Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik geloof dat 3 IVF in basisverzekering zitten... ?

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey wendy.

wat spannend voor je,

vandaag mijn eerste provera gepakt.

veel liefs Annika

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja heb ff gekeken bij mijn verzekeraar (zilverenkruis) in de basisverzekering de eerste 3 IVF pogingen en vruchtbaarheidsbevorderende behandelingen 100%

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey denise

ik heb ook zilverenkruis maar je moet opassen daar
    mijn hormoonpompje hoort ook bij vruchtbaarheids behandelingen maar die krijg je alleen maar vergoed als je over gaat op ivf

nu krijg ik menopur en daar geld het zelfde bij.
    ook bij clomid enzo.

tenzij je een machtiging krijg van je arts.

veell iefs Annika

5. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Wendy. Oeeeeeeeeeeeehhhhhh wat spannend!
    Een héél licht streepje dus, dat geeft de burger moed! Wat zal je de hele dag al een raar gevoel hebben.
    Heb je niet 's middags nog een testje gewaagd? Ik hou m'n felicitaties nog ff in, maar het ligt op 't puntje van m'n tong hoor.
    Zal 't....... :D

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

nee niet nog feliciteren hoor! eerst maar ff afwachten...

ben vandaag op de huishoudbeurs geweest... ben nog langs moeders voor moeders geweest... was met die vrouw aan het praten (alvast kijken of ze ook in haarlem komen hihi) zegt mn moeder... je gaat toch niet in een potje piesen... dat stinkt! dus ik meteen fel reageren... echt wel dat ik dat ga doen. zat die mevr me aan te kijken.. dus ik vertellen over clomid enzo, dat ik de 2e ronde zat en bijna mn nod had.. dat ik ook stront misselijk ben, maagzuur... kreeg ik een potje mee, moest ik piesen. deed zij wel ff een test... negatief... maarre ze heeft me een gratis testje mee gegeven en dat ik vrijdag nog maar eens moest testen... (volgens haar lijst, was het vrijdag pas) echt heel erg lief van dr!

IK HOOOOOPPP HET ZOOOOOO!

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @wendy spannend meid!
    ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is! [-o<

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    wendy ik duim voor je hoor!

we moet 27 februari naar het fert. ooooeeeehhh ik ben nu al zenuwachtig, ik denk een intake voor iui... vind het zooo spannend! maar ff wat anders, volgens mij heb ik of net mn ei gehad, of krijg ik hem nu, maar heb zoo een buikpijn in mn baarmoeder en eileiders enz.. weet iemand misschien wat het is?

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb mijn clomid gewoon meegekregen bij de apotheek anders had ik toch meteen moeten betalen als iets niet vergoed is...? Ik heb er nog niet zoveel verstand van want heb pas vanaf 2006 dat ik mijn eigen verzekering regel en dit is eigenlijk voor het eerst dat ik er "gebruik" van maak dus geen verstand van declareren enzo hiervoor deed mama nog alles :) maar ik zal het vanzelf wel merken heb wel Basis plus** dus misschcien zit daar ietsje meer bij zoals clomid ? liefs!

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    en nu weer on-topic: als ik zwanger ben dan zal ik potjes volpiesen tot ik erbij neerval voor moeders voor moeders! Vind het hardstikke goed en het is hard nodig. Misschien een beetje tegenstrijdelijk met al dat pis maar dat valt in het niet als je je bedenkt dat je andere vrouwen er weer mee helpt! zo dat moest ik ook nog even kwijt. Dag dames!

11. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Weny, ben je al wakker.......?

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah ben allang wakker..... moest vanochtend om 8 uur al beginnen met werk... nu ff 2 uurtjes tussenpauze.... enne nee :p ik heb niet getest... ik denk dat ik toch wacht tot misschien dinsdag, want dan ga ik een dagje beautyfarmen (sauna, turkstoombad en nog meer)

bij mij wordt clomid trouwens niet vergoed! heb niet alleen het basispakket, maar nog 1 ding erbij zeg maar... moest voor een half jaar iets van 30 euro geloof ik betalen.dus het was wel te overzien...

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    pff je maakt het steeds langer hihi

14. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oh wendy, dat je dat volhoud zeg! pfff ik barst al van de zenuwen en ik heb nog geen streepje gezien. Jij al wel wil je dan niet meer zekerheid?

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

nee heb niet echt een streepje gezien.... enne gister bij moeders voor moeders negatief... jah tuurlijk wil ik zekerheid.. maar ben echt bang dat ik in de zeik word genomen! hoestie met jou dan? al getest?

enne bengel en shaartje? hoe staat het daar mee?

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja ik ben ook zeker voor moeders voor moeders.. absoluut doen.. enne wendy.. pas je op met sauna bezoekjes ;) test nou morgen.. geef ons een leuk weekend

ik moet clomid bij de aphotheek wel betalen.

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy welk meisje?

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden ik hang in mekaar! pfff nergens zin in vandaag! :| [-( Wendy ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor! [-o< Ik heb ook ff dat topicje gelezen van die meid die AL 4 maanden bezig was... ik weet niet wat ik ervan moet zeggen :-k laten we het erop houden dat ze lekker naief is en verder ga ik vergeten wat ze heeft gezegd. Ik vind zelf van mezelf dat ik nog nieteens lang "bezig" ben. Met bezig tussen aanhalingstekens " " want voor mijn gevoel ga ik nu pas beginnen als mijn ongi komt...

Het is best rustig hier de afgelopen daagjes... of ligt het aan mij? haha misschien zit ik er wel gewoon teveel op... :rolleyes:

dagdag!

Deel Deze Pagina