Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Shaartje en Bengel hoe is het met jullie?

Ik test morgenochtend vroeg. Heb vandaag mijn NOD volgens ff.
    Nog niks gezien, voel ook nog geen ongi krampjes of zo. Morgen naar de huishoud/negenmaanden beurs, Heb er onwijs veel zin in. Maar het zou nog leuker kunnen zijn.... :p Voel me errug moe. Heb het al de hele week koud. En mijn borsten zijn nu pijn gaan doen aan de bovenzijde.
    :( :(: Ach ja, ik wil nergens op hopen, maar stiekum doe je het toch.
    Wat moeders voor moeders betreft: De eerste keer heb ik er ook aan meegedaan. Omdat het hcg na mijn mk lang in mijn lichaam bleef zitten dacht ik dat ik na twee maanden opnieuw zwanger was, omdat ik niet ongi werd....Toen dat vrouwtje van mvm weer langskwam bleek dat ik nu niet meer mee mocht doen. De regels waren per 1 april 2006 weer veranderd en rugpatiënten die geopereerd zijn mogen niet meer mee doen. Helaas want ik vind het een super doel om anderen (en mezelf nu )ermee te kunnen helpen. En je moet toch genoeg naar het toilet, waarom dan niet ff opvangen?

Nou dames, iedereen die op een ei zit te broeden: Hou het lekker warm!
    De dames die allemaal op de w8-bank zitten: Veel succes.
    Als ik morgen tijd heb kom ik de uitslag (mits die positief is ff melden.)
    Als ie negatief is, zien jullie me volgende week pas weer terug. Ga lekker met mannetje en doggie naar de ardenne....... 8)

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ jody: de duimen draaien hoor... spannend zo. veel plezier morgen in elk geval en ook in de ardennen... in elk geval een goed teken dat je nog geen krampen oid hebt...

Chrizzzy

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wendy

Wist je me eerst test nog?
    Dat ik zei over een heel licht streepje en dat het me niet lukte om op de foto te krijgen?
    Omdat ie nog lichter was dan dat voorbeeld van jou.
    Dus ik ben er nog steeds van overtuigd dat je zwanger bent!

Haha ik heb het gelezen.
    Jeetje kwam ook heel onnozel over.

Ben met MJ eens, sauna is niet goed als je zwanger bent.
    Wij zouden eerst volgende maand op vakantie gaan.
    Huisje met sauna enz hihi maar hadden besloten niet te gaan want wat als ik zwanger zou zijn.
    Dan had ik nergens in gemogen.

@ jody

Spannend!
    Morgen weet je hopelijk meer.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

moon...maak me niet zo gek...hihi....

jodyyyyy! spannend morgen...pfffff.... hoop dat je positief test... ik duim voor je!

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!
    Denise: 6/2 begin provera en daarna 1e ronde clomid dat wordt duimen!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.

2E RONDE CLOMID
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.jippie weer eisprong!
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. 11-2 temp verhoging, toch een eitje gesprongen?!?

3E RONDE CLOMID
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad!
    Nu 3e ronde (100mg) zonder controles....
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. volgende weekk gyn. en dan 150mg?

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. 2 eitjes!
    Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld.

6E RONDE CLOMID
    Cath : Na eisprong op 9 januari geen menstruatie gekregen. Niet zwanger, dus nu weer een 10-daagse primolutkuur en hopen op de volgende ronde, nummer 6 alweer, meer geluk!

20E RONDE
    Annika: gaat over op spuiten

NOD

Puksem : NOD 3 Februari
    Annika :ik zou het niet weten
    Dieseltje :NOD 23 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 18 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?
    Wendy : NOD 19 februari
    Patje : NOD 1 of 2 maart
    Bengel: 19 febr
    Sam: 21 febr

EISPRONG
    Dieseltje : 9 februari
    Annika: niet gehad
    Jody : 3 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?
    Wendy : 4 februari
    Bengel : 5 febr
    Patje : 14 februari? of 17 februari?
    Sam : 8 februari

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther: Wendy
    Cath: Shaartje
    Wendy: Jody
    Moon: Wendy
    Patje: Wendy
    Smurfin: Wendy
    Marit: Shaartje
    Jody: Shaartje en Bengel
    Dieseltje: Jody en Wendy
    Denise: Wendy
    MJ: Wendy
    Sam wemdy
    Annika:Wendy

ZWANGER
    Marjo83
    Moon85 23 feb eerste echo

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy pleassssssse test morgen even ;)

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wendyyyyyyy, vind het zooo spannend voor je, test morgen maar hoor :)

jody ook voor jou meid, mijn duimen draaien

ik moet nog 4 dagen wachten met testen, vandaag niet meegerekend. duurt lang he die wachtweken :rolleyes:
    heb weinig last ergens van alleen af en toe steken in mijn buik en ik ben zooooooooooooooooooo ongelofelijk moe en word snachts om de haverklap wakker :(

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    zijn er meiden hier die eigenlijk nog monnikspeper, teunisbloem of een maansteen gebruiken?

9. bengel

bengel Niet meer actief

hier alles wel oke..
    ik heb weer wat puistjes gekregen, wat afscheiding, en tja, het kan zowel duiden op een aankomende ongi of een zwangerschap..
    zelf is mijn gevoel dat het game over is..waarop gebaseerd? Geeen idee,vrouwelijk intuitie, laten we t daar op houden..
    Ach ja, dan maar de volg ronde..ik vind het nu minder 'erg' om ongi te worden, dan wanneer je mbv provera ongi moet worden..want als ik ongi ben is het meteen dag 1 cyclus, en met provera heb je een voortraject voordat je op dag 1 uitkomt. snappie?
    We zien wel..ik laat wel wat weten als ikz elf meer weet
    Wen succes en jody ook!

Hoestie met shaartje (als ik erover heen gelezen heb, sorry

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik gebruik een maansteen! ;)

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo meiden daar ben ik ook weer

Hmm nog geen 100% nieuwe zwangere, al heb ik mijn twijfels bij Wendy
    En ook voor Shaartje en Jody heb ik goeie hoop.

Ik draag ook een maansteen, baat het niet.....
    Overigens hebben vriend en ik ook allebei een vruchtbaarheidspoppetje op ons nachtkastje staan uit Kenya. :)

Ik heb ook het topic van dat meisje gelezen wat AL 4 maanden bezig was.
    Tuurlijk mag iedereen zich uitten hier, maar ik zou me kapot schamen.
    Maarja... ze is wel zwanger nu ( Na heel lang bezig geweest te zijn zegt ze dan ook! )

Ik kan niet wachten tot morgenochtend, dan staan hier hopelijk weer wat positieve berichtjes!

Tot morgen!

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik heb een maansteen om, sinds halverwege vorige maand, mn ongie kwam een dag te vroeg, en mn eisprong deed heeeeeeeel zeer.

ff over dat meisje, ze is 19... kom op wat heb je dan gezien van de wereld? oke ik ben bijna 21, maar toch is het anders, heb al wel het e.e.a meegemaakt.

ennuh wendy, wel testen hoor!, voor de andere dames, succes met wachten en klussen

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey goedemorgen allemaal.

wat was er met dat meisje dan.
    ik heb ook die link geklikt maar kon het niet vinden.

ik ga vandaag naar de 9 maandenbeurs. heb er toch wel zin in ondanks ik niet zwanger ben.

veel liefs Annika

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hi ladies,

Wat hebben jullie weer veel afgekletst? Nog steeds geen 'nieuwe' zwangeren zie ik?
    Aan de laatste pagina's (sorry geen tijd om alles te lezen...) zie ik dat onze hoop op Wendy gevestigd is? Hoe is het met Jody, Shaartje etc.
    En met de andere meiden natuurlijk?

Voor mij geen nieuws. Ben aan het tempen maar zie weinig verandering... Wachten op de eisprong dus.

Veel plezier vandaag!

Liefs Marit

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Goede morgen Dames,

Nog niemand nieuws?
    Jeetje vind het zo spannend hihi.

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Zo, goedemorgen vanuit een zonovergoten Italie!
    En wat ben ik blij dat ik hier ben!
    Heeft de teleurstelling een stuk draagbaarder gemaakt

Shaartje is netjes 13 dagen na haar ei, leeggelopen, en hoe!
    Ben in jaren niet zo heftig ongesteld geweest.
    Vrijdag toen ik hier aankwam is het begonnen, tis al bijna weg nu, zo heftig is het gekomen.
    Heb er dus maar flink op los geshopt! Ben ik hier altijd best goed in.....

Verder ben ik naar de kapper geweest die mijn haar gedaan heeft voor mijn bruiloft, die heeft me eens lekker verwend, haar zus heeft mijn wenkbrauwen geverfd en gestylt en dat alles voor niets! Dat is toch nog een leuk!

Heerlijk genoten van het heerlijke weer, lekker uitgeweest met vrienden en een goede cocktail gedronken!

En zo is het vandaag vanzelf dag 3 en ga ik vanavond voor het slapen gaan, beginnen aann ronde 6, met 100mg clomid!

Jongens, keep your hopes up for Wendy! en Sam!
    Heb lekker nog even bijgelezen, dikke kus voor iedereen

Wat doet de zon de mens toch goed!
    Ga me douchen en klaarmaken voor mijn vertrek!
    Vlieg vanmiddag terug. Heb een imagotechnisch zeer goede huurauto gekregen, die man vond me wel aardig denk. ipv een Fiat Panda kreeg ik een Peugot 207, met 5 km op de teller! helemaal nieuw!
    Muziekje aan en gaan!

Nou tot morgen,

Ciao Shaartje

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej shaartje.... jammer joh! (maarre de vakantie is dus wel goed bevallen?)

sorry meiden...heb niet getest.... maarre ik denk dat ik vandaag ongi ga worden. heb een beetje afscheiding en kramp in mn buik... dusse game over.

@mj nee ik gebruik nix... denk dat je er ook in moet geloven.. heb monnikspeper gehad en een maansteen, maar had toen niets geholpen.

Ik ga straks maar ns ff leren voor mn techniek gebeuren, want ik heb donderdag examen...

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha esthertje, ik moest echt lachen.. ja na heel lang bezig zijn ben ik eindelijk zwanger.. ach ja..

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy, beetje afscheiding zegt niks.. succes met leren

shaartje, balen meid, maar wat is italie toch een heerlijk land..

annika, veel plezier vandaag op de 9 maanden beurs.. en dat meisje zeurde dat ze na 4 maanden NOG niet zwanger was.. tsja..

mijn ouders komen zo.. vanavond naar carmen in carre.. Ik ben nu al bezig om een tactiek te bedenken om mijn gyn over te halen dat ik geen 150 mg hoef te slikken.. denk niet dat het gaat lukken.. nou ja dan doe ik volgende maand wel voor spek en bonen mee.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Er zijn volgens mij nog best wel veel meiden, waar 100 niets deed en 150 mg wel wat deed hoor... dusse hou de hoop erin he mj!

Veel plezier vanavond bij carmen!

wanneer moet je eigenlijk naar de gyn?

Deel Deze Pagina