerste vraag.. oh jee, die heb ik niet.. Gelukkig ging ze gewoon door en zei dat ik die dan nog maar moest brengen (oeps..)
    Ik heb allemaal kweekjes en testen e.d gekregen en uitstrijkje en inwendige echo en daarop was te zien dat mn slijmvlies nog veel te dun was, was nog niet opgebouwd, dus ik hoef voorlopig ook geen ongi te verwachten. Nu heb ik bloedgeprikt, en over 2 weken weer en dan kijkt ze wat daar uitkomt en kijken of ik wel of niet een eisprong heb.. En anders gaat ze eerst mn ongi opwekken en hoopt ze zo de boel weer op gang te brengen. Maar ik meende dat als je alleen ongi op wekt dat je dan gewoon een onttrekkingsbloeding krijgt en dat je daar geen eisprong door krijgt? (zou toch zelfde zijn als weer even de pil slikken en stoppen?)of zit ik nu verkeerd?

Ik moet over 4 (lange) weken weer terug komen en dan hoor ik wat uit de testen is gekomen en eventueel dan mn ongi opwekken, Maaarrrrr er geberud iig nu iets! Want de onzekerheid is echt slopend!
    En ze begreep dat ik niet zo lang wil wachten! Stel dat ik echt helemaal geen eisprong heb.. dan zitten we voor nu voor niks te 'proberen'!

Ik begrijp nu pas hoe frustrerend het is als alles niet vanzelf gaat! En hoe frusti de wachttijden steeds zijn! Ze vroeg me eerst in april terug te komen en het even zn tijd te geven! Maar gelukkig zag ze toen dat dunnen slijmvlies!

Oke meiden allemaal veel sterkte en wie heeft eventueel tips voor mij of uitleg e.d!
    Alvast bedankt!

Liefs Lin

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  12. sam mv kylian

auww dat deed zeer hoe ze dat opschreef.
    kon het niet nalaten om te reageren

13. sam mv kylian

linneke, wat super dat er nu eindleijk wat gebeurt zeg,
    dat wachten is zoo verschrikkellijk

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja schandalig he.
    En dan ben je 30jaar oud, dan moet je toch wel beter weten.
    Ik werd echt zo kwaad.
    Heb het zo netje mogelijk geprobeerd op te schrijven hihi

15. sam mv kylian

nou wou het ook nog harder opschrijven en moest er ff over nadenken.

zal nog wel hard overkomen pech dan.
    je kan niet zomaar wta gaan roepen over mk. is zo al zwaar genoeg om ermee om te gaan :(

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    kneuzen zijn het? ze is zelf een kneus! maar goed er zijn weleens vaker dingen die mensen opschrijven waarvan ik denk: ? ben je wel helemaal goed!

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Laat haar maar merken.
    Ze zit ook nog is bij oktober mama's.

Ja dat is zkr zwaar :cry:

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja meiden dat is gewoon dom.. stress, waar heeft ze het over. en noemt ze dat al stress kom op zeg.. . nou ja.. beter kan je de discussie niet aangaan.. via internet communiceren kan soms heel verkeerd over komen

19. sam mv kylian

ja idd , waar heeft ze het over.
    is echt dom zoiets, dat is iets neerzetten zonder erover na te denken :(

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo.

de gyn ging bij mij ook neit verder dan 100 mg Clomid.

veel liefs Annika

Deel Deze Pagina