ik heb 2 van zulke testen voor de mmm gedaan, daar kwam na 15 min licht streepje.. bij 1 cb trouwens ook.. wel erg licht hoor, maar ja toch echt niks.. anders was ik nu al bijna mama geweest.. ik blijf nu echt bij de testen van de site, die met die paarse dop..
Misschien heb je een hele vroeg MK gehad. Dan ben je wel zwanger geweest maar leek het later of je ongesteld worden was. Komt heel vaak voor. Want CB geeft echt niet zomaar aan.
nee echt niet.. ben namelijk maar 1x vanuit mij zelf ongesteld geworden.. en dat was veeeeeel later dan bij die testen.. ik denk dat je gewoon nooit later dan 10 min moet kijken.. overigens een vriendin van mij heeft tot cd dag 60 twee weken lang lict positief gehad, maar zij is toch mooi vorige week mama geworden.. dus gewoon blijven testen
Het was denk ik 8 minuten ofzo... enne het was test van deze site... maarre het was niet echt een streep...moest hem wel tegen het licht aanhouden! ik durf me echt nergens op vast te pinnen (zei ik ook net al tegen moon) ben echt bang dat mn lichaam een loopje met me neemt... maarre ik ben echt misselijk! zo heb ik het nog niet gevoeld.... zeg ook iedere keer tegen mezelf...ben niet misselijk ben niet misselijk...
wendy, spannend meid, lijkt mij toch dat zo'n streepje er niet zomaar komt moon, ik zal zo es gaan lezen wat je geschreven hebt
@ Wendy... Ik had bij vorige zwangerschap ook een heeeeeel lichte stip. Niemand zag het, degene die het zagen vonden het zo licht dat ik niet zwanger kon zijn. Het is de eerste 8 weken een geweldige zwangerschap geweest... mankeerde niks aan, daarna is het pas mis gegaan. Ik denk, ik weet bijna zeker... dat het hartstikke raak is! Waarom laat je geen bloed prikken, dan weet je het zeker! Ik feliciteer je pas als je je banner aangepast hebt hoor! Liefs Cath
ja ik denk ook dat het raak is hor.. die midstream testen geven absoluut geen streepje als het niet raak is.. spannend...
Ha die Wendy, spannend hoor... maar ik zie aan je banner dat het nog 3 dagen is tot je nod... dus het kan heel goed gewoon raak zijn deze ronde... persoonlijk wacht ik met testen echt tot de NOD, hoe moeilijk dat ook is soms... ik haal ze gewoon niet eerder meer in huis, juist om zo'n situatie als je nu hebt te voorkomen (wel of geen beginnend streepje) en als ik test kijk ik op het moment dat ik mag kijken en gooi hem vervolgens meteen weg (ook bij ovulatietesten trouwens) om niet te gaan twijfelen als er iets veranderd na de tijd dat je nog mag aflezen... voor ieder natuurlijk een persoonlijke keuze, waarbij ieder lekker moet doen en laten wat ze zelf het prettigst vinden.... Mijn duimen draaien voor je hoor meid... Chrizzzy
Je bent natuurlijk nog heel vroeg met testen.... zondag weer, en dan een (alcoholvrij-)feestje bouwen!
Ik heb het helemaal gehad... Ben in het ziekenhuis geweest en er is overstimulatie, minimaal 5 maar waarschijnlijk 6 of 7 eicellen opspringen, we mogen dus geen gemeenschap hebben, Ik voel het zo als een verloren maand... Kennen meer meiden dit gevoel of hebben jullie dat ook gehad? Catheleine
He Catheleine, wat vervelend zeg... Ik ken het gevoel heel goed hoor, van die verloren maand... ik heb een keer een eisprong gehad in de week dat ik duphaston slikte, was er niet op bedacht en kwam er pas later achter dat het wel degelijk een eisprong was geweest... de maand daarop wel een goede eisprong maar door dat mijn lief ziekig was weinig kunnen vrijen... verder weet ik nu al dat als 150mg aanslaat en deze maand niet zwanger ben, dat als het de volgende maand het ook doet dat mijn lief dan niet in het land is in mijn vruchtbare periode (zit anderhalve week ik de states voor zijn werk dan....)... bijvoorbaat voelt dat al als een verloren maand waarbij dan ook nog meteen het gevoel opkomt dat de kans dat 2007 mijn mamajaar wordt dus min of meer voorbij is dan... Chrizzzy
WENDY... wat spannend! Hier alles goed, tis bijna weekend he. Zitten hier op het werk in spanning, collega kan elk moment vader worden. Zijn ook tijdje bezig geweest, dus extra wonderlijk! Verder ga ik vanavond naar mijn vriendinnetje, lekker en meidenavondje houden incl. maskertjes, Bridget Jones en IJs hahah! Dus vanavond en morgen even geen bericht van mij, maar Wendy ik ben wel benieuwd, ik kijk gelijk als ik thuisben morgen! Liefs, Esther
chrizzzy Bedankt voor je reactie, Ja dat verloren gevoel is zo inmens op dit moment, en zeker omdat je weet dat je wel een eisprong hebt... Met heel veel eicellen. ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat al die eicellen bevrcuht zouden raken en in zouden nestelen.. maar de arts vond de kans op een 4ling veel te groot met de weinige info die ze nu over mij had... Ik krijg waarschijnlijk volgende maand een clomid kuur van 25 mg, en dan hopen we op een eisprong van 1 of 2 eicellen. Maar dat is nu moeilijk om naar uit te kijken duurt zo lang dan he! en dan moet je maar hopen dat je menstruatie wel wil komen... Mijn man gaat dit jaar voor 3 weken naar amerika, ik zie daar ook wel tegenop, dan heb je weer zo'n weggegooide maand, als je nog niet zwanger bent... Ik duim voor je voor een goede maand met een positieve uitwerking... Catheleine
@ sam en Kath. Hoop dat ze nu is gaat na denken inplaats van onzin vertellen/neer zetten. Der staan nog 3 dingen van haar in dat deel van het forum. Over borsten en nog wat. Ga genieten van je zwangerschap maar je niet zo druk maken om alles en nog wat.
pfff, zo ver had ik nog niet eens gekeken, maar idd hoop wel dat ze nu eerst na gata denken in plaats van zulke domme acties te doen maar meestal met zulke mensen
@catheleine: vervelend he van die maanden die verloren gaan je kan er gewoon geen f*** aan veranderen en dat maakt het extra frustrerend. Ik heb al 7 verloren maanden achter de rug hopelijk komt daar nu snel verandering in! Blijf moed houden meid alles op z'n tijd! @wendy: wat maak je het toch weer spannend! Volgens mij doe je het expres om je "tadaaaaa" moment extra leuk te maken! nee hoor zit je te dollen. ik duim voor je [-o< en hoop echt voor je dat het raak is! Ik ga nu dag en nacht op forum hangen totdat jij zekerheid hebt en de rest van de meiden toitoi veel klusplezier! Ik ga dr nog even voor \/ want straks ben ik een week uit de roulatie met me hahaha
weet iemand eigenlijk hoe het zit met verzekeringen.. is bij jullie alles vergoed.. en wat betreft ivf hoe zit het daar mee