Mogge! Hier ook weer begonnen met clomid, 100mg. Doet al aardig zijn werk. Niet geslapen ervan! en zo warm! Ongeloofelijk. vanmorgen een beugel gekregen! Aaahhhh, ik voel me net een puber! Beugelbekkie en dan heet ik nog Sharon ook..... (wel anders uitgesproken dan) Nou ja, klein jaartje, gaat zo voorbij....hahahah Ben al bijna niet meer ongesteld. Duurde dus maar 2 dagen, heel heftig! ook nieuw. Borsten doen nog steeds pijn, dat komt door mijn natuurlijke druppels en poeders die ik heb gekregen van mijn "medicijnman". Ik hou me maar vast aan het feit dat het dan wat doet zal ik maar zeggen. Ben de teleurstelling echt al teboven, gelukkig, heb nieuwe moed! Zie het zeer positief in. Wendy, kom maar met mij mee hoor, we doen het gewoon opnieuw! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jody, weet je al iets? x
spannend hoor alle duimen draaien weer op volle toeren merk ik... ik heb vanmorgen de gyn gebeld en moet 2 maart komen voor controle dus hopelijk is er dan een heel mooi eitje aan het groeien groetjes!
ik durf niet te testen...bang voor teleurstelling..want ik zal het toch wel worden (denk ik telkens maar weer)..ik probeer te wachten tot woensdag.. tegelijkertijd ben ik 'bang' dat ik gewoon niet ongi ben nu, omdat ik geen eisprong meer gehad heb, dat ik immuun ben voor de clomid..negatieve gedachte, maar ik denk het wel af en toe.. dus .........als het niet raak is aub zsm ongi worden...dan weet ik dat ik op tijd geklust heb en dat ik gewoon eitje had... knuf een toch wel zenuwachtige bengel
hee meid, kan me er alles bij voorstellen hoor. en idd als het dan toch niet zo is laat die duivels maar komen. maar anders..... ik hoop en duim echt dat je woensdag posi test dan meiss
Denise: ik hoop dat je 2 maart een positieve uitslag krijgt Shaar: Erg jammer, maar goed om te lezen dat je over de ergste schok heen bent en dat je er weer positief tegenaan kijkt!. Bengel: Spannend hoor Moon: hoe gaat het met je? Voel je je goed? Sam: Ik zie dat je op de wachtbank zit; komt steeds dichterbij. Spannend hoor! Hoe voel je je? Mistimom: Hoe was de uitslag? Was er nu wel wat? Jody: Fijne vakantie Cindy: Ja Cindy ik herken dat ook. Sinds ik met provera en clomid vorige maand ben gestart heb ik pijnlijke tepels. Erg rottig en inderdaad een beetje misleidend. Bloemetje: Hoe gaat het nu? Is er al wat meer duidelijkheid? Chrizzy: ik hoop voor je dat de clomid aanslaat Mj: Hou de goede moed erin hoor. Succes met 150 mg. Ik hoop dat het aanslaat. Maritt: is er al wat verandering in je temperatuur. Wendy: wat jammerÂ…volgende ronde beter! Ethertje: Hoe gaat het met jou? Zit je op de wachtbank? De rest (sorry als ik iemand ben vergeten): Hoe gaat het; allemaal op de wachtbank? Ik ben dit weekend gestart met provera. Mijn progesteron was laag gebleven en de volgende controle nog lager dan laag. Nu ga ik dus starten met Clomid 100. Afwachten maar. Ik heb het heel druk met mijn werk, dit leidt wel goed af.
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Denise: 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 21/2 start clomid 1e ronde. Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. 11-2 temp verhoging, toch een eitje gesprongen?!? Alies : 17/2 start provera. Daarna Clomid 100 mg 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. volgende weekk gyn. en dan 150mg?? Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong . 3e ronde 150 mg clomid. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. 2 eitjes!!!!! Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 6E RONDE CLOMID Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu beginnen met 3e kuur Clomid 100mg. Weinig vertrouwen i.v.m. lange cyclus vorige maand.... 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Puksem : NOD 3 Februari Annika :NOD 8 februari Dieseltje:'menstratie' door primolut, ongeveer 22 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 18 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Patje : NOD 1 of 2 maart Bengel: 19 febr Sam: 21 febr EISPRONG Dieseltje : 10 maart ? Annika: 26 januari Jody : 3 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? Bengel : 5 febr Patje : 14 februari? of 17 februari?? Sam : 8 februari VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Cath: Shaartje Wendy: Jody Moon: Patje: Smurfin: Marit: Shaartje Jody: Shaartje en Bengel Dieseltje: Jody Denise: MJ: Sam ZWANGER Marjo83 Moon85 23 feb eerste echo
Alies Ik weet even niet waar ik zit. Ik heb vorige week bloed geprikt op progesteron, maar had geen eisprong gehad. Nu moet ik vanmiddag weer even prikken, en dan donderdag heb ik een afspraak bij de gyn. Ik geloof er niet zo meer in hoor... in die clomid. Bengel, je houd het spannend..... Sam, jij zit ook op de wachtbank toch? Zitten nu alleen Bengel en Sam dicht op hun NOD? Gr. Esther
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Denise: 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 21/2 start clomid 1e ronde. Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. 11-2 temp verhoging, toch een eitje gesprongen?!? Alies : 17/2 start provera. Daarna Clomid 100 mg 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. volgende weekk gyn. en dan 150mg?? Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong . 3e ronde 150 mg clomid. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. 2 eitjes!!!!! Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 6E RONDE CLOMID Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu beginnen met 3e kuur Clomid 100mg. Weinig vertrouwen i.v.m. lange cyclus vorige maand.... 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Puksem : NOD 3 Februari Annika :NOD 8 februari Dieseltje:'menstratie' door primolut, ongeveer 22 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 18 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Patje : NOD 1 of 2 maart Bengel: 19 febr Sam: 21 febr Cindy NOD 28 Februari EISPRONG Dieseltje : 10 maart ? Annika: 26 januari Jody : 3 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? Bengel : 5 febr Patje : 14 februari? of 17 februari?? Sam : 8 februari Cindy 14 Februari VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Cath: Shaartje Wendy: Jody Moon: Patje: Smurfin: Marit: Shaartje Jody: Shaartje en Bengel Dieseltje: Jody Denise: MJ: Sam ZWANGER Marjo83 Moon85 23 feb eerste echo
kop op hoor Esther! Blijf het positief aankijken! Mogelijk slaat straks die 150 wel aan. Maar ik snap het wel hoor; soms is het allemaal niet zo makkelijk dat positief zijn. Probeer een beetje afleiding te vinden in iets anders.
hee esther, kop op he meiss. jou tijd komt eraan dat kan niet anders. je clomid word nu toch verhoogd? houd moed meid, dikke knufff en volgens mij zitten idd bengel en ik het dichtst bij nod. onee, wacht even jody ook nog die had gisteren haar nod
ik heb zeerzeerzeer veel respect voor alle meiden hier.ik kom net kijken maar heb wel gezien dat jullie allemaal toppers zijn en hoe er met de situatie omgegaan wordt is een inspiratiebron voor mij en iedereen trekt elkaar er doorheen ik vind dat zo ontzettend mooi! liefs
nee, zegt helaas niets, bij de een duid het op zwschap, bij de ander dat de ongi eraankomt. ik had het in november ook, en dacht he das een goed teken, maar werd gewoon ongi
Hmm, ja ik zit 9 dagen voor mijn NOD. Ikzelf heb het nog nooit zo erg gehad. Echt raar. We zien het wel.